- Katılım
- 12 Tem 2013
- Mesajlar
- 578
Arkadaşlar iyi akşamlar. Her kesin bayramı mübarek olsun.
Geçen hafta İzmir'de honda test sürüşüne katıldım. Afrıca Twın otomatik olanını kullandım. Motor güzel bir motor. En büyük avantajı Rüzgar'dan dayak yemiyorsunuz. 190 KM hıza çıktım. Ne rüzgar, ne sesi var. İki silindir olması ve otomatik olması biraz tuhaf geliyor insana. Malum dört silindirin sesine ve titreşimsizliğe alışınca her motor tuhaf geliyor biraz.
Fiyat olarak 53.000 TL. Test sürüşünden sonra kendi motoruma binince motorumu bir kez daha sevdim. Ancak şu rüzgar işine bir çare bulmamız lazım. Uzun yolda rüzgar manyağı oluyoruz resmen. Ben ön camı biraz uzatmıştım. Ancak oda kesmedi rüzgarı. Üzerine şimdi ilave parça bakıyorum.
Sizler bu rüzgar işini nasıl hallediyorsunuz?
Geçen hafta İzmir'de honda test sürüşüne katıldım. Afrıca Twın otomatik olanını kullandım. Motor güzel bir motor. En büyük avantajı Rüzgar'dan dayak yemiyorsunuz. 190 KM hıza çıktım. Ne rüzgar, ne sesi var. İki silindir olması ve otomatik olması biraz tuhaf geliyor insana. Malum dört silindirin sesine ve titreşimsizliğe alışınca her motor tuhaf geliyor biraz.
Fiyat olarak 53.000 TL. Test sürüşünden sonra kendi motoruma binince motorumu bir kez daha sevdim. Ancak şu rüzgar işine bir çare bulmamız lazım. Uzun yolda rüzgar manyağı oluyoruz resmen. Ben ön camı biraz uzatmıştım. Ancak oda kesmedi rüzgarı. Üzerine şimdi ilave parça bakıyorum.
Sizler bu rüzgar işini nasıl hallediyorsunuz?

