CRF 250 Rally. Kaporamı verdim mart ayını bekliyorum... :)

Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

bende senin gibiyim şuan elimde bajaj pulsar ns 200 var 2016 6. ayda aldım rada arazıyede gırmek ıstıyorum cok hard arazici degilim soft bır kullanıcıyım arazide bile acırım makıneye öyle söylıyeyım hard arazıcı olsam aynı paralara wr 250 alırım çok güzel ve güçlü makine crf benım taleplerımı karsılayacagını umuyorum pulsarı almadan mt 25 felan da düşünmüştüm fakat güçlü makıneler oldugu için gözüm korktu yaş 38 çoluk çocuk var riskleri nekadar minimize edersem okadar iyi tuzlada tersanede çalışıyorum kalite kontrol formeni olarak hafta sonları arada pendiğe geçiyorum sen pendik demisin?
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

bende senin gibiyim şuan elimde bajaj pulsar ns 200 var 2016 6. ayda aldım rada arazıyede gırmek ıstıyorum cok hard arazici degilim soft bır kullanıcıyım arazide bile acırım makıneye öyle söylıyeyım hard arazıcı olsam aynı paralara wr 250 alırım çok güzel ve güçlü makine crf benım taleplerımı karsılayacagını umuyorum pulsarı almadan mt 25 felan da düşünmüştüm fakat güçlü makıneler oldugu için gözüm korktu yaş 38 çoluk çocuk var riskleri nekadar minimize edersem okadar iyi tuzlada tersanede çalışıyorum kalite kontrol formeni olarak hafta sonları arada pendiğe geçiyorum sen pendik demisin?


Abi Pendikte çalışıyorum Tuzlada yaşıyorum. Pendikte yaşıyorsunuz sanırım? Ben de bi ara ciddi ciddi pulsar alacaktım. Dökük bir test motorları vardı. Üstümde kendimi pek emniyette hissetmedim, frenleri gözümü çok korkuttu, almadım o yüzden. :)
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
CRF 250L almayacağım kesin. CRF 250 Ralli konusunda kararsızım.

mustafa boşuna kafanı karıştırıyosun kardeşim. bence seçimin ve fiyat süper. crf250l arazi motoru değil, asfalt motoru hiç değil. fakat asfalt işini bir üst seviyeye çıkaracak donanımla gelmiş rally. bugün absli ninjanın fiyatı 25 küsür olmuşken her yola gidecek absli, yeni teknolojili,rüzgarı kesecek ön karenaj+cam kombinasyonuyla fiyatının hakkını fazlasıyla verecek bir alet rally. mt-25 satıp almayı düşünüyorum şahsen. piyasada bu rakamlara bu özellikte bir 250lik yok. memur motoru cbr250, torksuz r25, hantal inazuma, ebatları küçük ktm250 derkn elde birşey kalmıyor zaten. yeni kasa 390'nın ebatları ve özellikle fiyatı uygun olursa onu da düşüneceğim.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
mustafa boşuna kafanı karıştırıyosun kardeşim. bence seçimin ve fiyat süper. crf250l arazi motoru değil, asfalt motoru hiç değil. fakat asfalt işini bir üst seviyeye çıkaracak donanımla gelmiş rally. bugün absli ninjanın fiyatı 25 küsür olmuşken her yola gidecek absli, yeni teknolojili,rüzgarı kesecek ön karenaj+cam kombinasyonuyla fiyatının hakkını fazlasıyla verecek bir alet rally. mt-25 satıp almayı düşünüyorum şahsen. piyasada bu rakamlara bu özellikte bir 250lik yok. memur motoru cbr250, torksuz r25, hantal inazuma, ebatları küçük ktm250 derkn elde birşey kalmıyor zaten. yeni kasa 390'nın ebatları ve özellikle fiyatı uygun olursa onu da düşüneceğim.

Yağmura çamura bozuk yola girmeyecekseniz mt25i satıp crf almak bence hiç mantıklı değil. Tabi seçim sizin :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
testlerde youtebe da pov sürüşlerde çok eğlenceli ve işlevsel bir motor gibi duruyor. ama beklentiyi düşük tutmak kaydı ile. şehir içinde gücü fazlasıyla yeterli super derken bununla otobana cıkar çıkmaz 120 ile giden arabayı sollamak için tereddüt edildiğini görüp motordan soğuma potansiyeli olan uzak dursun.

versys 300 gibi bir selesi olsaymış keske... çanta takıp ülkenin her tarafını gezen asıl amacı gezip görmek olan adamın motoru bu:cat:

fazlası için 660, nc, kle
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Bu motor 18500 fiyatiyla kawasakinin yaninda bedava kaldi
Versy 300 ü bekleyen hayal kırıklığına ugradi gidip honda alir
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
204
Yağmurdan kaçanlar (Honda) doluya tutuldu(Kawa) Suzuki fiyatı ile bakalım nasıl bir sürpriz yapacak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eski bir crf250l kullanıcısı olarak umarım selede iyileştirme yapmışlardır.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Arkadaş Kawasakinin fiyatları ne öyle beynim döndü. Arada 10000tl var! Yahu neyden yapmışlar bu Versys 300'ü de bu kadar pahalı! KLX 250 17250! Bu durumda CRF 250 Rally yemin ediyorum bedava!
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
o kadar zarar olur alım satım sigorta vb şeyler sürekli al sat olaylarında olur
bizde de olmuyor mu sanki
birde şöyle düşün değişik makina biniyorsun al satta 1000 tl zarar etsen ne olur
ben çiçek gibi nc yi sattım 30000 km zırnık masrafı olmayacak şekilde masraf ettikten sonra
ne yapayım birkaç sezon tenere ye binerim
bunu da satarım zarar edermiyim kağıt üstünde evet ama gezdiğime sayıyorum
hayattan zevk alıyorum zaten 650 cc üzeri masrafı her yıl zaten sigorta kasko vergi zart zurt 3000 tl eder
benzin gezerken yediğin içtiğin hariç
o yüzden fazla takılmam bindiğime gezdiğime sayarım

Hocam bende de nc 750x vardi sattim,simdi tenere almayi dusunuyorum. Yanlis anlamadiysam bu mesajda sanki biraz pismanlik var. Her ikisini de kullanmis biri olarak tenere tavsiye eder misiniz? Aslinda rally dusunuyordum ama ustune biraz daha koup 25-26 k ya cok temiz bir tenere almak mantiksiz mi? Bu paralara verys x 300 bile yok. Gunumuz kosullarinda Tenere fiyat performans olarak rakipsiz kaldi gercekten..
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Hocam bende de nc 750x vardi sattim,simdi tenere almayi dusunuyorum. Yanlis anlamadiysam bu mesajda sanki biraz pismanlik var. Her ikisini de kullanmis biri olarak tenere tavsiye eder misiniz? Aslinda rally dusunuyordum ama ustune biraz daha koup 25-26 k ya cok temiz bir tenere almak mantiksiz mi? Bu paralara verys x 300 bile yok. Gunumuz kosullarinda Tenere fiyat performans olarak rakipsiz kaldi gercekten..

Tenere nefis makine. Tarzınızsa ve titreşim çok mühim değilse kesinlikle alınası...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hocam bende de nc 750x vardi sattim,simdi tenere almayi dusunuyorum. Yanlis anlamadiysam bu mesajda sanki biraz pismanlik var. Her ikisini de kullanmis biri olarak tenere tavsiye eder misiniz? Aslinda rally dusunuyordum ama ustune biraz daha koup 25-26 k ya cok temiz bir tenere almak mantiksiz mi? Bu paralara verys x 300 bile yok. Gunumuz kosullarinda Tenere fiyat performans olarak rakipsiz kaldi gercekten..

Nc satip tenere aldigima pişman degilim güzel bi seçim
Yukarida anlatmak istediğim ne istedigimizi biliyorsak 1 tane motor alinir en az 5 yil kullanilirsa zarar etmeyiz
Tenere konusuna gelirsek titreşim 150 km/h civari var
Benzin nc den 1 lt fazla yakiyor kamp doga orman yayla seven için gercekten bu paralara alternatif i yok
Cebinizde para varsa bence 27 28 abs li aksesuarli az km bi motor alirsiniz uzun yillar gezersiniz
Bence bu paraya 660 güzel
Ama ben kamp a gitmem yaylaya cikmam derseniz baska bi motor bakin
V strom veya versys bakin
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Yeniden merhaba arkadaşlar. "O mu? bu mu? şu mu?" derken, kaporamı yatırmış hatta iade almışken, bugün birden yeni bir Honda kampanyası gördüm. Nihayet motosiklet aldım ama alakasız bişi oldu. Kırmızı renk bir Honda CBF 150 :)

Malesef maddi sıkıntılar yaşadım ve bunu alabildim. Şimdilik ayağımı yerden kesicek bişi olsun dedim. Bugün Güngör motora gittim paramı ödeyip işlemlerimi başlattım. Darısı başınıza.

Herşey gönlünüzce olsun dostlar... :)
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
İlk alanlar bu fiyatlara alıcaklar ama nisan ayı gibi zam gelecektir
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Honda bu fiyatların 21 Ocak'a kadar geçerli olduğunu ilan etmişti sanırım. O tarihteki zam küçük çaplı olabilir ama yaza doğru bir tane daha, daha büyük bir zam gelmesi beni şaşırtmaz
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
bütün konuyu baştan sona okudum mustap gittin konunun sonunda cbf aldın ya helal olsun :)
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
bütün konuyu baştan sona okudum mustap gittin konunun sonunda cbf aldın ya helal olsun :)

ahahah harbi şaka gibi.

Tam da buraya girip "Kardeş en mantıklı hareketi yapmışsın.Bu piyasada bu özelliklerde bu fiyata başka motosiklet bulamazsın" diyecektim ki cbf almışsın.Güldürdün :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst