RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
selamün aleyküm arkadaşlar.motorla alakalı olumlu ve olumsuz yorumlar var.öncelikle kasa dizaynı ve görünüş mükemmel.rks titanic 150 s performance olarak tatmin edici.yakıt ortalama 12 krş ile 14 krş arasında.bu tip ve görünümde bi honda yada yamaha almaya kalkarsanız en kötü 5 bini gözden çıkarın.ben 3150 tl ye aldım çok memnunum.

150-S 'imi 3150 TL'ye aldın ayrıca son fiyatları kontrol edersen yamaha Honda uçuk kaçık fiyatlar var ortada :D
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Merhaba arkadaşlar motorunu satmayı düşünen var mı ? Yada çevresinde bildiği temiz bir ikinci el. Teşekkürler.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Merhaba arkadaşlar; motosiklette bikaç zamandır titreşim artışı ve 4000-5000 devirlerde başlayan üst devirlerde de olan bi titreşim peydah oldu.Titreşimden ziyade, böyle iki metal plaka birbirine sürtüyormuş gibi metalik bir zırıldama ve elciklerde de hissedilir, peglerde de hissedilir titreşimle beraber bir zırıltı..

Bu arada motorun kaplin lastiğinin değişmesi de gerekiyor dağılmış gibi bir boşluk var arkada, bilhassa virajda falan tehlike yaratmasından korkuyorum,dağılmış kaplin lastiği zırıldama ve titreşime sebep olur mu? başka yerden midir? Benzer sorun yaşayan oldu mu, nasıl çözdünüz..Motor 10 000 küsurlarda..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Bu titreşim can sıkıcı oldu, hadi kaplini değiştirecez de şehir dışı yolculukta bile elcikte titreşim ve zırıltı neredeyse yokken beş kat bi artış oldu, bilen duyan? Debtiyaj balatasından falan kaynaklanabilir mi acaba..Yatması kalkması yok, rodajını da kendim yapmıştım, saat gibi motordu yakın zamana kadar..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
98
Merhaba arkadaşlar; motosiklette bikaç zamandır titreşim artışı ve 4000-5000 devirlerde başlayan üst devirlerde de olan bi titreşim peydah oldu.Titreşimden ziyade, böyle iki metal plaka birbirine sürtüyormuş gibi metalik bir zırıldama ve elciklerde de hissedilir, peglerde de hissedilir titreşimle beraber bir zırıltı..

Bu arada motorun kaplin lastiğinin değişmesi de gerekiyor dağılmış gibi bir boşluk var arkada, bilhassa virajda falan tehlike yaratmasından korkuyorum,dağılmış kaplin lastiği zırıldama ve titreşime sebep olur mu? başka yerden midir? Benzer sorun yaşayan oldu mu, nasıl çözdünüz..Motor 10 000 küsurlarda..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Bu titreşim can sıkıcı oldu, hadi kaplini değiştirecez de şehir dışı yolculukta bile elcikte titreşim ve zırıltı neredeyse yokken beş kat bi artış oldu, bilen duyan? Debtiyaj balatasından falan kaynaklanabilir mi acaba..Yatması kalkması yok, rodajını da kendim yapmıştım, saat gibi motordu yakın zamana kadar..

Yağlama işini kaç km de yapıyorsun ? zırıltı egzos tan gelir fakat aşırı bir titreşimin bir anda ortaya çıkması enteresan . 15.000 km kullandım bu sayfalarda anlatılanların çoğu ile karşılaşmadım :)
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Yağlama işini kaç km de yapıyorsun ? zırıltı egzos tan gelir fakat aşırı bir titreşimin bir anda ortaya çıkması enteresan . 15.000 km kullandım bu sayfalarda anlatılanların çoğu ile karşılaşmadım :)

Yağı 1500'lerde değiştiriyorum.Egzoz susturucusu çıkmıştı galiba önceden teneke gibi ses yapıyordu 7000'lerde falandı,

yaptırdım.Egzozdan olanda ses vardı sadece fakat bu seferki metalik zırıltı bariz elciklerde hissediliyor. Redline'a sokmadan çok üst

devirlerde kullanıyorum ve fazla kompresyona maruz bırakıyorum motoru, bazen de orta sehpadan viteste indirdiğim oldu kaplin

lastiği olayını buna bağladım, şimdilik lastiği değiştirdikten sonra fark varmı bakacağım artık, sonra debriyaj balatası-motor-

düşünüyorum.Biraz yetmemeye başladığından sert kullanıyorum motoru olabildiğince dikkat ederek,buna bağladım artık

mevzuyu.lastikti takozdu anladığım işler değil artık ustaya ayrıntısına kadar baktırcaz görünen..Şu zırıltı harici memnunum ama:(

Çözülürse kullanıcılarına tecrübe olsun burda paylaşırım..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Merhaba arkadaşlar; motosiklette bikaç zamandır titreşim artışı ve 4000-5000 devirlerde başlayan üst devirlerde de olan bi titreşim peydah oldu.Titreşimden ziyade, böyle iki metal plaka birbirine sürtüyormuş gibi metalik bir zırıldama ve elciklerde de hissedilir, peglerde de hissedilir titreşimle beraber bir zırıltı..

Bu arada motorun kaplin lastiğinin değişmesi de gerekiyor dağılmış gibi bir boşluk var arkada, bilhassa virajda falan tehlike yaratmasından korkuyorum,dağılmış kaplin lastiği zırıldama ve titreşime sebep olur mu? başka yerden midir? Benzer sorun yaşayan oldu mu, nasıl çözdünüz..Motor 10 000 küsurlarda..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Bu titreşim can sıkıcı oldu, hadi kaplini değiştirecez de şehir dışı yolculukta bile elcikte titreşim ve zırıltı neredeyse yokken beş kat bi artış oldu, bilen duyan? Debtiyaj balatasından falan kaynaklanabilir mi acaba..Yatması kalkması yok, rodajını da kendim yapmıştım, saat gibi motordu yakın zamana kadar..

Servise götürdün mü ? Kontrollerini bi yaptır motorda titreşim var ise o motordan zevk alarak sürmek imkansızdır en gıcık problemdir :S bide anlamsız zırıltılar :S
 
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
29
Yağı 1500'lerde değiştiriyorum.Egzoz susturucusu çıkmıştı galiba önceden teneke gibi ses yapıyordu 7000'lerde falandı,

yaptırdım.Egzozdan olanda ses vardı sadece fakat bu seferki metalik zırıltı bariz elciklerde hissediliyor. Redline'a sokmadan çok üst

devirlerde kullanıyorum ve fazla kompresyona maruz bırakıyorum motoru, bazen de orta sehpadan viteste indirdiğim oldu kaplin

lastiği olayını buna bağladım, şimdilik lastiği değiştirdikten sonra fark varmı bakacağım artık, sonra debriyaj balatası-motor-

düşünüyorum.Biraz yetmemeye başladığından sert kullanıyorum motoru olabildiğince dikkat ederek,buna bağladım artık

mevzuyu.lastikti takozdu anladığım işler değil artık ustaya ayrıntısına kadar baktırcaz görünen..Şu zırıltı harici memnunum ama:(

Çözülürse kullanıcılarına tecrübe olsun burda paylaşırım..

Selamlar. İlk olarak aynı sıkıntıyı bende çektim belirli bir devirde zirilti yapıyor motosiklet. İlk götürdüğümde egzoz içindeki susturucular denilerek garantiden yaptırdım fakat 2 3 4 sürekli oldu her seferinde yaptık diyorlar alıyorum aynı. En son firmayı aradım firma 1 kere sıkıntı yapar kaynak yapılır bir saha yapması çok zor ihtimal dedi. Sonra farklı bir ustaya götürdüm. Orta sehpanın eksoza değen kısımında plastik takoz olması gerekiyor o düştüğü içi ses yapıyor dedi takoz taktı şu an sıkıntım yok baya oldu çok şükür devam ediyorum. Onun dışında 3 tane rks de gördüğüm mevzu debriyaj manetini tutan vidanın somonu düşmüş orası da ses yapıyor çoğu zaman maneti tutunca kesiliyor ona da dikkat etmelisin.

Bu arada elinde rks için çanta demiri olan var mı uygun fiyatlı temiz. Geziye çıkacağım 90 lira falan sıfırı fakat ona verecek param kalmadı :)
 
Katılım
30 Ağu 2017
Mesajlar
5
Beyler merhaba kısmetse bende bayram sonu rks titanic 150 alacağım gittim gördüm beğendim noterler kapalıdır diye devrini alamadım bayramdan sonraya kaldı 2013 model 15.000 km temiz görünen bir makinaydı tavsiye edeceğiniz bişey varmı yada şunlara dikkat et diyeceğiniz bi durum var mı yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
1 Kas 2017
Mesajlar
3
Beyler merhaba kısmetse bende bayram sonu rks titanic 150 alacağım gittim gördüm beğendim noterler kapalıdır diye devrini alamadım bayramdan sonraya kaldı 2013 model 15.000 km temiz görünen bir makinaydı tavsiye edeceğiniz bişey varmı yada şunlara dikkat et diyeceğiniz bi durum var mı yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

Motoru aldınız mı ?
 
Katılım
8 Kas 2017
Mesajlar
58
rks 150 s kullanım kılavuzunun linki olan var mı? bayii internette mevcut olduğunu söyledi fakat bulunmuyor. Paylaşırsanız sevirim
 
Katılım
8 Kas 2017
Mesajlar
58
bende eskisi de yok.. motor yap, o kadar görsel vs. en temel noktada gümle :D başka bir ülkede malın kullanım kılavuzu olmadan piyasaya süremezsin
 
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
7
Arkadaşlar merhabalar,aranıza yeni katıldım.2014 model Titanic 150 sahibiyim fakat üzerindeki lastikleri baya eskimiş ve yol tutmuyor.Bana önerebileceğiniz lastik varmıdır acaba ? (Bütçem=500-600 arası 1 takım lastik için).
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar merhabalar,aranıza yeni katıldım.2014 model Titanic 150 sahibiyim fakat üzerindeki lastikleri baya eskimiş ve yol tutmuyor.Bana önerebileceğiniz lastik varmıdır acaba ? (Bütçem=500-600 arası 1 takım lastik için).

Hayırlı olsun, kazasız belasız sürmen dileğiyle. Ön 90 90 17, arka 110 80 17 için kış lastikleri olarak Anlaş Winter Grip 2, yaz için de Anlaş Mb34 Tournée alabilirsin. Her 2 lastiği de takım olarak uygun fiyata alabilirsin. Winter Grip kış için çok iyi bir lastikken Mb34 Tournée kötünün iyisidir bence.
 
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
7
Arkadaslar tekrar merhabalar,motosikletim an itibariyle 8000 km oldu.Benim bu bakimda neler yapmam gereklidir bilgi verebilirmisiniz ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst