Son viteste - 6.viteste giderken vites yükseltmek istersek ne olur ?

Katılım
6 Ocak 2017
Mesajlar
18
Merak ettiğim bir soru bu misal bir r25'de veya 600rr'da 6.viteste giderken tekrardan vites yükseltmek istersek ne olur ? Bir zararı olurmu ?
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
yukseltemezsin.
6 da yukari çek istediğin kadar hic bisey olmayacak.

Dipnot: çinli bi cub motosiklet sürerken 4. Vitesten sonra 5 var sanıp 5 e gecmek icin bastım. Motor bi anda gaz yiyip gitmemeye basladi. Heralde dedim vites gecmedi. Bida bastim 1 e geldi. İyiki suratim cok yoktu. Arka kaydi falan ama neyseki düşmeden kurtardim. Ona dikkat et çinli ufak motorlarda.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Hic bisey olmaz abicim... ben de bazen 7. Vitesi ariyorum da yok işte...:pl:
koymamis ibreler:cherry:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,644
son süratte denemedim ama duran halde denedim boşa atıyordu ilkinde atmıyor sonrasında boşa atıyor
 
Katılım
6 Ocak 2017
Mesajlar
18
Teşekkürler motorum yok ama oldugunda yanlışlıkla boyle birşey yaparsam diye merak ettim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2017
Mesajlar
18
Güzel soru hocam aklıma gelmemişti bakalım bilenler ne dicek ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

5.vitesten tekrar 1e nasıl düştü anlamadım :sunny:
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Neden özellikle r25 yada 600rr motorum yok demişsin bunlarla mı başlayacaksın yoksa ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son süratte denemedim ama duran halde denedim boşa atıyordu ilkinde atmıyor sonrasında boşa atıyor
Hangi motor? Arızalı bir durum çünkü. Daha yukarı gitmemesi lazım.

Vites göstergesi güzel şey :)
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
Her motorda bu tuzağa düştüm
Bajaj boxerda 5 i
Fazerda 7 yi
CG de 6 yı
TNT25 de 7 yi aradım
Ulen yine bitmiş vites gidemiyoz hissi uyandırıyor

Birde uzun yolda 140-150 ile giderken ,şehir içine gelince 50-60 da durdum galiba la hissi ,bir diğeri 2 ye atıcam diye boşa atmak bunlar hep kaderin bize bi oyunu
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Bence 600rr yada r25 alcaksın parayı filan topladın sadece 6.vitesten sonrası kafanı kurcaladı galiba.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her motorda bu tuzağa düştüm
Bajaj boxerda 5 i
Fazerda 7 yi
CG de 6 yı
TNT25 de 7 yi aradım
Ulen yine bitmiş vites gidemiyoz hissi uyandırıyor
Ta ki Superduke binene kadar... Değil 6'ya, 5'e atınca bile çekmiyordu. Sonra ön dişliyi 17'den 16'ya düştüm. Artık otobanda 5'e takabiliyorum. Yol biraz yokuş aşağı olursa 6'ya bile takabiliyorum :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Her motorda bu tuzağa düştüm
Bajaj boxerda 5 i
Fazerda 7 yi
CG de 6 yı
TNT25 de 7 yi aradım
Ulen yine bitmiş vites gidemiyoz hissi uyandırıyor

Birde uzun yolda 140-150 ile giderken ,şehir içine gelince 50-60 da durdum galiba la hissi ,bir diğeri 2 ye atıcam diye boşa atmak bunlar hep kaderin bize bi oyunu
Pulsar'da da tam tersi bir durum var. 6. vitese atmayı unutuyorum bazen, motor 6'da pek çekmediği için 5. vitesin çekişini beğenip 6. vitesi aklımdan çıkarmış oluyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst