RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Arkadaslar tekrar merhabalar,motosikletim an itibariyle 8000 km oldu.Benim bu bakimda neler yapmam gereklidir bilgi verebilirmisiniz ?

Merhaba,

2014 ve 8000 km iyiymiş. Kitapciga bakmadım gerçi yanlış bilgilendirme de olabilir biraz. .Ben önceleri 1000km de yağ değiştirirdim, sonra kitapçikta ikibin yazıyormuş 2000 de bire çıkardım aralığı. 8000 de bildiğim kadarıyla
pek bişey gerek yok.Yağını ve yağ filtresini değiştir, hava filtresini temizlemek yeterli olacaktir.Zincirini kontrol et erime falan olmasın.Motoru yeni aldiysan bujisine bak kimbilir ne zaman degisti belli olmayabilir..Malum kış mevsimi bi akünü olctur servis ya da ustaya bakimini eğer kendin yapıyorsan.Motosiklette bi sıkıntı yoksa lastikleri şişirip aynen devam, onbin ve sonrasinda dusunursun.En azindan benim uygulamam bu yonde oldu.Tekerin düz bassın.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Arkadaşlar merhaba,

Daha önce rks titanic 150-r için internetten akü alan var mı? Varsa linkini paylaşabilir misiniz?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
150 R değil de ben 150 S'de Vlm kullanıyorum, çok memnunum.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Arkadaşlar merhaba,

Daha önce rks titanic 150-r için internetten akü alan var mı? Varsa linkini paylaşabilir misiniz?

Bende de ayñı marka var.Daha gideri vardı ama 2,5 yıl 13000 km de orijinali değiştirdim.
7 amper boyu posu olmadı aldığım yerde.
9 amper titanic150'ye tam geldi,orjinalinin aynı boyda.

'VLM YTX9A-BS' yazıyor aldigim akunun üstünde model olarak. İnternet değil de mağazadan aldım bakarak.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bende de ayñı marka var.Daha gideri vardı ama 2,5 yıl 13000 km de orijinali değiştirdim.
7 amper boyu posu olmadı aldığım yerde.
9 amper titanic150'ye tam geldi,orjinalinin aynı boyda.

'VLM YTX9A-BS' yazıyor aldigim akunun üstünde model olarak. İnternet değil de mağazadan aldım bakarak.

Ben de 7 Amperi bezle falan sıkıştırdım.
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
18
Arkadaşlar merhaba..

Bende kuba strike 150 var sanırım rks ile aynı motorlar.. ben motora rektefiye yaptırdım subaplar piyanolar silindir falan hepsi değişti fakat hala subap sesi duyuyor gibiyim.. Sizdede varmı bu subap sesi.. Kronik sorun bu heralde duyduğuma göre. Bide arkadaşlar Rks 150 nin debriyaj balatası benim motora uyar mı ?
 
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
1
Arkadaşlar herkese hayırlı kandiller yaklaşık 2013 den bu yana toplamda 5 motosiklet kullandım ve her motor için sizin yorumları hep okudum ve ilk kez kayıt olup yorum yapıyorum kuba xcg 150 mondial mh drift 125
sym wolf 250 mondial bufallo 250 ve şimdi son olarak rks 150 kullanıyorum alalı bir hafta oldu 10bin km de 2016 sorum şu 110 km hız dan başka gitmiyor ve vites 5 iken tekleme yapıyor sebebi nedir acaba bir türlü sorunu çözemedik

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

Evet bu subap sesi bendede var tamirci ye sordum seramik piston olduğu için bu sesin normal olduğunu söyle di
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Seramik ses yaparmış yani..:cherry:

Yav, seramik kaplama yapmalarının sebebi sürtünmeyi azaltmak, sürtünme az olduğu zaman ses artar mı? Azalır mı?

Soralım, diğer seramik kullananlara ..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2018
Mesajlar
4
Rks titanic 150

Arkdaşlar bugun bi rks bayisine gittim rks titanic150 modelini gösterdi 2015 model 0 km 4800 tl dedi uygunmu sizce kazıklanmıyorum demi bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Arkdaşlar bugun bi rks bayisine gittim rks titanic150 modelini gösterdi 2015 model 0 km 4800 tl dedi uygunmu sizce kazıklanmıyorum demi bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim

Benim motosiklet üç yıldır kullanılıyor, 14000km'de.Bugun sarı siteye ilana koysam dort bin yazar pek indirim yapmam isterse satılmasın.Sorduğun motora gelince sağına soluna bak pas olmasın, aküsü takılı ise sıkıntı olabilir sor kontrol et, alırsan hemen muayeneye sokacağini (120 tl olmali) hesap et.2016 dan sonra çıkan 150r 200 pahali olsun, r olanda ayak marşı var galiba fakat yanlış olmasın birisi vites aşağı büyüyor demişti ve galiba r olanda kıyas olarak biraz daha fazla sorun var gibi gozlemim..Fiyat bana normal geldi tabii para senin, dükkanda beklemiş diye ve muayene yonunden pazarlik yapabilirsin..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
2016 17000 km.de full bakımlı Titanic 150-S'i beklemek istemedim 4500'den ilana koydum 4250'den ilk gelene o hafta sattım.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
İlavaten; 2015te 4300e aldım, yeni model v.s.çıkinca zam yemedi çok, kampanya yaptilar,bir yıllık enflasyonla o fiyatlara gelirdi.(o zaman ybr 5500du.)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Velhasıl Kefkes keşke senin gibi satmasaydım da dursaydı kenarda. Keyifli motordu RKS Titanic 150-S
 
Katılım
16 May 2018
Mesajlar
2
Merhaba. RKS Titanic 150 S ile motosiklet macerama atılmış bulunuyorum. Trafiğe henüz çıkmadım. Sabah erken saatlerde boş yollarda acemiliğimi atmaya çalışıyorum. Geçen pazar günü sürüş esnasında vites yükseltirken 2-3 defa motosikleti stop ettirdim. Tekrar çalıştırmama izin vermedi 3-4 dakika. Marş almadı. Kontak anahtarını kapatıp açtım. Yine aynı. Öyle yolun ortasında kaldım. 125 kg makina. Ne ileri gidebiliyorum ne geri. Bu güç kesilmesi-stop-ya da her ne deniyorsa normal midir? Ben yanlış birşey yapıyorum onu biliyorum ama nerede yanlış yapıyorum? Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Titanic 150 debriyaj balata sacına ihtiyacım var ve nette bulamadım, şurası satıyor ya da muadili şudur diyeceğiniz bir ürün var mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst