- Katılım
- 26 Tem 2007
- Mesajlar
- 180
bir azalma var evet.ama ilk zamanlardaki gibi abartılı değil.2000km 100ml kadar eksiltme var buda diğer motorlardada olması mümkün bir değer bence.arkadaşlar, 2 cbf150 sahibi olmuş ama yaklaşık 2 yıldır falan motosikletten uzak kalmış bir forumdaşınızım.
motoru genel olarak iyi tanıyorum lakin tek merak ettiğim bizim zamanımızda mevcut olan yağ yakma probleminin hala devam edip etmediği? bu konuda bir gelişme yaşandı mı son 2-3 yıl içindeki modellerde?