Sigorta soygunu yüzünden sigortasız araç sürmek

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Yaş 23, ilk motosiklet, ybr125esd, 860TL güneş sigorta en ucuzu o idi, bugün yaptırdım. Ama tabiki 1.900TL diyen sigorta da oldu. İyi araştırmak lazım.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
Nasıl bi memleket bilmiyorum arkadaş
Çalışır didinir mal sahibi olursun gelir kapına dayanır 'Ateşle bakalım bi sakal YOKSA ...'
Malı aldığında bitmez istekleri 'şunu yapacaksın bunu yapacaksın.E tabi bizide göreceksin YOKSA ...'
Konut alr kiraya verirsin 'Öyle vergi verdim geçtim yok.Bide kira parası alırsın haa? ver bakalım ordan bişiler YOKSA ...'
Ben çıksam dışarı birinden 1 lira alsam zorla ne halt olacağım belli değil AMA...
NOT:'Bu memlekette yaşıyosun vergi vermeyemi eriniyon' vb diyecek arkadaşlar yapmayın etmeyin göz var nizam var.Vergi başka bişey haraç başka
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bir sonraki motorumu aldığım gibi trafikten düşüreceğim yada sigorta ucuz çıkarsa belki yaptırırım.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Sigortacı değilim ama sigortaları soyan asıl bizim toplum, millet. Ben cok andiz yapılmış motosiklet kullandım, sahip oldum. Motosiklet andiz yapımına cok uygun bi cihaz. 21 bin tl ye aldığım motorda 20bin hasar kaydı vardı ama değişen 1 vida bile yoktu. Yaş kuru muhabeti önüne geçmezlerse daha çok sigorta parası öderiz.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
146
Geçen gün sigorta acentesi bir tanıdığım ile konuşuyordum Ona sordum neden fiyatlar yüksek diye. Daha önceden muadil parça takılmasına müsade ediyorlarmış. Şimdi mutlaka orjinal parça takılma zorunluluğu varmış. Benim arabama arkadan bir motosiklet çarpmıştı. Arka stop lamba kırıldı. Tutanak tuttum hemen. Gittim yaptırdım arka stopu. Orjinal parça 470 tl. O da kıçı kırık stop lambası (nissan Almera) işçilik de var. Yani tamirci Sigortadan yaklaşık 600 tl aldı. E şimdi 2013 yılında o çocuk motoruna diyelim ki 250 tl prim ödemiş olsun. Sigorta şirketinin burada 350 tl zararı var. Ha sonraki senelerde sigorta şirketi o çocuğun primlerini yükselterek zararını gidermeye çalışır. Ama o sene zarara girdi. Şimdi bunun yanında ustalar sigorta şirketinden fazla para almak için türlü taklalar atıyor. Sonuç olarak bu durumdan herkes mutsuz. Nasıl olacak bu işler bilmiyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
146
Bu işlerin tek olur yolu adam gibi denetim. denetimi de bi zahmet devlet ve sigorta şirketleri halletsin. milletin katakullilerini de biz mi takip edeceğiz?

bu arada serzenişim size değil yanlış anlamayın :D

Yok kardes yanlış anlamadım . Kim ne denetim yapıyorsa yapsın. Haklısın. Şu açıdan da bakmak lazım. Ben 8 yıldır prim ödüyorum. Benim sigortam benden sadece para kazandı hiç para kaybetmedi. Buna rağmen benden ebesinin nikahı kadar prim almaya devam ediyorsa haliyle sinirim de bozuluyor tabi.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Fatih motorunu çekme plaka ile süreceğini beyan etmiş. Çok yüksek cezası var bunun. Sakın böyle birşey yapmayın. Büyük pişman olursunuz.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
266
Arkadaslar hali hazirda benim arabam var ona sigorta 560 TL cikti simdi 150cc bir motor alacagim ve ilk motorum olacak.Sizce ona da sigorta aynı tutardami cikar? Benim durumumda olan ve sigorta yaptiran varsa ya da sigortacı bir arkadasimiz varsa bilgi vermesini rica ederim. Simdiden tesekkurler.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Arkadaslar hali hazirda benim arabam var ona sigorta 560 TL cikti simdi 150cc bir motor alacagim ve ilk motorum olacak.Sizce ona da sigorta aynı tutardami cikar? Benim durumumda olan ve sigorta yaptiran varsa ya da sigortacı bir arkadasimiz varsa bilgi vermesini rica ederim. Simdiden tesekkurler.

Bir tanıdığımın arabasına 600 motoruna 750 çıktı. Hesabı sen yap :)
 
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Biri mersedese çarpıyo biri BMW ye . Başka araba mı kalmadı memlekette git şahine çarp renoya çarp illa çarpacaksan.

İstanbulda yaşasanız anlarsınız, valla başka araç yok gibi, bmw mercedes düşük kalıyor bazen adam maserati ile geçiyor :)


Ben 1100 TL verdim, bir daha 1000 tl üzeri çıkarsa satıcam motoru, arabaya da o kadar veriyorum sıkıldım artık.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Yaş 30 plaka 34 ikametgah 34 cc 1200. Çıkan fiyatların çoğu 1400tl üzeri, 4-5 gün bekleme süresi sigortacı arkadaştan bir telefon adını ilk kez duyduğum bir sigorta firmasına 354tl ye sigortalattır hayırlısı olsun. Sordum Allah korusun kaza falan olursa ödüyorlarmış :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Arkadaslar hali hazirda benim arabam var ona sigorta 560 TL cikti simdi 150cc bir motor alacagim ve ilk motorum olacak.Sizce ona da sigorta aynı tutardami cikar? Benim durumumda olan ve sigorta yaptiran varsa ya da sigortacı bir arkadasimiz varsa bilgi vermesini rica ederim. Simdiden tesekkurler.
plaka 79 ve 150 cc motor sıgorta 340 tl ama honda cbr 250 26 plaka ıken 560 27 plaka yapınca 780 tl cıktı benım sattıgım arkadasada 1250 cıktı aslında plakanında cok onemı var
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Fatih motorunu çekme plaka ile süreceğini beyan etmiş. Çok yüksek cezası var bunun. Sakın böyle birşey yapmayın. Büyük pişman olursunuz.

kendi adıma alacağım yaş 23 ve 34 plaka. ne yapıcam bilmiyorum. 2 ay sonra taksitle yaptırırım belkide. bir ay zaten müsade ediyorlar.
 
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
229
Geçen gün sigorta acentesi bir tanıdığım ile konuşuyordum Ona sordum neden fiyatlar yüksek diye. Daha önceden muadil parça takılmasına müsade ediyorlarmış. Şimdi mutlaka orjinal parça takılma zorunluluğu varmış. Benim arabama arkadan bir motosiklet çarpmıştı. Arka stop lamba kırıldı. Tutanak tuttum hemen. Gittim yaptırdım arka stopu. Orjinal parça 470 tl. O da kıçı kırık stop lambası (nissan Almera) işçilik de var. Yani tamirci Sigortadan yaklaşık 600 tl aldı. E şimdi 2013 yılında o çocuk motoruna diyelim ki 250 tl prim ödemiş olsun. Sigorta şirketinin burada 350 tl zararı var. Ha sonraki senelerde sigorta şirketi o çocuğun primlerini yükselterek zararını gidermeye çalışır. Ama o sene zarara girdi. Şimdi bunun yanında ustalar sigorta şirketinden fazla para almak için türlü taklalar atıyor. Sonuç olarak bu durumdan herkes mutsuz. Nasıl olacak bu işler bilmiyorum.

O bahanesi. Hiç bir sigorta şirketi zarar etmez. Onlar da kendilerini sigorta ettiriyorlar. O ona, bu şuna, aşçı bahçıvana, bahçıvan şoföre, şoför uşağa sonra hepsi uşağa gibi bir durum. Ama dediğim gibi şerefsizler bunu bahane göstererek fiyat yükseltiyorlar
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Dostlar merhabalar biraz uzunca olacak okuyanların gözlerine sağlık şimdiden.

2014 model sıfır aldığım mondial cup ilk motorum (plaka 26)2015 tescilli ilk sigortam 01.10.2015 118tl Ergo sonra 01.10.2016 ikinci sigortam 277tl allianz

10 gün sonra motoru satıp 10.günlük kesinti yapılarak mondiale yaptırdığım 277tl den 20 tl kesintiyle ücret iadesi yapıldı,sonra yamaha crypton aldım 2014 model ikinci el 10.10.2016 noter satışından sonra sigorta yaptırdım 560tl'ye allianz,sbm'ye bakmadan acele ettim neyse aynı gün sbm'den teklif aldım en uygun eureko sigorta 380tl çıkardı hemen poliçeyi yaptırdım, allianzı iptal ettirdim ücret iadesi yapıldı..

bu arada yaş 33 indirim basamak 7,hasarsızlık indirimi %20 neyse az evvel 2001 model hyundai accent 26 plaka aracım için teklif aldım bu arada 2yıldır generali sigortaya yaptırıyorum, fiyat 360tl şaka gibi gülsem mi? ağlasammı?bilemedim beklediğim ücret 4bin tl'lik motora 380tl çıkıyorsa 17bin tl lik otomobile heralde 1300-1500 arası veya daha yüksek çıkar diye düşünüyordum ama olmadı...şanş :)

(motosiklet noter satışı 120tl)

otomobilim hyundai;
noter satışı 60tl
2011 90tl axa
2012 110tl axa
2013 130tl axa
2014 145tl güneş sig.
2015 şubat ayı olduğu için fiyat 130tl generali ((hazırandan sonra fiyatlar ikiye katladı))
2016 290 tl generali
2017 330 tl generali yeni teklif aldım

şükür Allaha hiç kaza bela olmadı 15yıldır araç kullanıyorum kendi aracım ve şirket aracı olmak üzere toplamda şehir içi/dışı 300.000 km'yi aşmıştır.

eski aracım emektar son kasa 1994 serçe 2005'te sattım ama hala pişmanım kitap gibi arabaydı :)biblo gibi koy vitrine izle

noter satış bedeli 15tl
fiyatlar şaka gibi :)

2002 35tl eski parayla 35 milyon :)
2003 45tl
2004 55tl
2005 60tl hepsi güneş sigorta esnaf komşumuzdu kendisi sağolsun günü gelmeden yapardı poliçeyi tabi malum o zamanlar şimdiki gibi astronomik rakamlar olmadığı için kasmıyorduk....yukarıda dikkat edilirse 2015 ikinci 6 ayda sigorta fiyatları tavan yaptı..

hey gidi günler heeey arkadaşlar nerden nereye :) bu arada değerli evrak vs muhafaza eden biriyim hobi gibi birşey :)

hayırlı akşamlar dostlar kazasız belasız sürüşler...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------

plaka 79 ve 150 cc motor sıgorta 340 tl ama honda cbr 250 26 plaka ıken 560 27 plaka yapınca 780 tl cıktı benım sattıgım arkadasada 1250 cıktı aslında plakanında cok onemı var

aynen biraderim,bazı şirketler plakayı,bazıları ikameti baz alıyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

Fatih motorunu çekme plaka ile süreceğini beyan etmiş. Çok yüksek cezası var bunun. Sakın böyle birşey yapmayın. Büyük pişman olursunuz.

aynen biraderim,ciddi sıkıntı olur, ağır bir kazaya karışsa o sorumluluğu kimse almaz.tehlikeli işler,rus ruleti gibi birşey..
bu arada yeni aldığın cbf'ten,memnunmusun?varmı sorun?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Levent84 kardeşim cbf'den oldukça memnunum. Az yakit tüketimi, şehiriçi, şehirlerarası ve de dağ tepe bayır demeden geziyorum. Bu motora binmekten büyük zevk alıyorum ya. Kaya gibi sağlam ve konforlu bir motor.

Bu arada arabam da honda :) honda civic. 10 yıldır biniyorum, araba daha ampül patlatmadi. Adamlarda nasıl bir iş ahlakı varsa artık.. keşke bizde de olsa..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst