Honda Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Evet sifirinin fiyati gercekten cok fazla. Zaten o fiyati goren mt alip yoluna devam ediyor. Sifiri bu para deyip gecen sene 19a alip bu sene 22 ye satmaya calisanlarida eklersek bu kisir dongu boyle devam edecek sanirim...

18 bine 2binde motor bulmuşun daha düşünüyorsun. 500r ın tek kötü tarafı ağır olması 194 kilo. Bana göre tüm piyasayı siler atar ufak cc ler yaklaşamaz büyüklerde 5.20 lt /tl den dolayı peşine düşemez :p alın düşünmeyin.
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Haklisinizda 18 binde az bisey degil ya. Ne bilim bu parayi biriktirmek hic kolay olmadi. Bir yil daha beklesem biraz daha biriktirip seneye 2. El yeni kasa alabilirmiyim diye dusunuyorum. Tabi dolar falan boyle giderse hayal olucak hersey. Ama bakiyorumda motoru satabilen kimsede yok tamam fiyatlar artiyo da alici yokki.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Onun fiyatı seneye 30 bin TL'ye dayanır, bence 18'e duruyorsa hiç kaçırma. Boşver eskisini yenisini, eskisi de çok güzel. Artık öyle bir noktaya gelindi ki sıfır olsun ikinci el olsun motor alırken yapılması gereken şey, Sahibinden'de içine sinen en ucuz fiyatlıyı bulup hangi şehirde olursa olsun alıp gelmek olmalı. Sıfır bile olsa bunu yapmak lazım çünkü elde son kalan motorlar bittikten sonra ucuza motor bulamayacağız. Şu anda tam motor alma zamanı aslında...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Gücü, kuvveti, ağırlık dengesi ile tam bir orta siklet.Yakıt kesinlikle 5 lt bulmuyor. Tipik honda basitliği ve sorunsuzluğu var.

Düşük devirde torku yüksek. 6bin devirden sonra gayet güzel heyecan da veriyor. Amortisörleri yumuşak tarafta, şehir içinde konforlu. Pist kullanımı için daha sert amortisör isteyenleri Honda dinlemiş ve yeni modelinde ayarlı amortisör kullanmış .

Garip vergi politikamız yüzünden 250'lik motorlar ile arasında fiyat farkı çok fazla. Sıfır 250'lik yerine kesinlikle temiz ikinci el alınmasını tavsiye ederim.

İlave olarak yedek parça fiyatları makul, Honda servis fiyatları ucuz tarafta sayılır.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Gücü, kuvveti, ağırlık dengesi ile tam bir orta siklet.Yakıt kesinlikle 5 lt bulmuyor. Tipik honda basitliği ve sorunsuzluğu var.

Düşük devirde torku yüksek. 6bin devirden sonra gayet güzel heyecan da veriyor. Amortisörleri yumuşak tarafta, şehir içinde konforlu. Pist kullanımı için daha sert amortisör isteyenleri Honda dinlemiş ve yeni modelinde ayarlı amortisör kullanmış .

Garip vergi politikamız yüzünden 250'lik motorlar ile arasında fiyat farkı çok fazla. Sıfır 250'lik yerine kesinlikle temiz ikinci el alınmasını tavsiye ederim.

İlave olarak yedek parça fiyatları makul, Honda servis fiyatları ucuz tarafta sayılır.
+1....uzun yolda sabit hızda 250cc kadar ve hatta bazılarından az yakıyor(inazumadan), Nc750x'den de az takıyor (deneyle sabittir).1 yılı aşkın 12.000km'dir keyifle kullanıyorum. Yok lastiği değiştir,yok terleme yaptı,yok stop etti,ekran resetleme yaptı v.b. gibi akarı-kokarı olmayan makinedir.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Onun fiyatı seneye 30 bin TL'ye dayanır

Baskan yorumu 2 ay once yazmissin ama bu ongurunun olmasi seneyi bile bulmayacak bence, mal su an 27.800 Honda meshur fuar sonrasi zammini yapmadi henuz. Crf250 ralliyi 22 bandina cikarir bunu da 30 kusure yapistirir bence.
 
Katılım
7 Mar 2015
Mesajlar
3
Merhaba,

Bugün 2015 500r ile aranıza katıldım. Şehir içinde daha rahat bir motor istiyordum ve NC 750x'ten geçtim. Henüz erken ama yarısı artçılı 80 KM civarı yol yaptım ve süspansiyonlarından, trafikteki rahat gidişinden, dengesinden oldukça memnun kaldım.

Sormak istediğim, elimde koruma takozlarım var ancak nasıl montaj yapılacağını bilmiyorum. Araştırdım ama video vs bulamadım. Montajın nasıl yapılacağını bilen var mı?
 
Katılım
15 Nis 2017
Mesajlar
2
Selamlar, 2017 model cbr500 r aldım. Fakat 4800 ile 5000 devir arasında motorun ön tarafından muhtemelen sürat göstergesi veya rüzgarlıktan zırıltı geliyor. Aynı zırıltı sizin motorlarınızda oluyor mu?
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Selamlar, 2017 model cbr500 r aldım. Fakat 4800 ile 5000 devir arasında motorun ön tarafından muhtemelen sürat göstergesi veya rüzgarlıktan zırıltı geliyor. Aynı zırıltı sizin motorlarınızda oluyor mu?

Öncelikle hayırlı olsun.:)
Bahsettiğiniz aynı devir aralığında bende de ses geliyor. Sesin oluştuğu yeri buldum ve giderilmesi kolay o kısmın açılması gerekiyor.

m3NvOV.jpg

Bu iki birleşim yeri 5000rpm civarı ses çıkartıyor. Siz yinede grenaj vidalarını kontrol edin gevşek olabilir.:cat:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Hayır hiçbiryerine dokunmadım. Ses çok az bir aralıkta yaptığı için sesi gidermeye ihtiyaç duymadım. Sesi yok etmek istiyorsanız çözüm çok ama en güzeli söktükten sonra iki birleşim yenine çok ince çamur band kesip yapıştırırsanız sonuç harika olur.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

Herkeze merhabalar
2 sene 4 bin km msx125 kullandıktan sonra 500R 2016 tricolor rengini aldım.
Suan 1200 km 250 si uzun yol gerisi sehir ici istanbul trafiginde tamamladım.

Öncelikle motor efsane diyebilirim yeni tasarımı çift led farları insanların çok ilgisini çekiyor veyeni kasada sadece 2016 da gelen tricolor rengininde bu ilgiye katkısı çok.
Yakıt olarak 50 km sürekli aynı yolu gidip geliyorum eğer çok sakin kullanırsam 1.5 lt agresif ve devirli kullanırsam 1.9 lt genel net ortalama ise 3.5 -4 lt arasında yakıyor ve buna rağmen tam performans veriyor. R25 tercih etmememin sebeplerinden birisi budur.
Motorda 188 kesiciye girmek çok kolay 0-150 si çok seri 9-10 sn lerde çıkabiliyosunuz 150 sonrası yavasta olsa cıkmaya devam ediyor , sehiriçi kalkışlarda ferrari vs araçlar hariç yetişemiyor ve boy boy fark atabiliyosunuz.
Uzun yolda konforu cok rahat istanbul-tekirdağ gidip geldim zaman nasıl geçti anlamadım ortalama 120-130 arasıra 160+ gittim .
Motorda en büyük dezavantaj agırlık deniyor ama bu agırlık 500 km sürdükten sonra aklınıza dahi gelmiyor sadece alışana kadar . Ağır olmasının nedeni ise yol tutuşunu sağlamak . Msxle kopru geçerken rüzgar sürekli dengemi bozuyordu ama 500R la ok gibi geçiyorum Diyebilirim.
1000 km bakımına soktum 150 tl tuttu ve yedek parçalarından bazıları cbr250 den daha ucuz :D bence bi ktm390 ın 1000 bakım fiyatını sorun
Motorda beğenmediğim şey sadece gösterge paneli daha güzel bi farklı tasarım yapılabilirdi onun haricinde hiç bi sıkıntısı yok.
Benim gibi kendine güvenen eline hakim olan 125 150cc motor kullanıp büyültmek isteyenler için uygun bir motordur ama kesinlikle başlangıç için alınmaz aman diyim felaket tork var :D
R25 e göre herşeyi + bence guvenlik konfor yakıt vs vs en önemliside malzeme kalitesi bence 2 motorunda bi grenajlarına elinizi sürün bi dokunup bakın farkı anlıycaksınız zaten . Şahsen 18-19 milyarım olsa 2 nci el 500R alırım çünkü şuan r25 in 0 fiyatı bu şekilde ve artık mantıksız bir seçim olarak görüyorum.
Demek istediklerim bunlar yanlışım varsa düzeltin daha da uzun yazardım ama şuan vaktim yok aklınızdaki soruları youtube kanalımda yorumlara bırakabilirsiniz buradada pek aktif değilim :)
Alıcak arkadaşlara şiiddetle tavsiye ediyorum bu arada yanlış anlaşılmasın r25 i kotulemiyorum sadece 500R a kıyaslama yapılmıyacagını belirttim.

 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
20
Merhabalar sormak istediğim bir şey var. Bir arkadaş CBR 500R almayı düsünüyor da bir yerden duyduğu kadarıyla PS(beygir) kısıtlama diye bir kit varmış. Bunu uygulamak mümkün müdür ? Honda servislerinde böyle bir uygulama var mı yoksa başka bir yerde mi yaptırılıyor ? Bu uygulamayı 7-8 ay sonra iptal ettirmekte bir sıkıntı yaratır mı motorda ?
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
339
Merhabalar sormak istediğim bir şey var. Bir arkadaş CBR 500R almayı düsünüyor da bir yerden duyduğu kadarıyla PS(beygir) kısıtlama diye bir kit varmış. Bunu uygulamak mümkün müdür ? Honda servislerinde böyle bir uygulama var mı yoksa başka bir yerde mi yaptırılıyor ? Bu uygulamayı 7-8 ay sonra iptal ettirmekte bir sıkıntı yaratır mı motorda ?

25 yaş üzeri iseniz ve hayata sizi bağlayan motosikletten başka şeyler de var ise kullanılabilir cc sine göre muhlis karakterli bir motordur. kendinizi bildiğiniz sürece uzun yıllar kullanılabilir.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Merhabalar sormak istediğim bir şey var. Bir arkadaş CBR 500R almayı düsünüyor da bir yerden duyduğu kadarıyla PS(beygir) kısıtlama diye bir kit varmış. Bunu uygulamak mümkün müdür ? Honda servislerinde böyle bir uygulama var mı yoksa başka bir yerde mi yaptırılıyor ? Bu uygulamayı 7-8 ay sonra iptal ettirmekte bir sıkıntı yaratır mı motorda ?

Zaten A2'ye uygun bir motor.Daha ne kadar kıssınlar?
 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
20
Zaten A2'ye uygun bir motor.Daha ne kadar kıssınlar?

O açıdan değil hocam acemi birisi için bir süre sanki 30 PS lik bir makine gibi kullanarak bir süre sonra da motor yükseltmiş gibi limiti kaldırarak rahatça devam etmek için. Malum 250 CC SS motorların fiyatları belli onun yerine üste 2-3bin daha koyarak güzel bir 2.el CBR500R alınabilir ve 2 motor yerine de geçebilir. Güç aralığında çok güzel bir yere oturuyor cidden ve ABS'li. En yakın rakibi bu manada Ninja300 ve ona ada gidip 19 bin lira 2. elde fiyat cekiyorlar.
demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O açıdan değil hocam acemi birisi için bir süre sanki 30 PS lik bir makine gibi kullanarak bir süre sonra da motor yükseltmiş gibi limiti kaldırarak rahatça devam etmek için. Malum 250 CC SS motorların fiyatları belli onun yerine üste 2-3bin daha koyarak güzel bir 2.el CBR500R alınabilir ve 2 motor yerine de geçebilir. Güç aralığında çok güzel bir yere oturuyor cidden ve ABS'li. En yakın rakibi bu manada Ninja300 ve ona ada gidip 19 bin lira 2. elde fiyat cekiyorlar.
demek istediğimi anlatabilmişimdir umarım

tabi kesin değil ama o olay bu motorda yok hocam diyebilirim.benim bildiğim bu a2 olayı vs güçlü motorların 48hp ye inme kiti.yeni ehliyetide a1 a2 vs bilmiyorum ama şöyle anlatiyim.örneğin mt07 hastasısınız ilk motorunuz olarak mt07 alıyorsunuz.buna özel ehliyetinizin sunduğu güç kiti var onu takıyorlar.2 tane motor almaktan kurtuluyorsunuz kısacası.o kiti takınca 48 çıkınca 75hp oluyor.ama bu avrupada olan bir olay tabiki.sizin dediğiniz daha çok kısıtlama olayı.belki belli başlı motorlar için yapıyor olabilirler bu olayı
 
Katılım
15 May 2017
Mesajlar
20
Ben de bir 2017 500R alarak aranıza katıldım. Motor gerçekten güven veriyor test ettiğim hiç bir 250 lik veya 300 lük motora benzemiyor hakikaten bayıldım. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst