CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
cf moto 150 nk efi arızası verdi. normalde boşta kontağı açınca bir süre yanıyor ve sönüyordu. şuanda sönmüyor. bilgisi olan varmı
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
cf moto 150 nk efi arızası verdi. normalde boşta kontağı açınca bir süre yanıyor ve sönüyordu. şuanda sönmüyor. bilgisi olan varmı

Öncelikle geçmiş olsun. Bende 150Nk kullanıcısıyım, hiç boyle bir sorun ile karşılaşmadım. İnşallah kısa sürede çözersin.

Bir önerim olacak işe yararmı bilmiyorum. Oturduğun seleyi sökmen gerekecek. Akünün yanında sigortaların arasında bulunan kırmızı renk, içinde 30Amper (Sanırım 30Amperdi) sigorta bulunan küçük kapaklı bir kutu var. onun içindeki sigortayı sök tak bakalım. Bu sırada elektrik komple kesilecek ve sistem tekrar aktif olacak. Kadran resetlenecek tekrar açılacak. Bunu bir dene olmazsa teknik servise gitmen gerek. İnşallah bu çözüme kavuşturur.

444 80 85 i arayarakta bilgi sahibi olabilirsin. Parça temini için kayıt açtırmıştım, baya ilgilenmişlerdi. Sanada yardımcı olurlar muhakkak.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,644
TIGERSHARK abi sen sor ben cevap verim.bana kalsa ben severek biniyorum motorumu.

Anlat bakalım
1-Parça kalitesi nasıl,kronik arızalarla karşılaştın mı yada bakım durumu nasıl yani abi ben aldım sürekli yok orası yok burası arızalanıyor uğraşıyorum diyormusun
2-Parça durumu nasıl fiyatlar kalın mı ,aradığım parçayı bulabiliyormusun?
3-Çevrende bu markayı kullanan var mı? var ise onların yorumları nasıl

Ben yabancı bir sitede ATV leri hakkında okuduğum bir kaç yorumda parça kalitesi ve arızaları hakkında hiç iyi şeyler okumadım
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
Anlat bakalım
1-Parça kalitesi nasıl,kronik arızalarla karşılaştın mı yada bakım durumu nasıl yani abi ben aldım sürekli yok orası yok burası arızalanıyor uğraşıyorum diyormusun
2-Parça durumu nasıl fiyatlar kalın mı ,aradığım parçayı bulabiliyormusun?
3-Çevrende bu markayı kullanan var mı? var ise onların yorumları nasıl

Ben yabancı bir sitede ATV leri hakkında okuduğum bir kaç yorumda parça kalitesi ve arızaları hakkında hiç iyi şeyler okumadım
Parça kalitesi olarak şimdilik iyi duruyor.kronik herhangibir arizasiyla karşılaşmadım. İlk bakımını yaptırdım servisten memnun kaldım ilgiliydiler. 1.2ml yağ değişimi yaptılar. İki aylık süre içinde bakımı hariç herhangibir sorun için servise uğramadım .mahallemde birinde ve motorcu bi arkadaşın arkadaşı da almış ve gezinirken bunlarda başka iki kişide daha gördüm. ATV leri hakkında ben sitelerde bişey görmedim ama yabancı ülkelerde ATV piyasasi olarak gayet tanınmış marka olduğunu duymuştum.benim diyeceğim eğer 150cc olarak yeterli diyebilirseniz gayet yeterli.sehir içindede bana göre atik.
 
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar öncelikle hepinize iyigünler. Ben aktif bi otomobil sürücüsüyüm 1 ay öncesine kadar belimde 8vida 3platin takılı olduğu için motor almaya çekiniyordum fakat geçtiğimiz ay belimdeki parçalar çıkartıldı ve tamamen boşaltıldı, şuan aklımda bu motoru almak var.

Asıl sorum şu, platinler çıkmasına rağmen herhangibi bir sağlık sorunuyla karşı karşıya kalırmıyım motor kullandığım sebeple. Konuda bilginiz varsa bildiklerinizi öğrenmek isterim
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Arkadaşlar öncelikle hepinize iyigünler. Ben aktif bi otomobil sürücüsüyüm 1 ay öncesine kadar belimde 8vida 3platin takılı olduğu için motor almaya çekiniyordum fakat geçtiğimiz ay belimdeki parçalar çıkartıldı ve tamamen boşaltıldı, şuan aklımda bu motoru almak var.

Asıl sorum şu, platinler çıkmasına rağmen herhangibi bir sağlık sorunuyla karşı karşıya kalırmıyım motor kullandığım sebeple. Konuda bilginiz varsa bildiklerinizi öğrenmek isterim

