Son viteste - 6.viteste giderken vites yükseltmek istersek ne olur ?

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arızalı bir durum değil, bazı cub modellerinde döner şanzıman oluyor. 4 ten, boşa geçebiliyordu.
Başka hangi modellerde var onu bilmiyorum
Bazı değil bütün cub modelleri :) 4. vitesteyken pedala bir kere bastığım hâlde 1. vitese geçti. Manuel debriyajlı olmasına rağmen maneti sıktığımda kavrama ayırmadı. Düz yoldaydım neyseki kaya kaya yavaşladım :cherry:
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Arızalı bir durum değil, bazı cub modellerinde döner şanzıman oluyor. 4 ten, boşa geçebiliyordu.
Başka hangi modellerde var onu bilmiyorum

Hocam tüm cub modelleri döner şanzımanlı ama giderken boşa geçmesini engelleyen bir emniyet onlarda, 4 ten boşa sadece dururken geçmesi gerekir. Giderken geçiyorsa bi sıkıntı var demek.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Hocam tüm cub modelleri döner şanzımanlı ama giderken boşa geçmesini engelleyen bir emniyet onlarda, 4 ten boşa sadece dururken geçmesi gerekir. Giderken geçiyorsa bi sıkıntı var demek.

Kubanın bi cub modelinde yaşadım ben bunu.
Aroranın bi cub modeli var kartal diye onda denedim onda bu sıkıntı yok.
Hepsi döner şanzıman doğru ama emniyet dişlisi var bazılarında. Böyle bi durum olmasin diye.
 
Katılım
6 Ocak 2017
Mesajlar
18
Neden özellikle r25 yada 600rr motorum yok demişsin bunlarla mı başlayacaksın yoksa ?

Hedefimdekiler oldugu için , başlangıcım ybr125 olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:42 ----------

Bence 600rr yada r25 alcaksın parayı filan topladın sadece 6.vitesten sonrası kafanı kurcaladı galiba.

:D Yok öyle değil , onları alabilirim ama süremem ilk motorum ybr125 olacak daha sonra r25 daha sonra nasipse 600rr olacak inşallah. Tabi bu uzun bir süre olacak ama olacak inşallah :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

Şu soruya dönüp cevap veriyorsunuz ya, aklım almıyor. Uzaya köprü yapalıcağına inanan akp seçmeni gibi oldunuz.

Neden merak ettim sadece , burası forum trolluk yapmadım birşey yapmadım :/
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Dostum öncelikle şunu bilmelisin! Motosiklette kalkış yaparken biri, kalkış yapmamak için başka biri gibi vites atmalısın. Ondan sonra onbir geleceği için on adımda oniki adım atamayabilirsin. Bunlar kavranması gereken önemli hususlar, kulağına küpe olsun not al biryerlere...

:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Pulsarda yaptım bir kaç kere gazı kes,debriyajı sık,vitesi kaldır ve gitmesin hoş olmuyor :D
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
Hocam tüm cub modelleri döner şanzımanlı ama giderken boşa geçmesini engelleyen bir emniyet onlarda, 4 ten boşa sadece dururken geçmesi gerekir. Giderken geçiyorsa bi sıkıntı var demek.

hangisinede emniyet var hocam ben hiç duymadım.benim motorda yok hondada varsa vardır.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
90
Hiç bir sikim olmaz. Kimse adam gibi yazmamış. Vites levyesini yukarı bile itemezsin. Çünkü düzen bunu engeller. Ayrıca durduk yerde 6dan nasıl boşa atılıyor anlamadım. Otomatikse bilemem ama debriyajlı motorların hepsinin sıralı sanzumani vardır. Yani önce 5e düşürmeden boşa varamazsın. Bence arkadaş 1deyken yukarı itmiş ki boş vitese gelmiş.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
hangisinede emniyet var hocam ben hiç duymadım.benim motorda yok hondada varsa vardır.

valla hepsi çin malı olan 6-7 farklı cub kullandım rampadan aşağıya boşa salmayı çok severim hiçbirisi giderken boşa geçmedi, dururken şakır şakır geçiyorlar ama 4ten sonra. Emniyet dediğim bu.
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Kimse yazmamış
6. vitesten sonra 2 kez seri bir şekilde vites atmayı denedikten sonra 3. denemede turboya geçiyor
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Lan vites mi bozuldu yoksa, mıçtık şimdi! ;) O değilde bi keresinde İstanbuldan Eskişehir'e kadar 6 ileri bir arabada 5. vites ile gidip, geri döndüm.

Geldiğimde arkadaşıma dedim ki, sen şu arabaya bi baktır, bu araba cok bağırıyo :) Halbuki araba 6 ileriymiş, 700 km sonra arkadaş soyleyince fark ettim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
dövüş mü çıktı bu konuda? ben buna daha önce yorum attığımı hatırlıyorum.

neyse... 6. vitesteyken vites yükseltmeye çalışırsan hüsran olur hayal kırıklığı olur çünkü 7. vites yok. boş boş ayağın yorulur çünkü vites pedalı olduğu yerde kalıcak sen istediğin kadar çektir yukarı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------

Lan vites mi bozuldu yoksa, mıçtık şimdi! ;) O değilde bi keresinde İstanbuldan Eskişehir'e kadar 6 ileri bir arabada 5. vites ile gidip, geri döndüm.

Geldiğimde arkadaşıma dedim ki, sen şu arabaya bi baktır, bu araba cok bağırıyo :) Halbuki araba 6 ileriymiş, 700 km sonra arkadaş soyleyince fark ettim :)

abimde aldığı megane 3'ü 5 vites olarak aldı ama araba 6 vites çıktı :D meğersem sahibi 6 vites olduğunu bilmiyormuş ve arabayı 75 bin kilometrede aldı düşünün artık :mrgreen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
halbuki bi wolksvagen öyle mi? 7 ile kuru kavrama DSG de 6 dan 7'ye çek devam.

BMW 8 ileri
Mercedes 9 ileri
General motors camaro ZL1 10 ileri fites oldu:cherry:

Bu arada eskiden man TT de yarışan 2 zamanlı 125cc V2 sanırım 18 vites yarış motoru varmış. Paşa gönlün istesin 7 değil 17 ye bile atabilirsin:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst