Sokakta sevişen gençleri uyaran barzo motorcu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
malum kesimin yurtlarında 6-10 yaş çocuklara tecavüz edildiğinde hiç sesi çıkmıyordu bu it sürüsünün.
bu cesareti kimden alıyorlar, kimden yüz buluyorlar belli de...
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
şimdi öpüşen genç leri savunan lar yarın bir akrabanız bir bayanı görseniz erkeğin üstüne atlardiniz dimi orda özgürlük biterdi degilmi
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Bu konuya tepki gösteren insanlara, alttan alttan azınlık muamelesi yapmak ve mezhebi geniş demek haddinize değil.
Kimin nerede ne yapacağına bunun gibi barzoların karar vermesini destekleyen siz mezhebi genişler linç kültürünü destekliyorsunuz.
Kızım da yok, oğlum da. Olsaydı da nerede ne yapacağına karar verebilme yetisi kendisinde olurdu. Kim ne diyorsa peşinden giden bir asalak olarak yetişmezdi.
Şu hareketi destekleyebilecek kadar karanlık gözler var. Size ne kardeşim, size ne? Kimsiniz siz?
Biri de çıkmış zina yapıyor diyor daha zinanın ne olduğundan habersiz... Varsayalım ki bu zina,hayırdır şeriat ülkesi mi olduk? Falakaya da yatıralım mı?

bak ben kimseye mezhebi geniş demedim dostum. sadece olayı yorumladım. isteyen üstüne alınır isteyen alınmaz. burada bana mezhebi geniş diyorsun da acaba yüz yüze gelsek gene aynı şekilde konuşabilir miydin merak ediyorum. bu arada kızım da yok oğlum da dedikten sonra ''karar verebilme yetkisi kendisinde olurdu'' cümlesi emin ol anlamsız. dur bakalım bi çocuğun olsun da o zaman ne diyeceksin değil mi? bekara karı boşamak kolay hesabı burda atıp tutmak, özgürlük naraları atmak kolay. ayrıca acaba kız arkadaşına da ''aşkım tabi ki de bu akşam berkelerde kalabilirsin(akşam dışarı çıkabilirsin, ahmetin mehmetin doğumgününe gidebilirsin v.s) ben sana güveniyorum. Sonuçta sen de bir bireysin karar verebilme yetin var'' diyebilir miydin emin ol çok merak ediyorum. bir de ne hakla o kıza ''asalak'' diyorsun? hani özgürlük hani karar verme yetisi? :) birazcık samimiyet... zor değil.
 
Son düzenleme:

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
Reşit ise anne babanın bile karışma hakkı yoktur yasayla koruma altına bile alınmıştır, sadece tavsiye verebilirsin, belli yaştan sonra kimse ebebeynleriyle aynı hayatı,değerleri yaşamak yada yaşamamak zorunda değilki.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
Bu başlık iyi oldu forumda ki bağnazlarla, kültürlü insanları ayırt etmek zor oluyordu.

Biride derse bağnaz değil ahlaki değerleri olan
Kültürlü değil herşeye eyvallah diyen diye o zaman ne yapacaksın

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

Sizin sesiniz cikmadi mi hocam niye uzerinize alindiniz?

Sesi çıkmayan derken genelleme yapılmış,
Dünyada kim bir çocuk tecavüzcüsüne partisi veya ne halta inanıyorsa ses çıkarmaz??
Açıkça konuyu birbirine bağlayıp saldırmış.
Terbiyesizlik başka birşey değil
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
bir ülkede kafalar iki bacağın arasından çıkmıyorsa/çıkartılmıyorsa o ülkeden hayır gelmez.
toplumun ortak refleksi; tecavüz edilen çocuklara sahip çıkmak olmalı, parktaki aşıklara karışmakla olmaz bu işler.

"ya sizin kızınız olsaydı demişsiniz" yok yağlı kazıklar yok bilmem ne... evet bir kızım olsaydı adam gibi eğitim verir, sevgi saygıyı aşılar, ahlakın 2 bacak arasında olmadığını öğretirdim. benim için önemli olan ailesine, topluma ve ülkesine ne kadar faydalı olduğudur. parkta istediği ile oturabilir.

bir kızım yok ama bir oğlum var, eve zaman zaman kız arkadaşlarını getiriyor.ona sizin tabirinizle "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" gibi çağ dışı iltifatlar edeceğime; unutma seni doğuran da bir kadındı, saygı ve sevgi duy diyorum.

şimdi bu barzo mu topluma fayda sağlar yoksa yazdığım şekilde yetiştirilen birey mi?
mezhep filan demişsiniz...geçiniz, üstüne bir de bilimsel bir dayanağı olmayan istatiksel veri; "% 90" herkesi kendiniz gibi zannetmeyin

işte tam da demek istediğim işaretlediğim satır. orada kızım ve oğlum kelimelerinin yerini değiştirsek olay olur değil mi? yanlış anlamayın fakat oğlunuza davrandığınız gibi kızınıza da davranabilir miydiniz? rahat rahat erkek arkadaşlarını getirebilir miydi? buna evet diyorsanız samimiyetinizden şüphe yok fakat cevap hayırsa ortada bir eşitlik yoktur. bu arada emin olun "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" tarzı kelimeler hiçbir zaman ağzımdan çıkmadı çıkmaz da. ben denileni söylüyorum.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
bak ben kimseye mezhebi geniş demedim dostum. sadece olayı yorumladım. isteyen üstüne alınır isteyen alınmaz. burada bana mezhebi geniş diyorsun da acaba yüz yüze gelsek gene aynı şekilde konuşabilir miydin merak ediyorum. bu arada kızım da yok oğlum da dedikten sonra ''karar verebilme yetkisi kendisinde olurdu'' cümlesi emin ol anlamsız. dur bakalım bi çocuğun olsun da o zaman ne diyeceksin değil mi? bekara karı boşamak kolay hesabı burda atıp tutmak, özgürlük naraları atmak kolay. ayrıca acaba kız arkadaşına da ''aşkım tabi ki de bu akşam berkelerde kalabilirsin(akşam dışarı çıkabilirsin, ahmetin mehmetin doğumgününe gidebilirsin v.s) ben sana güveniyorum. Sonuçta sen de bir bireysin karar verebilme yetin var'' diyebilir miydin emin ol çok merak ediyorum. bir de ne hakla o kıza ''asalak'' diyorsun? hani özgürlük hani karar verme yetisi? :) birazcık samimiyet... zor değil.

Okuduğunu anladığına emin misin? Şayet bu noktadan sonra diyecek bir söz yok zaten.
Bu arada yüz yüze gelsek konuşabilir misin tehdidini de görüyor ve arttırıyorum :)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
İt sensin şerefsiz partiye oy vermek ile tecavüzü kabul etmek aynı şey mi cahil herif

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------



yok ya ne atlaması selam verip geçenler çoğunlukta anlaşılan

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------



Toplum düzeni denen,örf adet denen hatta yasada bile örf adet diye suçu veya davranısı belirten durumlar varken kimse her istediğini yapamaz. Toplum düzenine uymak zorunludur. Ha bu hayvan motorcu yol yordam bilmemiş bodoslama girmiş olaya o ayrı tabi

gerçekten şuna emin olun ki mantığınız çok yanlış. insanda biraz hoşgörü ve başka insanların yaşam tarzına saygı olması gerekiyor. siz istiyosunuzki ben (biz) ne yapıyorsam en dogrusu budur herkes bunu yapacaktır. herkesin yaşamı kendinedir. Malesef ki bu mantık yüzünden daha çok geride kalmaya ve başarısız olmaya mahkumuz
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Okuduğunu anladığına emin misin? Şayet bu noktadan sonra diyecek bir söz yok zaten.
Bu arada yüz yüze gelsek konuşabilir misin tehdidini de görüyor ve arttırıyorum :)

tehdit olarak algiladıysan o senin problemin. verecek cevap bulamayıp "ya sen demek istediğimi anlamadın" ayağına yatmak komik oluyor. birbirimizi kandırmayalım.
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
işte tam da demek istediğim işaretlediğim satır. orada kızım ve oğlum kelimelerinin yerini değiştirsek olay olur değil mi? yanlış anlamayın fakat oğlunuza davrandığınız gibi kızınıza da davranabilir miydiniz? rahat rahat erkek arkadaşlarını getirebilir miydi? buna evet diyorsanız samimiyetinizden şüphe yok fakat cevap hayırsa ortada bir eşitlik yoktur. bu arada emin olun "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" tarzı kelimeler hiçbir zaman ağzımdan çıkmadı çıkmaz da. ben denileni söylüyorum.

belki orda ki kızın babası izin veriyordur bizi ilgilendirebilir mi ? izin vermeyenler sadece kendi evlatlarından sorumludur. hiçbirimiz kusursuz değiliz, insanlara doğru yolu göstermek haddimize değildir. siz kendinizi kusursuz mu zannediyorsunuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

bu konu kilitlenmesi forum sağlığı açısından çok iyi olur, moderatörler umarım el atacaktır. burda lanlu lunlu konusan hayvan bi adamı savunanları görmek beni derinden üzüyor
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
aklı selim arkadaşlarım; ciddiye almayın bunları. laf anlatmaya çalıştığınıza değmez.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst