- Katılım
- 13 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,093
Arkadaşlar iyi akşamlar hepinize. Sahibindende 99 model bi bandit var km belli değil durumu muamma 8000 tl fiyat istiyor param ucu ucuna yetiyor gibi ama büyük bir arıza verirse altından kalmam. Hayalimdeki motor ve renk banditler cok guzel ve sağlam şeytan çok fena dürtüyor almak ile almamak arasında cok kararsızım. Sizlerden oğrenmek istediğim satıcı ile görüştüğümde neleri sormalıyım yada hiç bulaşmamalımıyım fikir ve yardımlarınız için teşekkürler.
Yeşil jantlı bi çıplak banditten bahsediyorsun heralde. İzmir'den gitti o makina oralara. Motor yapıldı diye biliyorum. Epeydir satmaya çalışıyor o makinayı. Ben beğenmiyorum. Eli yüzü düzgün değil o makinanın.

