CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Eki 2016
Mesajlar
3
Aldığım günlerden bu yana ara ara yorum bırakıyorum, şuan 4.000 Km. yaptım ve hala çok keyifli,problemsiz kullanıyroum,sıfır titreşim,düşük yakıt,ilgi çeken ve soru yağmuruna tutulan yaklaşık 3,5 ayım oldu,hergün üzerindeyim ve her bindiğimde iyi ki diyorum.eski bir Mt 125 kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, ön yargılarınızla yaşayıp sırf japon diye 125 cc düz bir japona 13.950 fiyat koyamlara kendinizi yedirmeyin,pazarlıkla 6.000lere alabildiğiniz bu motorda, ön arka disk fren,çelik fren hortumları,BOSH Efi yakıt sistemi,su soğutma,6 vites,sport ve ekonomik olmak üzere 2 modlu sürüş sistemi,şık bir egzos (egzoz da olabilir:)) var.parasına göre mükemmel bir motor.ben pulsar almak için gidip bu motoru aldım ve doğru seçim yaptığımı kesinlikle söyleyebilirim.pulsar çok titreşimli ve donanımsız.150 Ns için söylüyorum.arka kampana ve fazla titreşim olması bile ikisi arasında yeterli bir farktır.Pulsarın hava soğutma olduğunu söylemiyorum bile.Ayrıntılı bilgi almak isteyen olur Facebooktan mesaj yollayabilir.Tekeriniz düz bassın. (Celal Durna)

Merhaba

Bu motordan bende almak istiyorum ama A sınıfı ehliyetimi yeni aldım hocalarda illa japon al diye tutturdu ilk motorum olacak hız meraklısı biri değilim uzun süre de kullanacağım o yüzden sorun yaratmayacak parçası çok pahalı olmayan bir motor bakıyorum. Bu motor çok hoşuma gitti sizin gibi kullananların yorumuna göre ya honda cbf150 yada cf moto 150 nk alacağım.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
1980 li yıllardan kalma cg bloğuna Japon diye para vereceğime bosch enjeksiyonlu su soğutmalı Çin malını tercih ederim. Ki ettim.
Kendin karar ver bin üstüne bak ona göre hareket et.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Evet yağ soğutmalı, ben misal verdim , cf yı tercih ederim demek istedim.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Herkese merhaba ve iyi forumlar arkadaşlar.

Öncelikle şunu belirteyim, çoğu insan gibi bende arada bir foruma girer neler var neler yok bakıp çıkardım. Bu konuyu da 150nk yı almadan öncede takip ediyordum şimdi de takip ediyorum. Bu motoru kullanan çok kişi yok, bilgi eksikliği var ve herkes ön yargılı yaklaşıyor(ki bende çekinerek aldım motoru). Şu anda 150nk sahibiyim ve aldığıma dair hiçbir pişmanlığım yok. Bu cc'deki motorlar arasında en güzel ve donanımlı olan motor.

Cfmotonun satış ve servisini mondial bayii yapmakta. Yedek parça ve servis konusunda sıkıntı yaşanacağını sanmıyorum. Cfmotoyu övmek için söylemiyorum ama biraz araştırdıktan sonra baya bi köklü firma olduğunu ve motosikletten atv ve utv lere kadar birçok ürün yelpazesi olduğunu gördüm. CFMoto Australia sitesinde 2017 model yeni tanıtılan 150 nk'nın 400cc ve 650cc modelleri var, çok güzeller :) İmkanım olup bütçem yeterse cc büyütmek için çekinmeden alırım.

Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama önyargılı yaklaştığımız için böyle bir açıklama yapma gereği duydum. Bunu gidin hemen alın pişman olmazsınız diye söylemiyorum, nacizane fikrim ve görüşlerimdir.

Saygılar.
 
Katılım
26 Eki 2016
Mesajlar
3
Herkese merhaba ve iyi forumlar arkadaşlar.

Öncelikle şunu belirteyim, çoğu insan gibi bende arada bir foruma girer neler var neler yok bakıp çıkardım. Bu konuyu da 150nk yı almadan öncede takip ediyordum şimdi de takip ediyorum. Bu motoru kullanan çok kişi yok, bilgi eksikliği var ve herkes ön yargılı yaklaşıyor(ki bende çekinerek aldım motoru). Şu anda 150nk sahibiyim ve aldığıma dair hiçbir pişmanlığım yok. Bu cc'deki motorlar arasında en güzel ve donanımlı olan motor.

Cfmotonun satış ve servisini mondial bayii yapmakta. Yedek parça ve servis konusunda sıkıntı yaşanacağını sanmıyorum. Cfmotoyu övmek için söylemiyorum ama biraz araştırdıktan sonra baya bi köklü firma olduğunu ve motosikletten atv ve utv lere kadar birçok ürün yelpazesi olduğunu gördüm. CFMoto Australia sitesinde 2017 model yeni tanıtılan 150 nk'nın 400cc ve 650cc modelleri var, çok güzeller :) İmkanım olup bütçem yeterse cc büyütmek için çekinmeden alırım.

Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama önyargılı yaklaştığımız için böyle bir açıklama yapma gereği duydum. Bunu gidin hemen alın pişman olmazsınız diye söylemiyorum, nacizane fikrim ve görüşlerimdir.

Saygılar.

Evet 400NK modeli de çok güzel duruyor. http://www.cfmoto.com.au/400nk ama cf moto fazla satamadı şu ana kadar bajaj pulsar kadar bir hızı yok neden ki acaba ?
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
150cc motorların geneline bakıldığında standart hava soğutmalı karbüratörlu modeller bulunuyor. bu hacimdeki motorlar genelde binip hemen şuraya gideyim, hemen gidip gelcem tarzında kullanıldığı için normal kullanıcılar için fazla gözüküyor bu yüzden olabilir.

Belkide en düşük 200cc hacminde olsa satın alma ve ürüne ilgi çok farklı olurdu. Markanın yeni oluşu, köşe başında bulunan motorcuların bayiliğini yapması gibi etkenler de var. Bunlar satıcı firmanın düşünmesi ve geliştirmesi gereken etkenler herşey daha iyi oldukça ilgi ve satışta artar.

400nk modelinin de A2 ehliyetle kullanılabilmesi bu hacim aralığında az motor bulunmasıyla ve abartı bir fiyat olmamak şartıyla (Burası Türkiye sanmıyorum :) )alınacak motorlar arasına girebilir. üstelik avustralyada 4 mevsim mont ta veriyorlar.

Tabi Türkiye'ye gelirmi bilmiyorum, müşteri hizmetlerini aradığımda sanki bilgileri yok gibi geldi bana sürekli başkasına aktarıyorlardı. En sonunda ben dedim avusturalya sitesinde mevcut falan diye. onlarda çalışmalarımız sürüyor gibi klasık bir cevap verdiler. ::telefon:
 
Katılım
21 Şub 2016
Mesajlar
25











---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------














 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Araştırdım bu kadar Yakın zamanda Türkiye ye gelecek diye duymamıştım. Şuan gerçekten şaşırdım. Tanıtımı nerde yapıldı ve fiyatları belirlendi mi acaba ?
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
11gBB0.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

vIZUq2
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Bu hafta enduro cf moto lansmanı vardı. Fiyatı belli olacak hafta sonuna kadar. Fotosu whatsapptan geldi ama koyamadım.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
<a href="http://hizliresim.com/vZk6gz"><img src="http://i.hizliresim.com/vZk6gz.jpg"></a>


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
Ac7xWL.j


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

Ac7xWL.jpg
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
74
Bu motorun kronik bir sıkıntısı yok demi rodajını yapan internete satışa koymuş
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
CB 125, Cbf, ybr, 150 ns yerine kesinlikle tercih edilmeli. Pişman olmazsınız. Çok keyifli her tarafı kalite. Binmeden yorum yapanların fikirlerini sakın önemsemeyin. Bu paraya böyle bir makina yok.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
TIGERSHARK abi sen sor ben cevap verim.bana kalsa ben severek biniyorum motorumu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst