CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
8
Sanırım Tuzla Üçerlere gittiniz. Bence kararınızı değiştirmeyin. 0 km alınabilecek en iyi motorlardan birisi. Yakıtı da çok iyi, şehir içinde rahat bir sürüşü var. Uzun yolda son hızı 120 yi geçmez. Ben de sizin güzergahtan Pendik-Ataşehir yapıyorum, size çok rahat yeter. Zaten siz de hız lazım değil demişsiniz. CBF 150 YBR 125 de alınabilir ama teknoloji olarak çok fark var. Şasi, amortisörler, bosch enjeksiyon, disk fren, dijital gösterge, sıvı soğutma, çelik fren hortumları, led teknolojisi ile cf 150 çok farklı. Şimdi japon cg ciler gelir kızar ama böyle bu NET. Ben bindim sürdüm çok beğendim. Takas ile çok uygun fiyata farklı bir çinli aldım.

Hayırlı olsun.


Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Maltepe minibüs yolu üzerinde bir bayi ile görüştüm. Tuzla'ya gitmedim.
Aklıma takılan bir nokta var , bir arkadaş 6900'den pazarlık ile 6100'e aldığını belirtmiş.
Bu pazarlık payları bayinden bayiye değişiyor mu acaba ? Sanırım Osmaniye'den aldım geze geze Adana'ya gittim yazmıştı. Öyleyse ne kadar pazarlık etmeliyim diye bir kıyas yapacağımda :) 6700'e fit olmak yerine belki 6300'e kadar zorlarım.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Maltepe minibüs yolu üzerinde bir bayi ile görüştüm. Tuzla'ya gitmedim.
Aklıma takılan bir nokta var , bir arkadaş 6900'den pazarlık ile 6100'e aldığını belirtmiş.
Bu pazarlık payları bayinden bayiye değişiyor mu acaba ? Sanırım Osmaniye'den aldım geze geze Adana'ya gittim yazmıştı. Öyleyse ne kadar pazarlık etmeliyim diye bir kıyas yapacağımda :) 6700'e fit olmak yerine belki 6300'e kadar zorlarım.

Pazarlığın sonu yok. Ne kadar zorlayabilir iseniz zorlayın bence. Bende motorumu inanılmaz fiyata aldım. Bu arada 6100 diyen arkadaş dolar zamlarindan önce olabilir. Cf 150 ye hiç zam gelmedi diye biliyorum.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Herkese selamlar,

Geçtiğimiz hafta itibarıyla bu motorun sahibi oldum. Sahibi gerçekten delikanlı çıktı, kapora vermememe rağmen 10 gün boyunca almamı bekledi. 5500tl'ye 2200 kmde cf150nk sahibi oldum. Sadece çocuk çok az bindiğinden aküsü bitmişti, onu da değiştirdim. Fıstık gibi motor oldu.

Alacak olan arkadaşlara aşağıdaki gibi bir inceleme yapabilirim. Aklınıza takılan soru varsa cevaplarım.

-Bu fiyata alabileceğiniz en donanımlı motosiklet.
-Bosch enjeksiyon sabah çalıştırma sorunlarını ortadan kaldırıyor. Tek marşta motorunuz hazır.
-Gösterge ekranı gerçekten detaylı. Saat, benzin göstergesi, akü voltajı ve su sıcaklığını anlık gösteriyor.
-Su sıcaklığı demişken evet motor su soğutmalı. Bu da yazın anlamsız şişmelerin bitmesi anlamına geliyor. Piyasada 150cc ve radyatörlü başka motor yok.
-Ön arka disk. Frenler gerçekten mükemmel. Çelik hortum olduğunu freni ezerken verdiği histen anlayabiliyorsunuz.
-Lastikler geniş. Yol tutuşu fena değil. Değiştirmek isterseniz değiştirebilirsiniz ancak ben gerek duymadım.
-Sport ve eco modu var. Arasında sol elcikteki tek tuşla geçiş yapabiliyorsunuz. Motor 150cc olduğunu göz önüne alırsanız ufacık bir fark var elbette ancak değiştirebilmemiz çok güzel.

Bu fiyata bu motor alınır mı? Evet alınır. YBR 125 olmuş 7000, CBF 150 muhtemelen 6500 bandına doğru evrilecek. 10 senelik, karbüratörlü, hava soğutmalı motorlara bu para bayılınmaz artık. Yamaha da Honda da düzgün ve donanımlı motor getirmeyi öğrenene kadar boykot ediyorum.

He motorun kötü yanı yok mu derseniz, evet var. Arıza vermesi halinde enjeksiyon 900tl, gösterge paneli 650tl. Kaza yaparsanız ve şase eğrilirse 2500tl vs. gibi durumlar var. Ancak yan grenajlar falan ucuz. Yedek parça nereden temin edilir, alabilir miyim falan derseniz sizi www.cfmotoyp.com adresine alayim. Arkadaşlar bu motorda BOSCH EFI var. Ne idüğü belirsiz çinli EFI değil. Ben alırım, bakımını yaparım, uzun süre binerim, satışını da çok düşünmem diyorsanız, hiç sorgulamadan gidin ve bu motoru alın.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Herkese selamlar,

Geçtiğimiz hafta itibarıyla bu motorun sahibi oldum. Sahibi gerçekten delikanlı çıktı, kapora vermememe rağmen 10 gün boyunca almamı bekledi. 5500tl'ye 2200 kmde cf150nk sahibi oldum. Sadece çocuk çok az bindiğinden aküsü bitmişti, onu da değiştirdim. Fıstık gibi motor oldu.

Alacak olan arkadaşlara aşağıdaki gibi bir inceleme yapabilirim. Aklınıza takılan soru varsa cevaplarım.

-Bu fiyata alabileceğiniz en donanımlı motosiklet.
-Bosch enjeksiyon sabah çalıştırma sorunlarını ortadan kaldırıyor. Tek marşta motorunuz hazır.
-Gösterge ekranı gerçekten detaylı. Saat, benzin göstergesi, akü voltajı ve su sıcaklığını anlık gösteriyor.
-Su sıcaklığı demişken evet motor su soğutmalı. Bu da yazın anlamsız şişmelerin bitmesi anlamına geliyor. Piyasada 150cc ve radyatörlü başka motor yok.
-Ön arka disk. Frenler gerçekten mükemmel. Çelik hortum olduğunu freni ezerken verdiği histen anlayabiliyorsunuz.
-Lastikler geniş. Yol tutuşu fena değil. Değiştirmek isterseniz değiştirebilirsiniz ancak ben gerek duymadım.
-Sport ve eco modu var. Arasında sol elcikteki tek tuşla geçiş yapabiliyorsunuz. Motor 150cc olduğunu göz önüne alırsanız ufacık bir fark var elbette ancak değiştirebilmemiz çok güzel.

Bu fiyata bu motor alınır mı? Evet alınır. YBR 125 olmuş 7000, CBF 150 muhtemelen 6500 bandına doğru evrilecek. 10 senelik, karbüratörlü, hava soğutmalı motorlara bu para bayılınmaz artık. Yamaha da Honda da düzgün ve donanımlı motor getirmeyi öğrenene kadar boykot ediyorum.

He motorun kötü yanı yok mu derseniz, evet var. Arıza vermesi halinde enjeksiyon 900tl, gösterge paneli 650tl. Kaza yaparsanız ve şase eğrilirse 2500tl vs. gibi durumlar var. Ancak yan grenajlar falan ucuz. Yedek parça nereden temin edilir, alabilir miyim falan derseniz sizi www.cfmotoyp.com adresine alayim. Arkadaşlar bu motorda BOSCH EFI var. Ne idüğü belirsiz çinli EFI değil. Ben alırım, bakımını yaparım, uzun süre binerim, satışını da çok düşünmem diyorsanız, hiç sorgulamadan gidin ve bu motoru alın.

Hayırlı olsun. Herkes son hızını soruyor. Denediniz mi? Ben bindim ama deneme yapmadım. Orta Uzun yol için ideal mi? 110 ile sıkıştırmadan seyahat mümkün mü?

İyi günler.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
7900-8000 devir civarı 100 ile sabit gidebiliyorsunuz. 100+ süratler isteyenler açık söylüyorum: BU MOTORU ALMAYIN. Gidip 250 cc veya Pulsar 200cc alın.

He yapabiliyor mu diye soruyorsanız evet yapabiliyor. 110 da çıkar, 120 de çıkar. Ancak 150cc bir motosiklette 100km/s hız ve 8000 devir alabileceğiniz en verimli değerdir. 7500-8000 devrin üzerinde 1-2 dakikadan fazla seyahat etmek bu motorları öldürür. Ben prensip olarak bunun gibi ufak cc motorlarda 100 üzerine sollama hariç çıkmam, 8000 devri de geçmem. Sattığım her motor da gayet iyi kondisyondaydı bu yüzden.

Ben 100'e sabitlerim, buradan Ankara'ya sabırla giderim diyenler alsın kullansın. Ben tapagazcıyım 120 yapsın,9500 devirle gitsin diyenler lütfen almayın. Hem 10-20 bin kilometre sonra ah vah motorum arızalandı dersiniz; hem de bir dünya para öder, olmadı satar, diğer kullanıcıyı zor durumda bırakırsınız. Her bir parçası ithal, milli servet bu cihazlar.

Sorunuza gelince evet bu motor düz yolda İstanbul'dan Tekirdağ'a 110km ile sabit gider. Ama motorun ömründen yer. Gene de tercih sizin.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
7900-8000 devir civarı 100 ile sabit gidebiliyorsunuz. 100+ süratler isteyenler açık söylüyorum: BU MOTORU ALMAYIN. Gidip 250 cc veya Pulsar 200cc alın.

He yapabiliyor mu diye soruyorsanız evet yapabiliyor. 110 da çıkar, 120 de çıkar. Ancak 150cc bir motosiklette 100km/s hız ve 8000 devir alabileceğiniz en verimli değerdir. 7500-8000 devrin üzerinde 1-2 dakikadan fazla seyahat etmek bu motorları öldürür. Ben prensip olarak bunun gibi ufak cc motorlarda 100 üzerine sollama hariç çıkmam, 8000 devri de geçmem. Sattığım her motor da gayet iyi kondisyondaydı bu yüzden.

Ben 100'e sabitlerim, buradan Ankara'ya sabırla giderim diyenler alsın kullansın. Ben tapagazcıyım 120 yapsın,9500 devirle gitsin diyenler lütfen almayın. Hem 10-20 bin kilometre sonra ah vah motorum arızalandı dersiniz; hem de bir dünya para öder, olmadı satar, diğer kullanıcıyı zor durumda bırakırsınız. Her bir parçası ithal, milli servet bu cihazlar.

Sorunuza gelince evet bu motor düz yolda İstanbul'dan Tekirdağ'a 110km ile sabit gider. Ama motorun ömründen yer. Gene de tercih sizin.

Faydalı bilgiler için teşekkür ederim. 12 hp güç 10.2 nm tork ile gayet güzel veriler bence. En azından yasal hız sınırları içinde seyahate zorluyor. Ben sokak aralarında bindim ama çok keyif aldım. Güle güle kullanın. Fotoğraflarını bekleriz.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
@Rebornx4, hocam hayırlı olsun. Yedek parça için verdiğin siteyi de yeni öğrendim, iyi oldu.

Yedek parça demişken... Motoru alıp 1-2 hafta kullandıktan sonra yıkarken sol ayak braketinin bağlı olduğu parçada bir parmak kalınlığında çizik farkettim. İlk aldığımda sadece sürüşe odaklanmam yüzünden o heyecanla gözüme mi çarpmadı ne oldu bilmiyorum... Servise götürüp gösterdim. Yeni farkettiğimi, benim herhangi bir kaza yapmadığımı (zaten yapsam mantıken sadece orası çizilmezdi) söyledim. Servisteki usta da hak vedi hemen fotoğrafını çekti, firmaya gönderdi. 2 hafta sonra aradılar beni, yeni parçanız geldi istediğiniz zaman değişim yaparız diye... Şu aralar bayağı kar var götüremedim ama bu ilgiden çok memnun kaldım. Verdikleri garantinin arkasında duruyorlar.

Servisi nasıldır diye merak edenlere...
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Gerçekten çok güzel bir motosiklet. Yakından inceleme fırsatı bulmuştum, parçaları çok kaliteli. O kadar güzel detaylar var ki, ön ve arka çelik fren hortumu, sürüş modları, tarzı...
Keşke şu rengini getirselermiş.


Hintli motorlara Suzuki,Kawasaki gibi marka adları yapıştırıyorlar hiç motordan anlamayan adam bile çakma olduğunu anlıyor, ama şuna Yamaha yaz hiç sırıtmaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------

Motoru övmeye çalışıyormuş gibi olacak ama olmasın ben Ybr 125 kullanıcısıyım, Şu motor aynı fiyata Yamaha tarafından satılsa Yamaha bayilerinde motor almak için izdiham olurdu.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
arkadaşlar bence yedek parçaların fiyatlarına ebay yada alibaba gibi sitelerden bakın isterseniz ülkesinde ucuz burada şişirme olabilir.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Kesinlikle katılıyorum. Parça kalitesi gerçekten çok iyi. Elciklerinden butonlarına kadar kaliteli.

Ülkemizde maalesef motosiklet üzerine ilginç bir marka algısı mevcut. 150cc kategorisinde artık taşların oynaması gerekiyor. Arkadaşlar CBF, YBR gibi motorlara niye 7000 lira para dökelim? 10 senedir aynı motor, aynı teknoloji. Enjeksiyon yok, teknoloji yok... He bu motorları bakımını düzgün yaparsanız torununuz bile sürer, arıza vermez, 100.000'li kilometrelerde saat gibi çalışır. Taş gibi motordur YBR ve CBF, o apayrı bir durum. Bu çinli başka çinliler gibi değil. Tüm parçalarından kalite akıyor. Sorun çıkartırsa da canı sağolsun. 5 liraya enjeksiyonu, su soğutmalı motora biniyorum.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
aradığın parça nedir her parçanın uluslararsı bir kodu vardır onuda bilirsen daha kolay olur
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
aradığın parça nedir her parçanın uluslararsı bir kodu vardır onuda bilirsen daha kolay olur

gösterge ve far maalesef kodu bilmiyorum..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

gösterge ve far maalesef kodu bilmiyorum..

buldum ama ordada gosterge 200 dolar 780 tl cıvarı burası daha ucuz

https://tr.aliexpress.com/item/CFMO...2580243229.html?spm=2114.49010308.4.30.mvz1fm
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
Gardaş slm.benim boyum 1.55cm on amortisör ü düşürdüm.motora daha bi hakim vaziyette kullanıyorum. Düşürmeden öncede kullanıyordum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

nefUql.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

wauZu4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Gardaş slm.benim boyum 1.55cm on amortisör ü düşürdüm.motora daha bi hakim vaziyette kullanıyorum. Düşürmeden öncede kullanıyordum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

http://imageshack.com/a/img922/7011/nefUql.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

http://imageshack.com/a/img924/7140/wauZu4.jpg

Arka lastiğin markası nedir Gardaşım?
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Gardaş slm.benim boyum 1.55cm on amortisör ü düşürdüm.motora daha bi hakim vaziyette kullanıyorum. Düşürmeden öncede kullanıyordum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

http://imageshack.com/a/img922/7011/nefUql.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

http://imageshack.com/a/img924/7140/wauZu4.jpg

bu kadar dişli bir lastık enduro lastıgı gıbı asfaltta titreme vs yapıyormu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst