Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2016
Mesajlar
81
Bayılıyorum bu tracer 700 e
Hele bide kırmızı
Bende koruma Demir'i alıcam ama bekliyorum givi daha getirmedi bende givininkini çok begendim

TNH2130
TN2130

İki parçadan oluşuyor
Ben çok beğendim
Ayrıca alt kısmınıda koruyor
İthalat çok firmayla konuşmuş ve listeye yazdırmıştım
İlk parti ocak sonu gibi gelecekmiş onun içinde gelebilir diye bilgi verdiler
Bekliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

Mobilden resim atamıyorum resimleri var ama
Bellide resim nasıl yüklenir bilmiyorum
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Ben de Versys 650 Tracer 700 arasındayım, şansımıza fiyatlar da arttı ama bakalım nasipse ikisini deneyebilirsem Nisan gibi alacağım birini
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Givi nin modelide çok güzelmiş kesinlikle çok şık durmuş umarım fiyatıda uygun olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

Ben de Versys 650 Tracer 700 arasındayım, şansımıza fiyatlar da arttı ama bakalım nasipse ikisini deneyebilirsem Nisan gibi alacağım birini

İmkanınız varsa gecikmeden alın fuardan sonra fiyatlar daha çok artıcaktır
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
Yeni motosikletim Tracer700 kırmızı ilk izlenimim çok eğlenceli ve güvenli olması.Yeni motosiklet alacak arkadaşların Tracer700 denemesini tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
geçen bayide oturdum üzerine, benim motordan sonra bisiklet gibi geldi. selesi tracer 900 e göre baya alçak. keza ön konsol da mini mini geldi gözüme. yandan kafa görüntüsü hariç şirin bir motormuş kendileri. beğendim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

En mantıklı seçim tracer 700 bana sorarsan ki tracer 900 den çok daha rahat bir kullanımı var daha çok keyif alıcağına inanıyorum ha bu arada versys 10bin euro diyen arkadaş fuardan sonraki zamlarla tracer 700 de 40bin lirayı bulursa hiç şaşırma bu fiyatlar uçuk gelsede herzamanki gibi alıştıracaklar milletimizi ne yazıkki

"tracer 900' dan daha rahat bir kullanımı var" bu kısım görecelidir. kişinin fiziki özellikleri ve yetenekleri göz önünde bulundurulmalıdır. leylek bacaklı bir adam emin ol 900 de daha rahat edecektir. kıvraklık konusunda da aynı şeyleri söylemek istiyorum. bazısı ağır ve hacimli motoru daha kıvrak kullanır. ben eski motorum xj6 dan daha kıvrak buluyorum mesela tracer900 ü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------

Elinde servis manueli olan Tracer 700 sahibi var mı? Bir bilgi sormak istiyorum...

service manual' ler para ile satılır. fakat bazı modellerin internete sızmış manuelleri vardır. varsa motorun fan forumlarında bulabilirsiniz ancak. fakat tracer700 çok yeni bir model. sanmıyorum bulabileceğinizi. yine de araştırmakta fayda var.
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
geçen bayide oturdum üzerine, benim motordan sonra bisiklet gibi geldi. selesi tracer 900 e göre baya alçak. keza ön konsol da mini mini geldi gözüme. yandan kafa görüntüsü hariç şirin bir motormuş kendileri. beğendim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------



"tracer 900' dan daha rahat bir kullanımı var" bu kısım görecelidir. kişinin fiziki özellikleri ve yetenekleri göz önünde bulundurulmalıdır. leylek bacaklı bir adam emin ol 900 de daha rahat edecektir. kıvraklık konusunda da aynı şeyleri söylemek istiyorum. bazısı ağır ve hacimli motoru daha kıvrak kullanır. ben eski motorum xj6 dan daha kıvrak buluyorum mesela tracer900 ü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------



service manual' ler para ile satılır. fakat bazı modellerin internete sızmış manuelleri vardır. varsa motorun fan forumlarında bulabilirsiniz ancak. fakat tracer700 çok yeni bir model. sanmıyorum bulabileceğinizi. yine de araştırmakta fayda var.

Arkadaşım forumun başından beri yorumların dikkatimi çekiyor ve şu yanlı yorumlarından rahatsız oluyorum anladık tracer 900 daha güçlü daha heybetli daha pahalı zaten adıda belli gücüde o 900lük bi motor 3 silindir bi motor ama sen illaki gelip gidip tracer 700den üstünlüklerini anlatmaya çalışıyorsun sanırım tracer 700 ün çıkmasından rahatsız oldun gibi hissettiriyorsun bana motorunada laf ettirmiyorsun en iyisi sen daha çok tracer 900 bölümünde yorumlarını paylaş yani burda her yorumunda tracer 700 ü ezmeye çalışma çabalarına anlam veremiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
159
Boyu 167 civarı olup bu motoru kullanan var mo? Verys almaktan boyum yüzünden vazgeçtim çünkü. Erzurumdq olduğum için motoru deneme şansım da yok, anladığım kadarıyla enduro ya da sport touring motorlar yüksek. Bu gidişle naked lara yönelecğim. Tracer 700 de yüksek ise.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Boyu 167 civarı olup bu motoru kullanan var mo? Verys almaktan boyum yüzünden vazgeçtim çünkü. Erzurumdq olduğum için motoru deneme şansım da yok, anladığım kadarıyla enduro ya da sport touring motorlar yüksek. Bu gidişle naked lara yönelecğim. Tracer 700 de yüksek ise.

"inseam" denilen ölçü önemli senin için. bacak boyun yani. bir ihtimal sıkıntı yaşamazsın gibi geliyor. ayakların dengeli basıyor ise sadece sol ayağının yere basması dahi yeterli.
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Elinde servis manueli olan Tracer 700 sahibi var mı? Bir bilgi sormak istiyorum...

Bugün bayiden ücretsiz türkçe kullanım kılavuzu aldım sormak istediyin varsa yazabilirsin yada herhangi bi yamaha servisinden ücretsiz temin edebilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:38 ----------

Boyu 167 civarı olup bu motoru kullanan var mo? Verys almaktan boyum yüzünden vazgeçtim çünkü. Erzurumdq olduğum için motoru deneme şansım da yok, anladığım kadarıyla enduro ya da sport touring motorlar yüksek. Bu gidişle naked lara yönelecğim. Tracer 700 de yüksek ise.

Arkadaşımın boyu 1.72 denediyinde ayağının tabanı tam olarak yere basmasada rahat bi şekilde kullandı bence bi fırsatını bulup denemen gerekli en doğru kararı verebilmen için
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Bende 07 nin servis manueli var. Orada chassis specifications kısmında ön ve arka süspansiyonun tüm detayları yazılı oluyor. Kullanıcı kitabında yazmıyordu 07 nin. Tracer da yazıyorsa işime yarar (süspansiyonun tüm detayları lazım: yayın sertliği ve uzunluğu, süspansiyonun kapanma mesafesi, süspansiyonun uzunluğu v.b.)
 
Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
34
Bende 07 nin servis manueli var. Orada chassis specifications kısmında ön ve arka süspansiyonun tüm detayları yazılı oluyor. Kullanıcı kitabında yazmıyordu 07 nin. Tracer da yazıyorsa işime yarar (süspansiyonun tüm detayları lazım: yayın sertliği ve uzunluğu, süspansiyonun kapanma mesafesi, süspansiyonun uzunluğu v.b.)

Şimdi inceledim ama istediyin bilgiler yazmıyor dediyin gibi servis manueli bulman lazım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst