Kardeşim; ben geçen yıl CBr500R'ıma a.expressten rad. koruma aldım(paslanmaz çelikten), sıkıntısız/cuk diye oturdu.Ama,fakat 250r'da durum nedir bilemedim.
Şöyle, 250 de eski kasa yeni kasa farkı var ya, eski kasaya göre üretimler hep.
Bu arada "sıradaki" dediğimde alacağım motordan mı var sende
iş sac işi abi, beniim de kullandığım bir torna tezgahı var tabi cnc değil
O zaman senden haber bekliyorum o konuda da. Bana da lazım telefon tutucu.