Kışın da kullanacaksan anlas winter grip takılabilir. Motosikletin orijinal ebadına uygundur.90/90/17 ve 110/80/17 olarak. Ben şuan değiştirsem kışlık bunu takarım, yazın değiştiririm.Önceden bütün lastikleri araştırdım.Orjinal ölçü lastik yok.Kışlık başka lastik yok gibi zaten.Yazlık ise uygun fiyatlı sava-mitas (aynı)ya da metzeler, dunlop, pirelli olabilir.Bu yazlıklarda mecburen şu an üzerinde olduğu gibi orjinalden ufak değişikliğe gitmen gerekiyor.Markaları araştırsın, kullanıcı sava-mitaştan da olduka memnun-kışın anlas winter bunlar yaklaşık 300 tl olur.Diğerleri 600-800'e kadar çıkıyo fiyatları...Önemli olan ölçüsü kafana yatsın..Bir de ön arka başka marka sıkıntılı olur, ikisini de değiştir derim..Arkaya 130 takan var, aslında jant ebadı teknik olarak uygun değil, en fazla 120 kaldırır, zaten hızdan da 10 km düşer.Zip'lenmiş gibi tavsiye oldu cidden..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
ilave edeyim yazlık ırc-(anlas) uygun ölçüsü var.Genelde ırc'ye kötü dendiğinden ben yazlık tavsiye etmem fakat kullanmış değilim. Onun dışında mesela bi çok markada, sadece ön ölçüde 100-80-17 ya da 90-80-17 gibi ufak değişiklik gerekli..100-80-17 hız göstergesinin doğruluğunu hiç etkilemez, 90-80-17 4-5 km hızlı gösterir..teoride teknik olarak 90-80-17'ye göre hızdan düşme olur ve hakimiyeti de hantallaştırır..Seç-beğen-al..