Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Kardeşim; ben geçen yıl CBr500R'ıma a.expressten rad. koruma aldım(paslanmaz çelikten), sıkıntısız/cuk diye oturdu.Ama,fakat 250r'da durum nedir bilemedim.

Şöyle, 250 de eski kasa yeni kasa farkı var ya, eski kasaya göre üretimler hep.

Bu arada "sıradaki" dediğimde alacağım motordan mı var sende :) Neyse detaylı başını ağrıtırım vakti geldiğinde.

iş sac işi abi, beniim de kullandığım bir torna tezgahı var tabi cnc değil

O zaman senden haber bekliyorum o konuda da. Bana da lazım telefon tutucu.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Şöyle, 250 de eski kasa yeni kasa farkı var ya, eski kasaya göre üretimler hep.

Bu arada "sıradaki" dediğimde alacağım motordan mı var sende :) Neyse detaylı başını ağrıtırım vakti geldiğinde.



O zaman senden haber bekliyorum o konuda da. Bana da lazım telefon tutucu.

gidona tutturacağım kısım tamam da telefonu tutacak kısım biraz olmadı gibi yani zayıf duruyor biraz
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
Alarm dediğinizde aklıma Alarmlı disk kilidi geliyor oda çarşıya pazara inersem sağda solda motoru bırakırken ne oluuuuurrr ne olmmaaaaaazz diye kullandığım birşey :) Ancak spy5000 mi ne öyle bişi vardı nette izledim güzel bişeye benziyordu baya.
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Spy 5000 çok para. İki yönlü olması cezbedici ancak muadil iki yönlüler var yarı fiyatına. Tabi tr de yok yurtdışından alcam. Ancak linkteki anahtarlı olması güzel. Kaba değil. Anahtarı da cabası. Maksadım caydırıcı olması.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Spy 5000 çok para. İki yönlü olması cezbedici ancak muadil iki yönlüler var yarı fiyatına. Tabi tr de yok yurtdışından alcam. Ancak linkteki anahtarlı olması güzel. Kaba değil. Anahtarı da cabası. Maksadım caydırıcı olması.

merhabalar; bi ara sizin motor çok yakıyordu, ne oldu düzeldi mi?
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Hava filtresini değiştim 4,4 lt ye düştü. İnşallah bir iki hafta içerisinde honda servisine geçcem bakım yaptırcam. Orda bu konuyu da konuşcam. Muhtemelen bilemediğim bişeyler var. belki de basit bir ayardır(zincir boşluk ayarı gibi)
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
13
Arkadaşlar ben de geçen hafta aranıza katılmış oldum. Bir sorum olacak size. Bizim motorların benzin ışığı mevcut mu acaba? Ya da tek çubuğa inince ne kadar götürür bizi.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Arkadaşlar ben de geçen hafta aranıza katılmış oldum. Bir sorum olacak size. Bizim motorların benzin ışığı mevcut mu acaba? Ya da tek çubuğa inince ne kadar götürür bizi.

tek çubuğa indikten sonra benzin yedeğe düştüğünde o tek çubuk yanıp sönmeye başlar. o yanıp sönen tek çubuk 3 litreye yakın benzin var demek.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba; lastikdeposu'nda 700 TL'ye pirelli rosso 2 takım satıyorlar. Ben de sipariş verdim fiyatı görünce ama siteden daha önce alışveriş yapanlar oldu mu? güvenilirliği nasıl?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar merhaba; lastikdeposu'nda 700 TL'ye pirelli rosso 2 takım satıyorlar. Ben de sipariş verdim fiyatı görünce ama siteden daha önce alışveriş yapanlar oldu mu? güvenilirliği nasıl?

Dostum şu sancılı dönemde 700 TL'ye Pirelli Rosso II görmüşsen eğer lastik tarihlerine bir bak derim. Sezon sonu lastik olmasın. Acele etmişsin bir sorup soruştursaydın keşke.

Bu site'den alışveriş yapmadım. Motolastikten bak bakalım birde aynı lastiğe; www.motolastik.com Genelde burayı takip ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

2013 model cbr için verimli olacak xenon far önerisi olan var mı?

Orjinal farını bozma peşman olursun :silent::)
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
14
Dostum şu sancılı dönemde 700 TL'ye Pirelli Rosso II görmüşsen eğer lastik tarihlerine bir bak derim. Sezon sonu lastik olmasın. Acele etmişsin bir sorup soruştursaydın keşke.

Bu site'den alışveriş yapmadım. Motolastikten bak bakalım birde aynı lastiğe; www.motolastik.com Genelde burayı takip ederim.





Merhaba hocam,

tarihler şu şekilde:

Pirelli Diablo Rosso II Takım Kampanyası 110/70R17 54H 140/70-17 66H Motosiklet Lastiği
Üretim Tarihi :Ön Lastik 2016 - Arka Lastik 2016
Kampanya Fiyatı Stoklarla Sınırlıdır.
Ürün Fabrika Kodu: Ön 23923- Arka 24094
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Merhaba hocam,

tarihler şu şekilde:

Pirelli Diablo Rosso II Takım Kampanyası 110/70R17 54H 140/70-17 66H Motosiklet Lastiği
Üretim Tarihi :Ön Lastik 2016 - Arka Lastik 2016
Kampanya Fiyatı Stoklarla Sınırlıdır.
Ürün Fabrika Kodu: Ön 23923- Arka 24094

Brezilya üretimi olanlar onlar yada Endonezya, tam ülkeden emin değilim ama Brezilya diye hatırlıyorum. Benim lastiğin aynısı, ben memnunum. Bir de Alman üretimi olanlar var, 1000tl civarı ön arka takım. Arada 250 tl civarı fark var. Lastikler arasında ne fark var bilmiyorum ama koca dünya markası, nerede üretirse üretsin kötü üretmez diye düşünüyorum.

Edit: Brezilya üretimi. Endonezya R25'in üretildiği yerdi, hatırladım şimdi :cherry:
 
Katılım
4 Haz 2011
Mesajlar
34
Slm arkadaşlar 1 ay önce 2015 cbr 250r aldim işe gidip geliyorum suan 4800kmde. Servis ile bu sabah görüştüm bakim icin beni sinirlendirdiler. Ben bakimi r25 imde oldugu gibi 5000km de diye randevu almak icin aradim servis bana firmanin yeni sistemi 250cc alti her 2.000km de bir bakima girmeliymis ve 140-150tl dedi- Tam bi sahtekarlik. Siz böyle bişey yasadinizmi? Bende kendi yagimi bakimlarimi kendim yaparim daha iyi
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
2000 tl değil de 1000-4000-8000-12000 diye gidiyor. ya da 6 ayda bir. hangisi önce dolarsa. ben mesela 2. bakımımı 3200'de yaptırdım 6 ay dolduğu için.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
hocam 1000-4000-8000-12000 .... diye gider. motor kış şartlarına maruz kalacak ise dışarıda 2000km ara yağ gbi bi değişim söz konusu olabilir benim düşünceme göre. yoksa full sentetik yağın 2.000km de bir değişmesi saçmalık.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst