- Katılım
- 21 Eki 2014
- Mesajlar
- 285
selamün aleyküm arkadaşlar.motorla alakalı olumlu ve olumsuz yorumlar var.öncelikle kasa dizaynı ve görünüş mükemmel.rks titanic 150 s performance olarak tatmin edici.yakıt ortalama 12 krş ile 14 krş arasında.bu tip ve görünümde bi honda yada yamaha almaya kalkarsanız en kötü 5 bini gözden çıkarın.ben 3150 tl ye aldım çok memnunum.
150-S 'imi 3150 TL'ye aldın ayrıca son fiyatları kontrol edersen yamaha Honda uçuk kaçık fiyatlar var ortada