Sokakta sevişen gençleri uyaran barzo motorcu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]Bayan ile oturan arkadaş yerinden kalkıp şu şekilde gelseydi? sonuç ne olacaktı? Şaka bir yana cesaretine hayranım adam kalkıp direk dalsa ne yapacaktı?

"olim sey hayırdır"

14377-motorcuyu-dovduler.jpg
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
393
Geçende Moda tarafında böyle yürek yemiş bir arkadaş vardı, laf attı biraz. 2 dakika sonra "abi özür dilerim" diyerek kaçıyordu.
Hani bu yalnız görmüş de, Kadıköy taraflarında da denemesini rica edeceğim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Büyük bir özlemle bir gün bana da birinin bu şekilde bir çıkış yapmasını istediğim insanlar bunlar. Adam gelecek beni bu ses tonuyla herhangi bir konuda uyaracak, sonra da ispat isteyecek öyle mi ? Adam benim eşim diyor, eleman nüfus cüzdanı soruyor. Sen kimsin ulan cahil köpek ? Şehir magandası. Forum izin vermediğinden fazlasını yazamıyorum burada ama bunlar milyonlar halinde geberseler oturup belgesel izler gibi izlerim. O kadar nefret ediyorum bu "hayırdır oglim" iğrenç şivesiyle konuşan tayfadan. Burada onları uyarır sonra gider tatil köylerinde turist kızlara sarkar.

Arkadaş kendi kızınız falansa ne dersiniz demiş. Benim kızımı korumak o aşağılık pisliklere kalmaz merak etmeyin. Ayrıca kızımın yanında o namus bekçisi aşağılık pislikleri göreceğime ona terbiyesini bozmadan cevap verebilen o delikanlıyı görmek isterim. Bir de memleketin içine ettiniz diyor kendi haline bakmadan. Umarım topunun soyunun kuruduğu bir Türkiye'de yaşarız bir gün.

Bu arada ortalık yerde kucak kucağa oturulmasını tasvip etmiyorum ama diğer tiplemenin saldırısının yanında onun lafı bile olmaz.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
1,634
Çomar deyince de kızıyorlar. Aydına düşman, bilime düşman, medeniyete düşman, kadına düşman, hayvana düşman, sevgiye düşman, akla mantığa düşman, evrensel olarak güzel olan ne varsa düşman... Kendinden güçsüz ne varsa düşman... Azınlığa düşman, çocuğa düşman, sokak hayvanına düşman, lgbt'ye düşman...

Cahil feraseti diye göklere çıkarılan şey tam olarak budur. Sığırlık. Bilmemeyi yüceltmenin, içinden kokuşmuşluğun, çürümüşlüğün, kötülüğün bu kadar rahat dışa vurulması. Bu kafaların baskın olduğu yerde hiç bir şey yeşermez. Polis zannetmişlerdir. Polisin de böyle davranması yaygın çünkü. Devlet erklerinin tamamını yönetenler de bunların kıravatlısı çünkü. "Hoşuna gitmeyebilir, mırıldanırsın." Sonunda toplum olarak ya yok olacağız, ya da aklını kullanan toplumların kölesi olacağız.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
Bence motosikletli arkadaş saçmalamış ama güzel dille uyarabilirdi. Böyle bir edepsizliğin sokak ortasında yapılmasıda ne demokrasi ne özgürlük nede insan haklarına vs girer. Medeniyet denilen şey bu değil .
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Yıllar önce metrobus de denk geldim, yanimdaki eleman önündeki adam saçını uzatmis ve bağlamış diye sinir krızi geciriyordu, saçı uzun adam cevap verse kavga çıkacak.
Bu olaydan sonra bu memleketin geleceği hakkında şüpheye düştüm.
 
Katılım
21 May 2015
Mesajlar
438
Şimdi videodaki çocuğun kucağındakı kızın babası/annesi olduğunuzu düşünelim. O motorcu adama karşı şu an tepkiniz nedir? gene kızar mıydınız kızınızın rahatını bozdugu için? Biraz samimi olmak gerek.

4 yaşında kız babası olarak kendimi dediğin gibi videodaki kızın babası yerine koyuyorum
Motorcunun yapıtığı alenen şerefsizlik.
Benim kızımın ahlakını korumak ortalıkta Türkiyenin a... koydular diye bağırarak gezen
kafasına kamera takıp millete diklenen sonra da alenen ifşa eden boş meydan kabadayılarına düşmez.

Eğer bu video ile ilgili bir şey yapacak olsaydım videoyu çeken çakma kabadayıyı dava ederdim.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
kim ne derse desin motorcunun yaptıgı ayıp .

he o oturan kavukta nasıl bir erkekmişki çekip bıçağı saplamamıs hadı geçtim indirir o motorcuyu anası bacısı ile o ayıp dedği şeyleri yapardım .

sen kimsin lan köpek ?

şimdi bu lavugun çektiği videoda karsı taraf karşılık veremiyor diye herkes aynısını sanacak böyle didik didik öpüşen çift arayacak rahatsı edip kendince mutlu olacak .


bize denk gelse bak bakayım baskası yapabilecekmi birdaha .
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence Youtube'da video yükleyen veya altına yorum yazan herkesin telefonu orada gözükmeli ki isteyen gitsin uğraşsın. Normalde karşı karşıya gelsen sus pus olacak adamlar, 15 yaşında çocuklar, konuşmasını bilmeyen bir sürü cahil millete ana avrat küfredip duruyorlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

kim ne derse desin motorcunun yaptıgı ayıp .

he o oturan kavukta nasıl bir erkekmişki çekip bıçağı saplamamıs hadı geçtim indirir o motorcuyu anası bacısı ile o ayıp dedği şeyleri yapardım .

sen kimsin lan köpek ?

şimdi bu lavugun çektiği videoda karsı taraf karşılık veremiyor diye herkes aynısını sanacak böyle didik didik öpüşen çift arayacak rahatsı edip kendince mutlu olacak .


bize denk gelse bak bakayım baskası yapabilecekmi birdaha .

Bunların palazlanmasının sebebi bunlara hala medeni şekilde cevap veren insanlar zaten. Anlıyorum arkadaşın terbiyesi müsait değil veya onun seviyesine inmek istemiyor ya da korkuyor ama sen onun seviyesine inmezsen onunla anlaşamıyorsun. Hayvanla anlaşabilmek için hayvanın senin seviyene çıkmasını bekleyemezsin değil mi ? Kaldı ki hayvanlarla anlaşmak bununla anlaşmaktan kolaydır.
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
123
Güzel günler bizleri bekliyor ; arkadaşlar.
Ayrıca ; toplum sağlığı için değil sigara ya hayır.

Unutmadan ; gereksiz , oksijen sarfiyati kişi kere hayvan sıfatı vermeyiniz .Cenab i Allah in " onlar sessiz kullarım " dir la
r dediği hayvanlara hakaret oluyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2014
Mesajlar
486
Motosikleti
V-Strom 800 DE
İşine bak diyor bir de ahah, sen işine baksana.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
170
Motorcu ayıp etmiş, alenen zina yapıp sevişenden,benim eşimin evladımın kızımın çocuğumun önünden bunları yapndan sana ne kardeşim?

Bırak rezaletlerin sınırlarını sen mi yok edeceksin?
Ayıp Ayıp
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
İşine gelince
İslam özgürlük dinidir
Senin dinin sana benim dinim bana
Hesap sadece allahadır.

Gerçekte olan :
Kollarını domuz bağıyla bağlayıp kesin
Dost edinmeyin gördüğünüz yerde öldürün
Hayırdır oglim.


Bir gün adalet herkese lazım olur o zaman ananı bacını saçı göründü diye kırbaçlayan dallamalara da sen erkeklik yaparsın
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
622
Şimdi videodaki çocuğun kucağındakı kızın babası/annesi olduğunuzu düşünelim. O motorcu adama karşı şu an tepkiniz nedir? gene kızar mıydınız kızınızın rahatını bozdugu için? Biraz samimi olmak gerek.
Kişisel özgürlük alani, namus bekçiliği v.s gibi klişe terimleri o kızın evladınız oldugunu düşünüp tekrar kullanmak nasıl oldu? yemedi değil mi? :) normal zamanda olsa o çocuğu kazığa oturtur kızınızı da dayak manyağı yaparsınız. birbirimizi koparmayalım şimdi. Türkiye'deki insanların yüzde 90'ının mezhebi bu kadar geniş değil. genelde özgürlük alanı "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" dan öteye gitmez.

Videoyu çeken dallama sen misin ? Ayrıca adama demezler mi anası mısın babası mısın ?
 
Katılım
19 Mar 2014
Mesajlar
269
Şimdi videodaki çocuğun kucağındakı kızın babası/annesi olduğunuzu düşünelim. O motorcu adama karşı şu an tepkiniz nedir? gene kızar mıydınız kızınızın rahatını bozdugu için? Biraz samimi olmak gerek.
Kişisel özgürlük alani, namus bekçiliği v.s gibi klişe terimleri o kızın evladınız oldugunu düşünüp tekrar kullanmak nasıl oldu? yemedi değil mi? :) normal zamanda olsa o çocuğu kazığa oturtur kızınızı da dayak manyağı yaparsınız. birbirimizi koparmayalım şimdi. Türkiye'deki insanların yüzde 90'ının mezhebi bu kadar geniş değil. genelde özgürlük alanı "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" dan öteye gitmez.

bir ülkede kafalar iki bacağın arasından çıkmıyorsa/çıkartılmıyorsa o ülkeden hayır gelmez.
toplumun ortak refleksi; tecavüz edilen çocuklara sahip çıkmak olmalı, parktaki aşıklara karışmakla olmaz bu işler.

"ya sizin kızınız olsaydı demişsiniz" yok yağlı kazıklar yok bilmem ne... evet bir kızım olsaydı adam gibi eğitim verir, sevgi saygıyı aşılar, ahlakın 2 bacak arasında olmadığını öğretirdim. benim için önemli olan ailesine, topluma ve ülkesine ne kadar faydalı olduğudur. parkta istediği ile oturabilir.

bir kızım yok ama bir oğlum var, eve zaman zaman kız arkadaşlarını getiriyor.ona sizin tabirinizle "aslan oğlum ne canlar yakmıştır helal olsun" gibi çağ dışı iltifatlar edeceğime; unutma seni doğuran da bir kadındı, saygı ve sevgi duy diyorum.

şimdi bu barzo mu topluma fayda sağlar yoksa yazdığım şekilde yetiştirilen birey mi?
mezhep filan demişsiniz...geçiniz, üstüne bir de bilimsel bir dayanağı olmayan istatiksel veri; "% 90" herkesi kendiniz gibi zannetmeyin
 
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Yiyişenleri savunanlar, Herkes özgürdür lakin Bununda bi sınırı var arkadaş kız oturmuş kucağa sevişiyor, ordan gecen aile olsa çocuk olsa, gördüğü şey normalmi yani, yanında otur sarıl kucağa oturmak nedir abicim meydanda al götür ormana parka eve ne yaparsan yap.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst