Sokakta sevişen gençleri uyaran barzo motorcu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
Sen kimsin ki başkasına karışıyorsun. Hadi gündüz olsa tamam yapılmaz da , gece in cin top oynuyor. Bırak ne bok yaparlarsa yapsınlar. Sen yoluna devam et.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Ulan yazdım yazdım sildim :mrgreen:
Ülkece sit-com diziyiz vallahi billahi :mrgreen:
 
Katılım
22 Şub 2014
Mesajlar
165
Iyice palazlandi bunlar. Sesleri cok cikmaya basladi. Evde gidip 31ini cekip yatmistir haysiyetsiz herif
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Hep şu kafadaki kameradan. Ya çıkarıp saplasa yada 'sanane gardaş namus bekçisimisin dese'??
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Birde eşim diyor.İnanmıyor kıro yok nüfus cüzdanıymış evlilik cüzdanıymış.Millet nereden buluyor bu hakkı anlamıyorum.Kaldıki benim üzülmesine dayamadığım sevdiğimi böyle azarlayacak olduğu yere gömerim onu.Uzaktan laf dalaşına falan girmem yani.O kamerayla hayatının filmini çekerim baş rolde oynatırım.Ama izleyemez.
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
33
Arkadaşlar bu şerefsiz köpeği nasıl buluruz var mıdır tanıyan eden . Youtube kanalı mı var bu arkadaşın. ?
 
Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
102
insan yoklukta olduğunu bu kadar mı belli eder be abi herif kendine kimse bakmıyor diye millete sataşmaya başlamıs
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bu tipler, genelde gözüne kestirdiklerine gider yaparlar.ama bu herzaman tutmaz,ne gençler gordum boylari 1.50 ama 1.80lik iri elemanlara uçarak kafa atip,asker bavulu gibi yere seren..yazacak çok şeyler var..dostlar..
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Arkadaş ordan geçiyor bence bunları gördü kamerayı açtı döndü dur bi malzeme çıksın dedi bence.

O değilde bayan ne diyor orda o kadar dinledim anlamadım, duyamadım. Pardon da insanlar ...... sevişiyor öpüşüyor onlara bişe demiyorsunuz filan??? :)
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
Şimdi videodaki çocuğun kucağındakı kızın babası/annesi olduğunuzu düşünelim. O motorcu adama karşı şu an tepkiniz nedir? gene kızar mıydınız kızınızın rahatını bozdugu için? Biraz samimi olmak gerek.
Kişisel özgürlük alani, namus bekçiliği v.s gibi klişe terimleri o kızın evladınız oldugunu düşünüp tekrar kullanmak nasıl oldu? yemedi değil mi? :) normal zamanda olsa o çocuğu kazığa oturtur kızınızı da dayak manyağı yaparsınız. birbirimizi koparmayalım şimdi. Türkiye'deki insanların yüzde 90'ının mezhebi bu kadar geniş değil. genelde özgürlük alanı "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" dan öteye gitmez.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Şimdi videodaki çocuğun kucağındakı kızın babası/annesi olduğunuzu düşünelim. O motorcu adama karşı şu an tepkiniz nedir? gene kızar mıydınız kızınızın rahatını bozdugu için? Biraz samimi olmak gerek.
Kişisel özgürlük alani, namus bekçiliği v.s gibi klişe terimleri o kızın evladınız oldugunu düşünüp tekrar kullanmak nasıl oldu? yemedi değil mi? :) normal zamanda olsa o çocuğu kazığa oturtur kızınızı da dayak manyağı yaparsınız. birbirimizi koparmayalım şimdi. Türkiye'deki insanların yüzde 90'ının mezhebi bu kadar geniş değil. genelde özgürlük alanı "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" dan öteye gitmez.

O motorun üstünde ben olsam o çifti gördükten sonra dur şurdan döneyim, şunları kameraya alayım ifşa edeyim demezdim. Yoluma bakardım. Niye şimdi benim mezhebim genişmi?? Tabiki yazdıklarınızla hemfikir sayılırız. Ama şuda var gecenin karanlığında bi oğlan bi kız kucak kucaga, sende git bunları uyar uyarmaktan kasıt posta koy falan filan deli cesareti bu. Kim boş kim dolu bilemeyiz,çeker vurur biter hayat hikayen oracıkta. O yüzden bu olayda motorlu arkadaş tamamen bela aramış. He şuda var bu olay toplu taşımada olur, ne bilim yoğun biyerde olur, sinemada olur uyarırsın orası ayrı. Ama sen akşam akşam yönünü değiştirip kamerayı açıp milleti ifşa etme peşine düşersen takarlar sana. Bugün olmadı yarın kesin...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
O motorun üstünde ben olsam o çifti gördükten sonra dur şurdan döneyim, şunları kameraya alayım ifşa edeyim demezdim. Yoluma bakardım. Niye şimdi benim mezhebim genişmi?? Tabiki yazdıklarınızla hemfikir sayılırız. Ama şuda var gecenin karanlığında bi oğlan bi kız kucak kucaga, sende git bunları uyar uyarmaktan kasıt posta koy falan filan deli cesareti bu. Kim boş kim dolu bilemeyiz,çeker vurur biter hayat hikayen oracıkta. O yüzden bu olay olayda motorlu arkadaş tamamen bela aramış. He şuda var bu olay toplu taşımada olur, ne bilim yoğun biyerde olur, sinemada olur uyarırsın orası ayrı. Ama sen akşam akşam yönünü değiştirip kamerayı açıp milleti ifşa etme peşine düşersen takarlar sana. Bugün olmadı yarın kesin...

ben genel olarak olaya yapılan samimiyetsiz tepkileri açıklamak istedim. adamın tavrı doğrudur, yanlıştır, ölür veya yaşar bilemeyiz ki bilsek de kimsenin umrunda olmaz. bazı insanlar başkasının karısına kızına özgürlük ayağı çekip amerikan tipi gevşek aile babasını oynarken iş kendisine gelince birden diyarbakırdaki aşiret ağası oluveriyorlar. yazık.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
ben genel olarak olaya yapılan samimiyetsiz tepkileri açıklamak istedim. adamın tavrı doğrudur, yanlıştır, ölür veya yaşar bilemeyiz ki bilsek de kimsenin umrunda olmaz. bazı insanlar başkasının karısına kızına özgürlük ayağı çekip amerikan tipi gevşek aile babasını oynarken iş kendisine gelince birden diyarbakırdaki aşiret ağası oluveriyorlar. yazık.

10 metre yakınlarına gelen her turist dişisine "wanna join us", "ar yu go to disko tunayt" diyen tipler zaten,haklısınız.
Selametle..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst