ne güzel bir tasarım. hiç ihtiyacım yokken bile "beni al, beni al" diyor sanki :queen:
Bu motor 100 ile stabil gidebilir mi?
Türkiye'de var mı?
bu akşam üstü 20-30 km kadar kullanma fırsatı buldum cf yi ınanın tahmınımden ve beklentimden cok cok iyi cıktı diyebilirim.şehir içi kullanım gayet iyi ve seri idi gerçi sanırım diğer moddaymış yanı ekonomık olmayan mod.en merak ettiğim şey yakıt tüketimi
Daha önce z one 150 kullanıcısıydım, yakıtı 100km 3lt yi hiç geçmiyordu. Sözüm ona bu motor enjeksiyonlu ama korkunç yakıt tüketimi var. 100km de 4lt. Bin altına düşmüyor. Bir anormallik var. Herhangi bir donanımsal ve mekanik sorun yok motorda. Z one ile kıyaslıyorum yakıt anormal fazla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
Daha önce z one 150 kullanıcısıydım, yakıtı 100km 3lt yi hiç geçmiyordu. Sözüm ona bu motor enjeksiyonlu ama korkunç yakıt tüketimi var. 100km de 4lt. Bin altına düşmüyor. Bir anormallik var. Herhangi bir donanımsal ve mekanik sorun yok motorda. Z one ile kıyaslıyorum yakıt anormal fazla...
merhabalar bende cfmoto 150nk aldım ama henüz teslim almadım.çokuzun araştırma sonucu bu seçimi yaptım şimdi sorum şu kullanıcı arkadaşlar bu makinenin sele boyu ölçüsünü yazabilirmi....çünki benim bizzat binme imkanım olmadı.teşekkürler [benim bacakboyum 84cm ,boyum 1.66cm]
dedıgınız motoru yakından gordum farı kırıktı ve sol yan grenajda ufak bır catak vardı aslında dedıgınız gıbı en fazla bın tl tutar masraf( satıcının dedıgıne gore kaza vs degıl bır kavga sonucu motorun farını vs kırmıslar cunku yururunde gıdişinde herjhangi bir sorunu yoktu yatmadan dolayı aku boşalmıstı )gösterge calısmıyordu belkı calısır belkı calısmaz ama bayagı bındım gercekten cf yı cok begendım hanı bekledıgımden cok cok ıyıydı yakından gormek bınmek ıstersenız bır ara musaıt havaların ısındıgı bır zamanda görüşelim ben merkezdeyim.600 ??? :sunny:
japon yenidir umarım :mrgreen:
600 TL çok para yahu ne bileyim yani en fazla 1.000 TL ile toparlanacaksa alınabilir demiştim sadece
dedıgınız motoru yakından gordum farı kırıktı ve sol yan grenajda ufak bır catak vardı aslında dedıgınız gıbı en fazla bın tl tutar masraf( satıcının dedıgıne gore kaza vs degıl bır kavga sonucu motorun farını vs kırmıslar cunku yururunde gıdişinde herjhangi bir sorunu yoktu yatmadan dolayı aku boşalmıstı )gösterge calısmıyordu belkı calısır belkı calısmaz ama bayagı bındım gercekten cf yı cok begendım hanı bekledıgımden cok cok ıyıydı yakından gormek bınmek ıstersenız bır ara musaıt havaların ısındıgı bır zamanda görüşelim ben merkezdeyim.
hocam isterseniz özelden yazın yok ben fıyat aldım masrafı 2 bını bulmuyor gosterge sıfırı 690 tl bırde far masrafı var oda ortalama tek tek fıyatlara baktım 350-400 civarı motoru yakından gordum gercekten motor kısmı şasede yururde en ufak sorun yok yatmaktan akusu bıtmıstı onu sarja koyduk gercekten sehır ıcı cok ıvrak bır motor ama tavsıye ederım fıyatına gore o motor ıcın soyluyorum bedavaKardeşim merhaba ,gösterge bozuk ise toplam masrafı ile ilgili yetlkili servis arkadaştan tahmini fiyat istedim işçilikle birlikte, (süprizler hariç) 2 bin TL yi bulur dedi. bahsettiğin motor hala satılık mı? Sende varsa irtibat numarası alabilir miyim? Motor sahibinden detaylı bilgi alayım bakalım bir.
hocam isterseniz özelden yazın yok ben fıyat aldım masrafı 2 bını bulmuyor gosterge sıfırı 690 tl bırde far masrafı var oda ortalama tek tek fıyatlara baktım 350-400 civarı motoru yakından gordum gercekten motor kısmı şasede yururde en ufak sorun yok yatmaktan akusu bıtmıstı onu sarja koyduk gercekten sehır ıcı cok ıvrak bır motor ama tavsıye ederım fıyatına gore o motor ıcın soyluyorum bedava
Herkese selamlar,
Bütün mesajları okudum. 35 yaşında ilk motorumu alacağım. Dün en yakındaki bayiye gittim ve bu motoru önerdiler. Başlangıç olarak bunu alabilirsiniz dediler. Su soğutmalı motorlar içinde en uygun fiyatlı olanı olduğunu belirttiler. Titreşiminin az olduğunu, yakıt tüketiminin bir depo ile en kötü 300 km olacağını da söylediler.6990 TL. liste fiyatı olduğunu axxess karta 12 taksit yapabileceklerini, alırken de indirim (ne kadar olabileceğini bilemiyorum) yapacaklarını söylediler.
4000 nakit 3000 12 ay kredi kartı taksitine almayı düşünüyorum.
500 TL. sigorta, 250 TL gibi bir plaka işlem ücretleri olacağını söylediler.
Tür olarak (commuter)böyle bir motor almak istediğimi biliyorum. 150 CC bir motor giriş için iyi olacağını düşünüyorum. Su soğutmalı almanın bir avantaj olduğunu da öğrendim. Tipide güzel motorun. Çok agresif bir motor olmasını da istemiyorum. Hız tutkunu / meraklısı da değilim.
Her gün Tuzla - Maltepe arası işe gidip geleceğim. Yaklaşık olarak toplamda 70 km yapıyor günde.
Rutin bakımlarını düzenli olarak yaptığım sürece bana sorun çıkarmayacak bir motor olsun istiyorum.
Bütçe olarak 5000 TL. ye kadar bir motor düşünüyordum ama uzun süre kullanmayı planladığım için su soğutmalı olmasının önemli olacağını öğrendim. Ayrıca uzun yol da yapmayı düşünüyorum, bursa , edirne yada izmir gibi.
Muhtemelen bu motordan alacağım.
Sizce ikinci el motor bakmalı mıyım? Hiç anlamadığım için kaba tabiri ile "keklenme" olasılığım yüksek olur (ustaya götürsem bile ki tanıdığım usta,tamirci,servis vs yok. )
İkinci el bir motorda alabilirim ama "temiz" bir motor denk gelir mi işte...
Sevgi ve selamlarımla.
Herkese selamlar,
Bütün mesajları okudum. 35 yaşında ilk motorumu alacağım. Dün en yakındaki bayiye gittim ve bu motoru önerdiler. Başlangıç olarak bunu alabilirsiniz dediler. Su soğutmalı motorlar içinde en uygun fiyatlı olanı olduğunu belirttiler. Titreşiminin az olduğunu, yakıt tüketiminin bir depo ile en kötü 300 km olacağını da söylediler.6990 TL. liste fiyatı olduğunu axxess karta 12 taksit yapabileceklerini, alırken de indirim (ne kadar olabileceğini bilemiyorum) yapacaklarını söylediler.
4000 nakit 3000 12 ay kredi kartı taksitine almayı düşünüyorum.
500 TL. sigorta, 250 TL gibi bir plaka işlem ücretleri olacağını söylediler.
Tür olarak (commuter)böyle bir motor almak istediğimi biliyorum. 150 CC bir motor giriş için iyi olacağını düşünüyorum. Su soğutmalı almanın bir avantaj olduğunu da öğrendim. Tipide güzel motorun. Çok agresif bir motor olmasını da istemiyorum. Hız tutkunu / meraklısı da değilim.
Her gün Tuzla - Maltepe arası işe gidip geleceğim. Yaklaşık olarak toplamda 70 km yapıyor günde.
Rutin bakımlarını düzenli olarak yaptığım sürece bana sorun çıkarmayacak bir motor olsun istiyorum.
Bütçe olarak 5000 TL. ye kadar bir motor düşünüyordum ama uzun süre kullanmayı planladığım için su soğutmalı olmasının önemli olacağını öğrendim. Ayrıca uzun yol da yapmayı düşünüyorum, bursa , edirne yada izmir gibi.
Muhtemelen bu motordan alacağım.
Sizce ikinci el motor bakmalı mıyım? Hiç anlamadığım için kaba tabiri ile "keklenme" olasılığım yüksek olur (ustaya götürsem bile ki tanıdığım usta,tamirci,servis vs yok. )
İkinci el bir motorda alabilirim ama "temiz" bir motor denk gelir mi işte...
Sevgi ve selamlarımla.