- Katılım
- 13 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,093
merhaba arkadaşlar.
bende bugün bandit 600s alarak aranıza katıldım. 2003 model benimki. 2003 model lâkin benzin göstergesi yok. çok tuhafıma gitti. oysa ki 2003 ve sonrasında hep varmış. ruhsatta 2003 yazıyor.
neyse;
motosiklet 89 binde. epeydir yatmış ve epey bakımsız kalmış.
-bujiler
-yağ&filtre
-ön amörtisör keçeleri
-senkron ayarı
-fren balataları
-fren hidrolikleri
-lastikler
komple değişecek. pazartesi ilgileneceğim bunlarla. uzun süredir motor yatmasına rağmen, sahibi motosikleti yatırmadan önce did zincir dişli takılmış. nerdeyse 300-400 km bile olmamış takılalı. o masraftan kurtuldum
size sormak istediğim; yağ olarak ne kullanıyorsunuz? ben 15-50 motul yarı sentetik düşünüyorum.
bide çanta demirini nasıl hallettiniz? çanta takmak istiyorum.
bende bugün bandit 600s alarak aranıza katıldım. 2003 model benimki. 2003 model lâkin benzin göstergesi yok. çok tuhafıma gitti. oysa ki 2003 ve sonrasında hep varmış. ruhsatta 2003 yazıyor.
neyse;
motosiklet 89 binde. epeydir yatmış ve epey bakımsız kalmış.
-bujiler
-yağ&filtre
-ön amörtisör keçeleri
-senkron ayarı
-fren balataları
-fren hidrolikleri
-lastikler
komple değişecek. pazartesi ilgileneceğim bunlarla. uzun süredir motor yatmasına rağmen, sahibi motosikleti yatırmadan önce did zincir dişli takılmış. nerdeyse 300-400 km bile olmamış takılalı. o masraftan kurtuldum
size sormak istediğim; yağ olarak ne kullanıyorsunuz? ben 15-50 motul yarı sentetik düşünüyorum.
bide çanta demirini nasıl hallettiniz? çanta takmak istiyorum.

