RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
98
Arkadaşlar yaklaşık 2 senedir kullandığım motosikletimi satıyorum . Gerçekten bu forumun bu konunun bana çok faydası olmuştu zamanında umarım iyi ellere ulaşır.

İlan no : 342612904

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-ozenle-kullanilan-ozel-bir-motosiklet-acil-satilik-342612904/detay
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Arkadaşlar yaklaşık 2 senedir kullandığım motosikletimi satıyorum . Gerçekten bu forumun bu konunun bana çok faydası olmuştu zamanında umarım iyi ellere ulaşır.

İlan no : 342612904

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-ozenle-kullanilan-ozel-bir-motosiklet-acil-satilik-342612904/detay

2 yılda 12.000 km çok değil ayrıca motor sıfır gibi parlıyor. Yeni alacağın model nedir ?
 
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba..3 ay önce bende ikinci el 2013 model RKS Titanic 150 alarak aranıza katılmış bulunuyorum..İzmir'de balçovada motorcu serkan (RKS bayi) a giderek bakımı ve gerekli ayarları yaptırdım.sorum şu benim ön lastik 90 90 17 cordial, arka lastik ise 110 70 17 road wınner adında bi lastik..değiştirmeyi planlıyorum..ne taktırsam olur acaba..şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Kışın da kullanacaksan anlas winter grip takılabilir. Motosikletin orijinal ebadına uygundur.90/90/17 ve 110/80/17 olarak. Ben şuan değiştirsem kışlık bunu takarım, yazın değiştiririm.Önceden bütün lastikleri araştırdım.Orjinal ölçü lastik yok.Kışlık başka lastik yok gibi zaten.Yazlık ise uygun fiyatlı sava-mitas (aynı)ya da metzeler, dunlop, pirelli olabilir.Bu yazlıklarda mecburen şu an üzerinde olduğu gibi orjinalden ufak değişikliğe gitmen gerekiyor.Markaları araştırsın, kullanıcı sava-mitaştan da olduka memnun-kışın anlas winter bunlar yaklaşık 300 tl olur.Diğerleri 600-800'e kadar çıkıyo fiyatları...Önemli olan ölçüsü kafana yatsın..Bir de ön arka başka marka sıkıntılı olur, ikisini de değiştir derim..Arkaya 130 takan var, aslında jant ebadı teknik olarak uygun değil, en fazla 120 kaldırır, zaten hızdan da 10 km düşer.Zip'lenmiş gibi tavsiye oldu cidden..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

ilave edeyim yazlık ırc-(anlas) uygun ölçüsü var.Genelde ırc'ye kötü dendiğinden ben yazlık tavsiye etmem fakat kullanmış değilim. Onun dışında mesela bi çok markada, sadece ön ölçüde 100-80-17 ya da 90-80-17 gibi ufak değişiklik gerekli..100-80-17 hız göstergesinin doğruluğunu hiç etkilemez, 90-80-17 4-5 km hızlı gösterir..teoride teknik olarak 90-80-17'ye göre hızdan düşme olur ve hakimiyeti de hantallaştırır..Seç-beğen-al..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
98
2 yılda 12.000 km çok değil ayrıca motor sıfır gibi parlıyor. Yeni alacağın model nedir ?

Evet iş yoğunluğundan izinsizlikten dolayı maalesef iş-ev arası ulaşım aracı olarak kullanıyorum. 1 kere İstanbul-çankırı-ankara gidiş dönüş ve 2-3 kerede istanbul-tekirdağ gezileri olmuştu hepsi gayet güzeldi keşke dahası olsa keşke uzun süreli olsa ...
Ayrıca çok teşekkür ederim güzel sözlerinden dolayı inanki hiç bir özel temizlik (pasta-cila vs.) uygulaması yapmadan çektim o resimleri. Düzenli yıkama silme işlemleri ile bakım yapınca güzel duruyor.
Kafamda CBR 250 R ve KTm RC 250 var nasip hangisi ise artık.
 
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
2
kefkes saolasın kardeşim ..bende zaten anlaş wınter grıp ı araştırdım bayağı güzel..hem bizzim motorada uygun gibi geldi..eyvallah saolasın..izmirde bayiside varmış galiba bucada..
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Tıtanıc 150 modeli kaldırıldı onun yerine 150-R modeli eklendi s modeli ile aralarında 600 tl fark var sizce s mi yoksa r mı ? r modeli büyük ihtimalle kullandığınız model ile aynı
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
3
arkadaşlar merhaba 2 alakasız motora düşürdüm seçenekleri daha doğrusu mondial son dakıkada gelen bir teklıfle cıktı bılgım olmadığı ıcın sıze soruyorum rks tıtanıc 150 serisi mı mondıal 150 mr vulture mı rks hakkında bılgım var ama mondıalın forum sayfasında cok fazla bır bılgı bulamadım guncel
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
arkadaşlar merhaba 2 alakasız motora düşürdüm seçenekleri daha doğrusu mondial son dakıkada gelen bir teklıfle cıktı bılgım olmadığı ıcın sıze soruyorum rks tıtanıc 150 serisi mı mondıal 150 mr vulture mı rks hakkında bılgım var ama mondıalın forum sayfasında cok fazla bır bılgı bulamadım guncel

Mondial ile kuba kıyaslanır ama rks biraz daha üst kalitedir arada bi çizgi var. En basidinden şöyle diyim sana sıfır alacaksan tıtanıc serisinin tasarımını artık benelli yapıyor mondial kuba gibi %100 çin
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
arkadaşlar merhaba 2 alakasız motora düşürdüm seçenekleri daha doğrusu mondial son dakıkada gelen bir teklıfle cıktı bılgım olmadığı ıcın sıze soruyorum rks tıtanıc 150 serisi mı mondıal 150 mr vulture mı rks hakkında bılgım var ama mondıalın forum sayfasında cok fazla bır bılgı bulamadım guncel

Ben de yazın senin gibi Vulture ile Titanic S arasında kalmıştım. Kesip biçeceğim, motoru kişiselleştireceğim diyorsan Vulture daha yatkın projelere, motoru da daha kuvvetli ama gazı açtın mı da yakar. Servis ve yedek parça konusunda sıkıntı yaşamazsın. Ben Titanic S aldım, dikkat çekici ve sınıfına göre güzel bir motor. Rks'de büyükşehirdeysen servis ve yedek parça sıkıntısı yaşamazsın (diğer şehirlerle ilgili fikrim yok)2 motordan hangisini seçersen seç mutlaka aldığında lastikleri değiştir. Sana "Bu lastikler seni götürür birşey olmaz, önümüz yaz" diyen bayi,servis ve arkadaşı dinleme 2 motorda da stok lastikler facia..
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Ben de yazın senin gibi Vulture ile Titanic S arasında kalmıştım. Kesip biçeceğim, motoru kişiselleştireceğim diyorsan Vulture daha yatkın projelere, motoru da daha kuvvetli ama gazı açtın mı da yakar. Servis ve yedek parça konusunda sıkıntı yaşamazsın. Ben Titanic S aldım, dikkat çekici ve sınıfına göre güzel bir motor. Rks'de büyükşehirdeysen servis ve yedek parça sıkıntısı yaşamazsın (diğer şehirlerle ilgili fikrim yok)2 motordan hangisini seçersen seç mutlaka aldığında lastikleri değiştir. Sana "Bu lastikler seni götürür birşey olmaz, önümüz yaz" diyen bayi,servis ve arkadaşı dinleme 2 motorda da stok lastikler facia..

Lastik neredeyse tüm markalar için aynı (kawasaki vs. hariç) motorun en güzel hali orjinal halidir diye düşünüyorum tasarımından dolayı bence tıtanıc 1-0 önde
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
94
Konudan bayağı bir uzak kalmışız. Bir iki foto paylaşayım.
Aldığım zamanlar.
[url=http://hizliresim.com/aX5aa5][url]http://i.hizliresim.com/aX5aa5.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/Y4Baal][url]http://i.hizliresim.com/Y4Baal.jpg[/url][/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

Bunlarda son hali.
[url=http://hizliresim.com/1Ny30p][url]http://i.hizliresim.com/1Ny30p.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/LQaX0G][url]http://i.hizliresim.com/LQaX0G.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/rEQavN][url]http://i.hizliresim.com/rEQavN.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/7AkpZW][url]http://i.hizliresim.com/7AkpZW.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/PQqAzN][url]http://i.hizliresim.com/PQqAzN.jpg[/url][/url]

Xenon far yerine sis farı gayet güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

Arka çekilmiş foto yok malesef. arkada Ekstra plaka altında F1 stop var. Yan çanta düşüncem devam ediyor. Çantaya Sırt dayama pedi ile Üst bagaj aparatı ayarlayacam. Görsel olarak da bir iki şey daha düşünüyorum :)


Bu arada cc yükseltme konusuna gelirsek bende çok düşündüm araştırdım vs ama Alt motorla oynayanı pek görmedim. Ve hiçte tavsiye edilmedi bizim motosikletlere. Hatta bizimkinin 200lüğünün komple çıkma motor bloğunu buldum belki ona göre bir ayarlama yapılabilir diye düşündüm. Ama cesaret edemedim almaya. Ancak hala içimde bi uhde :)

Hız olayına gelirsek şehir içi ideal limitlerde. s/km 90 ideal gidişi var. 100 üstüne çıkışı çok rahat değil.

Bir aralar aklımda Pulsar ns200 vardı ancak kronik stop etme sorunu yüzünden ve de Fiyat/fayda düşüncesi yüzünden vazgeçtim. Şimdilik şehir içinde memnunum ben küheylanımdan. uzun yolda güç istiyorum o ayrı bir mevzu. Sıkıştırabilecek araçlardan kaçmak veya sollamaya çıkınca benimle kapışmaya kalkıp beni tehlikeye atan araçların yanından uzamak sonra sabit hızıma dönmek için.

güzel motor,allah kaza bela vermesin..topcase takmak için demiri nereden aldınız.link verebilirmisiniz ?
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
94
istanbuldaki titanic 150 kullanıcıları whatsapp grubu linktedir. https://chat.whatsapp.com/3Q9FCcWs4xCElUAORlFtCQ
 
Katılım
7 May 2017
Mesajlar
1
selamün aleyküm arkadaşlar.motorla alakalı olumlu ve olumsuz yorumlar var.öncelikle kasa dizaynı ve görünüş mükemmel.rks titanic 150 s performance olarak tatmin edici.yakıt ortalama 12 krş ile 14 krş arasında.bu tip ve görünümde bi honda yada yamaha almaya kalkarsanız en kötü 5 bini gözden çıkarın.ben 3150 tl ye aldım çok memnunum.
 
Katılım
22 Eki 2013
Mesajlar
7
Selamlar 1 hafta önce 2014 model Rks 150 aldım görüntü çok hoş fakat ben bu motosikleti arka kuyruktan 5 10 cm nasıl kaldırabilirim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst