Benzin 5.40 Olmuş bu İSTANBUL' da hala trafik azalmış değil.

Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
49
Arkadaşlar ya bu İstanbul da yaşayan arkadaşlarda bir problem var yada çok kazanıyorlar. Bunun başka açıklaması olamaz. ABD de 0.66 dolar 0.90 a çıksa ortalık karışır bizde oh oh daha beter olsun az bile bu halka deniliyor. kim bu halk? Sen ben halk değil miyiz? %50 Kesimden dolayı ben neden bu kadar zarar görüyorum yada onlar görmüyor mu? Şu büyük resmi görenler bana da atabilir mi bakayım.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Ara 2016
Mesajlar
382
Katılıyorum, hatta sadece benzin fiyatları değil, trafiğin yoğun oluşu bile insanların trafiğe çıkmaması için bir sebep olması gerekir

Adam durup düşünecek:

"Trafikte bu kadar araç varken ve sıkışıkken, ben de trafiğe aracımla çıkarsam hiç de iyi yapmış olmam. Üstelik benzin fiyatları almış başını gidiyor

(En iyisi metroyla gideyim)
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
89
Benim Motora LPG Takabilecek bir usta aranıyor. Sonra da tüm Basını Çağırıp Kızılay-Milli iradenin Meydanıymış ya hani.. orada Motoru ateşe verip irademi göstereyim diyorum.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
bırak normal zamanı,bu yağan karda bile araçlarını çıkarıp patinaj yapa yapa karda dolaşanlar var,,yayalar yürüyemiyor heryer kar yığını birde arabayla geliyor sellektör korna yoldan kaç diyor,nereye kaçacak yayalar kaldırımlar 1 metre olmuş,dünyanın küfürünü ettim bu karda bunlara,,yaa ne mecburiyetin olabilirkide karda rezil rusfa olup mahalle aralarında caddelerde dolaşırsın,hemde tek başına yahu,,
tamam iş amaçlı dolaşan üstünde şirket ismi olan araçları var onlara diycek bişey yok tamamda adam keyfine bukadarmı düşkün olur yahu,,çok acilse taksi tut,binme kardeşim metroyla tramvayla metrobüsle git,yok arkadaş keyfinden ödün vermezler
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Valla Avrupa yakası TEM yolunda sabahları bariz bir azalma var. Aşağı yukarı 1 aydır sabah 7 civarı kilit olan yerler akıcı. Nedenini bilmiyorum. Ama dönüş lanet Mahmutbey gişeler yüzünden halen daha felç.

Kimsenin geçmeyeceği bir yere köprü yapmak, kimse geçmiyor diye ağır vasıtaları 800 lira ceza ve polis zoruyla o köprüden geçirmek bize mahsus. Birtek iki yaka arasında köprü yapıldı. Başka ne yolu yapıldı ne bağlantıları. Yüz karasıdır YSS köprüsü. Parasını da hepimiz ödüyoruz.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Zam yapacaksa bunlar zam yapsın aç kalacaksam bunlar iktidardayken aç kalayım diyen bir düşünce yapısı var.Ne zaman aç ve işsiz kalır o zaman kafaya dank eder.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
bırak normal zamanı,bu yağan karda bile araçlarını çıkarıp patinaj yapa yapa karda dolaşanlar var,,yayalar yürüyemiyor heryer kar yığını birde arabayla geliyor sellektör korna yoldan kaç diyor,nereye kaçacak yayalar kaldırımlar 1 metre olmuş,dünyanın küfürünü ettim bu karda bunlara,,yaa ne mecburiyetin olabilirkide karda rezil rusfa olup mahalle aralarında caddelerde dolaşırsın,hemde tek başına yahu,,
tamam iş amaçlı dolaşan üstünde şirket ismi olan araçları var onlara diycek bişey yok tamamda adam keyfine bukadarmı düşkün olur yahu,,çok acilse taksi tut,binme kardeşim metroyla tramvayla metrobüsle git,yok arkadaş keyfinden ödün vermezler

Kar lastiği takmaz, tek kişi seyahat eder, uyarıları dinlemez hala lüksünden ödün vermez yolda kalır başlar sövmeye. Biz motosiklete binen insanlar hep bir bilgi alma, öğrenme çabasındayız oysaki birçok araba şöförlerinde böyle bir performans göremiyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Daha da artacak.
İstanbul'a yapılan her köprü nüfusunda milyonluk sıçramalar yaptırıyor.
İlk köprü yapıldığı yıl 700 bin civarında, ikinci köprü yapıldığı yıl 1,5 milyon civarında ekstra nüfus artışı yaşanmış.
Bununla kalmamış tabi göç artış yüzdesi yükselerek devam etmiş.

Yapılan 3. Köprü göçü daha da arttıracak.

Bu yıla etkisi olmaz ama 2018-2019 yıllarından itibaren daha kötü bir trafik kaosu bekliyor İstanbul'u.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Toplu taşıma yetersiz ve kasıtlı olarak iyileştirilmiyor da ondan.

Toplu taşıma kullanınca;
oturamıyorsun,
ayakta tutunacak yer bulamıyorsun,
kadın erkek fark etmeden taciz eden sapıklarla uğraşıyorsun,
bağırarak telefonla konuşan, keyfine tesbih sallayan, ağzını açarak sakız çiğneyen, deodorant nedir bilmeyen düşüncesizleri çekiyorsun,
araç kullanmayı bilmeyen, yolcu taşıdığının farkında olmayan, herkesle kavga eden çember sakallı şoföre katlanıyorsun,
zaten seyrek olan sefer bir de zamanında gelmeyince, durakta "ulan ben ne yapacağım" sıkıntısına giriyorsun.

Ha bir de bu keyif 2.3TL(aktarma, aylık, öğrenci hariç tabii)

İşyeri ile ev arası 20Km'nin altında olsa(ki çoğunluğun böyle), 5Lt/100km yakan aracın olsa, 1 akbil değil de 2 akbil parasına rahat rahat gidiyorsun.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Daha da artacak.
İstanbul'a yapılan her köprü nüfusunda milyonluk sıçramalar yaptırıyor.
İlk köprü yapıldığı yıl 700 bin civarında, ikinci köprü yapıldığı yıl 1,5 milyon civarında ekstra nüfus artışı yaşanmış.
Bununla kalmamış tabi göç artış yüzdesi yükselerek devam etmiş.

Yapılan 3. Köprü göçü daha da arttıracak.

Bu yıla etkisi olmaz ama 2018-2019 yıllarından itibaren daha kötü bir trafik kaosu bekliyor İstanbul'u.

Hocam,

İstanbul a göç olayı pek eskisi gibi değil . İstanbulda insan sıfatıyla yaşanabilecek parayı namuslu yollardan kazanmanın çok fazla yolu kalmadı maalesef. Şimdiki nüfus artışı genellikle doğal yollardan oluyor :p :p :p :p :p :p

"Hanım bak 3. köprünün ışıkları renkli renkli ne güzel yanıyor. Yanaş bakiim hele yanıma " şeklinde çoğalıyoruz :) :) :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
benim bu konudaki düşüncem, %50 zarar görse bile ses çıkarmıyor. biz sesimizi çıkarsak bile kimsenin umrunda olmuyor. senelerdir değişmedi bu...
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Zam yapacaksa bunlar zam yapsın aç kalacaksam bunlar iktidardayken aç kalayım diyen bir düşünce yapısı var.Ne zaman aç ve işsiz kalır o zaman kafaya dank eder.

Abi bu iktidar sayesinde iş, aş ve para kazanabilen insanlar var. İktidar değişirse herif işsiz kalacak, ekmeğinden olacak. Yapılanların saçmalığının adam da farkında ama iktidar değişirse işsiz kalacağı için destekliyor.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Abi bu iktidar sayesinde iş, aş ve para kazanabilen insanlar var. İktidar değişirse herif işsiz kalacak, ekmeğinden olacak. Yapılanların saçmalığının adam da farkında ama iktidar değişirse işsiz kalacağı için destekliyor.

Adam bu iktidardan ekmek yiyorsa ben onu zaten eleştirmiyorum adamın çıkarı var destekliyor.Bunun anlaşılır tarafı var.Benim dediğim 5 kuruş faydasını görmeyip yine böyle diyenler var.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Arabam yok ama arabası ile trafiğe çıkan adama da kızamıyorum. Bütün toplu taşıma araçları rezil halde. Oturup evine yolculuk yapmayı bırak zoraki bir şekilde binmeniz gerekiyor. Ayakta 10 kmlik yolu 1 saatte alan adam yukarıda ki arkadaşında saydığı nedenlerden ötürü hususi aracını tercih ediyor. Trafik azalması benzine zamla olmaz. Toplu taşımayı insanlık seviyesine çıkar bak, eminim %50 oranında azalma olur. Zaten çoğu araç benzin 10 TLde olsa ortalama iki akbil kadar yakacağı için araç sürücüleri en azından daha rahatım diyerek tercihlerini hususi araçlarından yana kullanıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla Avrupa yakası TEM yolunda sabahları bariz bir azalma var. Aşağı yukarı 1 aydır sabah 7 civarı kilit olan yerler akıcı. Nedenini bilmiyorum. Ama dönüş lanet Mahmutbey gişeler yüzünden halen daha felç.

Kimsenin geçmeyeceği bir yere köprü yapmak, kimse geçmiyor diye ağır vasıtaları 800 lira ceza ve polis zoruyla o köprüden geçirmek bize mahsus. Birtek iki yaka arasında köprü yapıldı. Başka ne yolu yapıldı ne bağlantıları. Yüz karasıdır YSS köprüsü. Parasını da hepimiz ödüyoruz.

Degerli is adamlarimizdan Sayin Mehmet Cengiz iki sene once niyetini cok acik net bir sekilde ifade etti. Ama biz onu trafikte yapilan, ya da siyasetcilerin yaptigi ici bos kufurlerden zannettik. Ama oyle degilmis mesele. Adam is adami. Isin icinde $100 milyon dolar var. Meger adam kufrederek icini bosaltmamis, gayet ciddiymis. Herkes hissediyo simdi o zamanlar edilen o lafin kudretini...
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Politika olarak üretim odaklı ekonomiyi desteklemezsen yerli marka oluşturamazsın.Tech90 pantolon alıyoruz yeter ki parasını hak eden ürünler olsun.Bu ülkede sanayici olmak ahmaklık.Tesis kurup yatırım yapacaksın hammadde alacaksın işçi çalıştıracaksın bir ton vergi yaptırımla uğraşacaksın marka yaratacaksın ve bunların hepsini %15 %20 karla satacaksın.Sistem ithalata dayalı al gülüm ver gülüm.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Abi bu iktidar sayesinde iş, aş ve para kazanabilen insanlar var. İktidar değişirse herif işsiz kalacak, ekmeğinden olacak. Yapılanların saçmalığının adam da farkında ama iktidar değişirse işsiz kalacağı için destekliyor.

O kişiler düşünmüyor ki belki başka birisi iktidara gelse üretime destek verecek, ülke üretim yapacak, enflasyon azalacak, geçim kolaylaşacak, o da insana yakışan bir şekilde yaşayacak. Pardon, çok fazla siyasete girdim. Yazdıklarımı boş verin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst