- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ya bu İstanbul da yaşayan arkadaşlarda bir problem var yada çok kazanıyorlar. Bunun başka açıklaması olamaz. ABD de 0.66 dolar 0.90 a çıksa ortalık karışır bizde oh oh daha beter olsun az bile bu halka deniliyor. kim bu halk? Sen ben halk değil miyiz? %50 Kesimden dolayı ben neden bu kadar zarar görüyorum yada onlar görmüyor mu? Şu büyük resmi görenler bana da atabilir mi bakayım.
Moderatör tarafında düzenlendi: