- Katılım
- 30 Eyl 2016
- Mesajlar
- 87
- Konu Yazar
- #1
Yorum, siz sevgili motosiklet severlere aittir...
Son düzenleme:
Şimdi videodaki çocuğun kucağındakı kızın babası/annesi olduğunuzu düşünelim. O motorcu adama karşı şu an tepkiniz nedir? gene kızar mıydınız kızınızın rahatını bozdugu için? Biraz samimi olmak gerek.
Kişisel özgürlük alani, namus bekçiliği v.s gibi klişe terimleri o kızın evladınız oldugunu düşünüp tekrar kullanmak nasıl oldu? yemedi değil mi?normal zamanda olsa o çocuğu kazığa oturtur kızınızı da dayak manyağı yaparsınız. birbirimizi koparmayalım şimdi. Türkiye'deki insanların yüzde 90'ının mezhebi bu kadar geniş değil. genelde özgürlük alanı "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" dan öteye gitmez.
O motorun üstünde ben olsam o çifti gördükten sonra dur şurdan döneyim, şunları kameraya alayım ifşa edeyim demezdim. Yoluma bakardım. Niye şimdi benim mezhebim genişmi?? Tabiki yazdıklarınızla hemfikir sayılırız. Ama şuda var gecenin karanlığında bi oğlan bi kız kucak kucaga, sende git bunları uyar uyarmaktan kasıt posta koy falan filan deli cesareti bu. Kim boş kim dolu bilemeyiz,çeker vurur biter hayat hikayen oracıkta. O yüzden bu olay olayda motorlu arkadaş tamamen bela aramış. He şuda var bu olay toplu taşımada olur, ne bilim yoğun biyerde olur, sinemada olur uyarırsın orası ayrı. Ama sen akşam akşam yönünü değiştirip kamerayı açıp milleti ifşa etme peşine düşersen takarlar sana. Bugün olmadı yarın kesin...
ben genel olarak olaya yapılan samimiyetsiz tepkileri açıklamak istedim. adamın tavrı doğrudur, yanlıştır, ölür veya yaşar bilemeyiz ki bilsek de kimsenin umrunda olmaz. bazı insanlar başkasının karısına kızına özgürlük ayağı çekip amerikan tipi gevşek aile babasını oynarken iş kendisine gelince birden diyarbakırdaki aşiret ağası oluveriyorlar. yazık.