- Katılım
- 6 Ocak 2017
- Mesajlar
- 18
- Konu Yazar
- #1
Merak ettiğim bir soru bu misal bir r25'de veya 600rr'da 6.viteste giderken tekrardan vites yükseltmek istersek ne olur ? Bir zararı olurmu ?
Peki birinci vitesteyken vites düşürmeye çalışırsak ne olur?
Hangi motor? Arızalı bir durum çünkü. Daha yukarı gitmemesi lazım.son süratte denemedim ama duran halde denedim boşa atıyordu ilkinde atmıyor sonrasında boşa atıyor
Ta ki Superduke binene kadar... Değil 6'ya, 5'e atınca bile çekmiyordu. Sonra ön dişliyi 17'den 16'ya düştüm. Artık otobanda 5'e takabiliyorum. Yol biraz yokuş aşağı olursa 6'ya bile takabiliyorumHer motorda bu tuzağa düştüm
Bajaj boxerda 5 i
Fazerda 7 yi
CG de 6 yı
TNT25 de 7 yi aradım
Ulen yine bitmiş vites gidemiyoz hissi uyandırıyor
Pulsar'da da tam tersi bir durum var. 6. vitese atmayı unutuyorum bazen, motor 6'da pek çekmediği için 5. vitesin çekişini beğenip 6. vitesi aklımdan çıkarmış oluyorum.Her motorda bu tuzağa düştüm
Bajaj boxerda 5 i
Fazerda 7 yi
CG de 6 yı
TNT25 de 7 yi aradım
Ulen yine bitmiş vites gidemiyoz hissi uyandırıyor
Birde uzun yolda 140-150 ile giderken ,şehir içine gelince 50-60 da durdum galiba la hissi ,bir diğeri 2 ye atıcam diye boşa atmak bunlar hep kaderin bize bi oyunu