- Katılım
- 17 Eki 2009
- Mesajlar
- 1,090
Hangi motor? Arızalı bir durum çünkü. Daha yukarı gitmemesi lazım.
Vites göstergesi güzel şey![]()
Arızalı bir durum değil, bazı cub modellerinde döner şanzıman oluyor. 4 ten, boşa geçebiliyordu.
Başka hangi modellerde var onu bilmiyorum