Motor sürerken değil ancak kaza anında ne olur bilmiyorum. Bu konuyu doktorunuza sormanızı tavsiye ederim. Kesinlikle sırtlık ve bellik alın motordan önce
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Önce ekipman sonra motor moddosuna uyuyorum, umarım hiçkimse kazayla karşılaşmaz

benimde dizimde platinler var platinlerin söküldüğü yerdeki boşlukların dolmasını beklemenizi tavsiye ederim. En azından bende böyle belki sırtınızdaki platinler bendekiyle aynı mantıkta olmayabilir
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Sorunu biraz bu işlere meraklı olduğum için kısa sürede çözdüm. Stop düğmesi kapalı, motor boşta, tam gaz ve kontağı aç. Arıza lambası söner.... Motor parasına eder bir motor arkadaşlar, z one 150den geçtim, şehir içi kullanıyorum, havalar ısınınca uzun yol yaparım. Kesinlikle harika şuan için.... Çok keyifli bir makinA
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
10
9000 km oldu tek arızası ayak fren lambasının yanmaması oldu. Onu da 10 gün içinde getirip değiştirdiler garanti kapsamında.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
bu akşam üstü 20-30 km kadar kullanma fırsatı buldum cf yi ınanın tahmınımden ve beklentimden cok cok iyi cıktı diyebilirim.şehir içi kullanım gayet iyi ve seri idi gerçi sanırım diğer moddaymış yanı ekonomık olmayan mod.en merak ettiğim şey yakıt tüketimi
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Merhabalar, 150 NK ailesine ben de katıldım. :) Kendisi ilk motorum. Japon fetişine (YBR 125) kapılmadım, tercihimi CFMoto'dan yana kullandım. Pişman değilim. Olacağımı da hiç sanmıyorum. Yaklaşık 150 kilometre yaptım. İlk izlenimlerim her anlamıyla olumlu. Bundan önce ehliyet kursunda 150'lik bir KUBA kullanmıştım, ondan sonra Mercedes gibi geldi... Rodajda olduğum için en fazla 60 yapabiliyorum şu an, titreşim sıfır. KUBA'da neydi o öyle aman Allah'ım 40'da masaj yapmadığı bölgem kalmıyordu. :) Bu fiyata, bu görsel ve kaliteye başka bir "başlangıç motosikleti" alınabileceğini hiç sanmıyorum. Yalnızca sürüş modları bile yeni başlayanların alması için bir neden... Ekonomi modunda sürüş daha yumuşak, gaz tepkimelerini daha kolay kontrol edebiliyorsunuz lakin spor modu daha agresif. Yeni başlayan biri olarak bunu çok net hissedebiliyorum. Ekonomi modu ile pişip spor moda alıştıktan sonra CC yükselttiğinde kablumbağadan inip tazıya binme hissine kapılma durumu fazla yaşanmaz diye düşünüyorum.

CFMoto bu gidişle Bajaj'ı geçecek gibi görünüyor. Almayı düşünen arkadaşların korkmasına gerek yok. Yalnız turkuaz modelini almayın herkes ondan alıyor pişti olmayalım. :p

Rodaj bitsin, yine yazarım. Görüşürüz! :)

Ekleme: Bu arada yeni yıl zammıyla birlikte 7800 falan olacak sanırım fiyatı. UMA'daki bir abim söyledi. Ben 6800'e aldım pazarlıkla. Onun dışında ekipmanlar (kask, ceket, pantolon, eldiven, zincir kilit, alarmlı disk kilidi, branda, ıvır zıvır), ehliyet kursu, plaka falan derken bana yaklaşık 11.000'e patladı.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Merhabalar, 150 NK ailesine ben de katıldım. :) Kendisi ilk motorum. Japon fetişine (YBR 125) kapılmadım, tercihimi CFMoto'dan yana kullandım. Pişman değilim. Olacağımı da hiç sanmıyorum. Yaklaşık 150 kilometre yaptım. İlk izlenimlerim her anlamıyla olumlu. Bundan önce ehliyet kursunda 150'lik bir KUBA kullanmıştım, ondan sonra Mercedes gibi geldi... Rodajda olduğum için en fazla 60 yapabiliyorum şu an, titreşim sıfır. KUBA'da neydi o öyle aman Allah'ım 40'da masaj yapmadığı bölgem kalmıyordu. :) Bu fiyata, bu görsel ve kaliteye başka bir "başlangıç motosikleti" alınabileceğini hiç sanmıyorum. Yalnızca sürüş modları bile yeni başlayanların alması için bir neden... Ekonomi modunda sürüş daha yumuşak, gaz tepkimelerini daha kolay kontrol edebiliyorsunuz lakin spor modu daha agresif. Yeni başlayan biri olarak bunu çok net hissedebiliyorum. Ekonomi modu ile pişip spor moda alıştıktan sonra CC yükselttiğinde kablumbağadan inip tazıya binme hissine kapılma durumu fazla yaşanmaz diye düşünüyorum.

CFMoto bu gidişle Bajaj'ı geçecek gibi görünüyor. Almayı düşünen arkadaşların korkmasına gerek yok. Yalnız turkuaz modelini almayın herkes ondan alıyor pişti olmayalım. :p

Rodaj bitsin, yine yazarım. Görüşürüz! :)

Ekleme: Bu arada yeni yıl zammıyla birlikte 7800 falan olacak sanırım fiyatı. UMA'daki bir abim söyledi. Ben 6800'e aldım pazarlıkla. Onun dışında ekipmanlar (kask, ceket, pantolon, eldiven, zincir kilit, alarmlı disk kilidi, branda, ıvır zıvır), ehliyet kursu, plaka falan derken bana yaklaşık 11.000'e patladı.

Harika bir seçim bence . Hayırlı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Başka renk alın demişsin ama başka rengi yok diye biliyorum.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Var hocam var. :)

cfmoto-150nk-goodwheel-bangladesh.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst