CRF 250 Rally. Kaporamı verdim mart ayını bekliyorum... :)

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Esengül bayisinde çok bilgili bir manava denk gelmişsiniz. Satıcının dediğini yanlış anlamadığınızı varsayarsak durum vahim. Bence bir daha o satıcıyla görüşmeyin yoksa CBF 150'de yakıt enjeksiyonu, gizli arka disk fren hatta kombine ABS bile çıkabilir... :) Emisyonla ABS'nin bir alakası yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------



Bu yazıyı okudunuz mu? İki kez okudum körlüğüme denk gelmiş olabilir lakin attığınız yazıda, ABS ile ilgili hiçbirşey yazmıyor?

Bende c-tesi günü Marmara Honda'da (Haramidere-B.düzü bayii),özellikle sordum; evet 2017 CRF250L'de abs var ve tıpkp Rally versiyonu gibi Gösterge yanındaki düğmeden arka teker ABS si kapaılabiliyor ve evet 15.800lira fiyat var,bence L çok daha mantıklı bir seçim olurdu...en azından benim için.:wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
Bende c-tesi günü Marmara Honda'da (Haramidere-B.düzü bayii),özellikle sordum; evet 2017 CRF250L'de abs var ve tıpkp Rally versiyonu gibi Gösterge yanındaki düğmeden arka teker ABS si kapaılabiliyor ve evet 15.800lira fiyat var,bence L çok daha mantıklı bir seçim olurdu...en azından benim için.:wiinkk:

Evet öyleymiş kapora yıl verdikten sonra öğrendik. Lansmanda söylemediler. Demek ki sormak gerekliymiş... :)
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Az önce kawasaki z-moto'nun ninja 300 için 26bin istediğini gördüm.versys x300 ise muhtemelen 27bin liraya yakın bir fiyattan gelecek.crf rally şuanda acayip mantıklı gelmeye başladı gözüme.
 
Katılım
26 Ara 2016
Mesajlar
64
Az da olsa yanlışınız var, sizden sonra baktım Kawa'nın sitesine, siteyi toptan güncellemişler ve fiyatları da TL üzeriden vermeye başlamışlar, eskiden Euro üzerinden veriyorlardı. 25.350 KRT versiyonu ve ABS'li. KRT olmayanı biraz daha ucuz oluyordu galiba. Ama evet, bence de Versys-X 300 25-27 arası olur. Onu da sonunda eklemişler, güncel sitelerine ama fiyat bilgisi yok henüz.

Ben, hesap kitap, araştırma vs. yaptım ve %99 ihtimalle CRF 250L almaya karar verdim. Bence araziye pek girmem diyen için Rally de çok mantıklı, ama ben hafif araziye mutlaka gireceğimi bildiğim için (Allah izin verirse, tabi), düz CRF'yi seçtim.
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
60
Hangi CRF olsun diyenler için bir fikir oluşturması için.



Honda ABS fren için 300$ istiyor.Fiyatları karşılaştırınca Rally normal fiyatlı ise L model daha uygun fiyatlı olacak gibi
Birde resimlerde tekerde ABS sensor görünmüyor..
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Hangi CRF olsun diyenler için bir fikir oluşturması için.

[url]http://i.hizliresim.com/njlVl5.jpg[/url]

Honda ABS fren için 300$ istiyor.Fiyatları karşılaştırınca Rally normal fiyatlı ise L model daha uygun fiyatlı olacak gibi
Birde resimlerde tekerde ABS sensor görünmüyor..



eline sağlık kardeş şimdi tam oldu beyin ler allak bullak herşey birbirine girdi nerden ulaştın bu bilgiye
 
Katılım
30 Ara 2016
Mesajlar
9
dün itibariyle bende izmit haldız honda bayine kaporamı vermiş bulunuyorum hayırlısı ile mart ayını bekliyoruz. bu arada haldız hondadaki arkadaş elinde 2 adet kaldığını söyledi sanırım birini bana ayırdılar, 1 tane kaldı.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Yorumunuz için teşekkür ederim. Niyetim izmire sorunsuz ve rahat bir şekilde gitmekti. Sorunsuz gidebilirim ama ne kadar rahat olurum orası muamma. Çok yakın bir abimiz teneresini satıp crf almış. Az önce aradığımda öğrendim. CRF hakkında duyduklarım pek hoşuma gitmedi. Daha doğrusu bu motosiklet acaba benlik mi diye sorgulamaya başladım. Yanlış anlaşılmasın motoru kötülemedi. Objektif bazı şeyler anlattı ve kros, enduro makinelerde yaşanan şeyler bunlar. Sadece crfye özgü değil. Virajı seviyorum asfaltı seviyorum, konforu seviyorum, gücü seviyorum. Yağmur çamur işleri pek bana göre değil. Sırf uygun fiyatlı diye bir makinayı almak ne kadar mantıklı diye düşünüyorum. Bir anlık gözüme hoş göründü kaporayı verdim ama içimde tuhaf bir his var...



Ben de fuara gidip o modelleri inceleyeceğim. Sonuçta sadece kapora yatırdım. Versys 300 ve Benelli TRK 502 çok hoşuma giden iki makine. Tenere XT660Z kullandım. Şahane makine. Çok güzel gidiyor ama benlik değil :)



Bu tarzı seviyorsanız neden olmasın. Ama bence tel jant olmasına rağmen versysle CRF 250 ralli ile aynı klasmanda değiller. Çünkü crf, kros geni daha baskın bir makine. Ben sanırım asfalt geni daha baskın (Vstrom, versys, TRK 502) ya da direk asfalt makinesi (naked vs) bakıcam.

Öncelikle sizin için hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın. Sizin her türlü düşüncelerinize saygım vardır. Gelelim kendi düşüncelerime ;

Bence ne istediğinizi pek bilmiyorsunuz...

Bahsettiğiniz motor yani crf serisi benim gözümde ne olduğu hala tam belli olmayan yada belli olan diyelim ama teknik bakımdan gücü yeterli olmayan bir motordur. Arazi ağırlıklıdır kendileri aslında ama arazide en kötü motorlardan biridir. Gider mi gider tabikide ama en yakın rakipleri olan wr veya klx in yanına bile yaklaşamaz. Hadi şuna asfalt lastiğide takalım arazide iş yapmazsa bari insanlar yolda gitmek için alırlar demiş gibi bir motor benim gözümde. Satış fiyatları , servis bolluğu , servis fiyatları uygundur bu yüzdende çok kişi alıp hem tın tın yol yaparım , bozuk yol görürsem girerim , şehir içindede binerim mantığı ile almıştır almayada devam ediyordur. Fakat dediğim gibi sınıfının en kötü motorudur benim gözümde ( mondial vs vs bunları saymıyorum ) büyük markalar olarak kıyaslıyorum. Bunları crf için söylüyorum crf rally görmedim etmedim kullanmadım.

Viraj seviyorum demişsiniz hiç bir enduro motorun bir ss gibi viraj yeteneği maalesef yoktur. Başarılılardır genel olarak. İşin içine tel jant yüksek ön jant girdiği anda işin rengi değişir. şuan piyasada 21 inç ön jant ve tel jant olarak hiç bir motor sizin istediğiniz viraj , konfor , güç özelliklerini veremez sadece KTM 1190 adv haricinde. Bu durumda sizin aradığınız motor enduro yada cross motor olmayacaktır.

Tenere için viraj demişsiniz size sadece şunu söyleyeyim 170-180 ile giderken yan çantaların yer ile mesafesi 1 karış kalacak kadar yatırmışlığım vardır kendilerini ve hiç bir sıkıntı yaşatmadı bana. Tenereyi crf klasmanına o yüzden sokmayalım. Tenere çok daha farklı yolların çok daha farklı kullanış tarzlarının motorudur. Rahat değil demişsiniz ama emin olun crf ten 10 kat daha rahat bir motor tenere. gerek sele , gerek rüzgar , gerek konfor vs olarak.

Bence siz enduro , cross olayına hiç girmeyin. Bakın crf almayın demiyorum karar sizindir saygımda sonsuzdur ama bu tarz bence şuanlık size göre değil mutlu olabilceğinizi pek düşünmüyorum. İnşallah olursunuz tabikide.

Olduda sevdiniz biraz kaşıntınız tutmaya başladı ve artık toprağada girmeye başladınız diyelim. Önce zaten güzel bir lastik alacaksınız :) sonra acemiliğinizi crf ile atacaksınız sonra yavaş yavaş crf size arazide zevk vermeyeye başlayacak artık sonrası kaşıntı :)

hayırlı olsun tekrardan kazasız belasız kullanın.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
tet için hangi bayii ye gideceksin güngör ise tanışırız mutlaka

Aynen kaporam güngörde. Atilla bey öyle demişti. Daha öncesinde de tanışmak isterim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Öncelikle sizin için hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın. Sizin her türlü düşüncelerinize saygım vardır. Gelelim kendi düşüncelerime ;

Bence ne istediğinizi pek bilmiyorsunuz...

Bahsettiğiniz motor yani crf serisi benim gözümde ne olduğu hala tam belli olmayan yada belli olan diyelim ama teknik bakımdan gücü yeterli olmayan bir motordur. Arazi ağırlıklıdır kendileri aslında ama arazide en kötü motorlardan biridir. Gider mi gider tabikide ama en yakın rakipleri olan wr veya klx in yanına bile yaklaşamaz. Hadi şuna asfalt lastiğide takalım arazide iş yapmazsa bari insanlar yolda gitmek için alırlar demiş gibi bir motor benim gözümde. Satış fiyatları , servis bolluğu , servis fiyatları uygundur bu yüzdende çok kişi alıp hem tın tın yol yaparım , bozuk yol görürsem girerim , şehir içindede binerim mantığı ile almıştır almayada devam ediyordur. Fakat dediğim gibi sınıfının en kötü motorudur benim gözümde ( mondial vs vs bunları saymıyorum ) büyük markalar olarak kıyaslıyorum. Bunları crf için söylüyorum crf rally görmedim etmedim kullanmadım.

Viraj seviyorum demişsiniz hiç bir enduro motorun bir ss gibi viraj yeteneği maalesef yoktur. Başarılılardır genel olarak. İşin içine tel jant yüksek ön jant girdiği anda işin rengi değişir. şuan piyasada 21 inç ön jant ve tel jant olarak hiç bir motor sizin istediğiniz viraj , konfor , güç özelliklerini veremez sadece KTM 1190 adv haricinde. Bu durumda sizin aradığınız motor enduro yada cross motor olmayacaktır.

Tenere için viraj demişsiniz size sadece şunu söyleyeyim 170-180 ile giderken yan çantaların yer ile mesafesi 1 karış kalacak kadar yatırmışlığım vardır kendilerini ve hiç bir sıkıntı yaşatmadı bana. Tenereyi crf klasmanına o yüzden sokmayalım. Tenere çok daha farklı yolların çok daha farklı kullanış tarzlarının motorudur. Rahat değil demişsiniz ama emin olun crf ten 10 kat daha rahat bir motor tenere. gerek sele , gerek rüzgar , gerek konfor vs olarak.

Bence siz enduro , cross olayına hiç girmeyin. Bakın crf almayın demiyorum karar sizindir saygımda sonsuzdur ama bu tarz bence şuanlık size göre değil mutlu olabilceğinizi pek düşünmüyorum. İnşallah olursunuz tabikide.

Olduda sevdiniz biraz kaşıntınız tutmaya başladı ve artık toprağada girmeye başladınız diyelim. Önce zaten güzel bir lastik alacaksınız :) sonra acemiliğinizi crf ile atacaksınız sonra yavaş yavaş crf size arazide zevk vermeyeye başlayacak artık sonrası kaşıntı :)

hayırlı olsun tekrardan kazasız belasız kullanın.

Viraj alamama konusunda beceriksizliğim olabileceğini belirtmiştim. Tenereye saygım sonsuz. :) Evet selesi CRF ile kıyaslanamayacak kadar iyi.

Bir gazla bir hışımla gittim kaporayı yatırdım ama dediğiniz gibi pek mutlu olacağımı düşünmüyorum.

Emeğinize sağlık güzel bir yazı yazmışsınız herzamanki gibi :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
memnun kalmassan tenere ile takas ederiz :)
takma kafana honda yı beğenmezsen zarar etmeden satarsın sıkıntı olmaz.


 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
memnun kalmassan tenere ile takas ederiz :)
takma kafana honda yı beğenmezsen zarar etmeden satarsın sıkıntı olmaz.


[url]http://i.hizliresim.com/9gN2rk.jpg[/url]

Maşallah yavru şahane. :) Artık satmayacağım motoru almak istiyorum. :) Alım satım ve sigortadan çok zararım oldu. Zararına sattığım motorlardaki maddi kayıpları saymıyorum :) O yüzden bu kadar ince eleyip sık dokuyorum :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
o kadar zarar olur alım satım sigorta vb şeyler sürekli al sat olaylarında olur
bizde de olmuyor mu sanki
birde şöyle düşün değişik makina biniyorsun al satta 1000 tl zarar etsen ne olur
ben çiçek gibi nc yi sattım 30000 km zırnık masrafı olmayacak şekilde masraf ettikten sonra
ne yapayım birkaç sezon tenere ye binerim
bunu da satarım zarar edermiyim kağıt üstünde evet ama gezdiğime sayıyorum
hayattan zevk alıyorum zaten 650 cc üzeri masrafı her yıl zaten sigorta kasko vergi zart zurt 3000 tl eder
benzin gezerken yediğin içtiğin hariç
o yüzden fazla takılmam bindiğime gezdiğime sayarım
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Aynen kaporam güngörde. Atilla bey öyle demişti. Daha öncesinde de tanışmak isterim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------



Viraj alamama konusunda beceriksizliğim olabileceğini belirtmiştim. Tenereye saygım sonsuz. :) Evet selesi CRF ile kıyaslanamayacak kadar iyi.

Bir gazla bir hışımla gittim kaporayı yatırdım ama dediğiniz gibi pek mutlu olacağımı düşünmüyorum.

Emeğinize sağlık güzel bir yazı yazmışsınız herzamanki gibi :)


Yorumumu lütfen yanlış anlama tamamen kişisel görüş. Crf sonuçta bi honda alınır mı alınırda. Mutlu olmak istersen olursun merak etme :) istediğinde satarsın honda bu zarar etmezsin fazla.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
626
o kadar zarar olur alım satım sigorta vb şeyler sürekli al sat olaylarında olur
bizde de olmuyor mu sanki
birde şöyle düşün değişik makina biniyorsun al satta 1000 tl zarar etsen ne olur
ben çiçek gibi nc yi sattım 30000 km zırnık masrafı olmayacak şekilde masraf ettikten sonra
ne yapayım birkaç sezon tenere ye binerim
bunu da satarım zarar edermiyim kağıt üstünde evet ama gezdiğime sayıyorum
hayattan zevk alıyorum zaten 650 cc üzeri masrafı her yıl zaten sigorta kasko vergi zart zurt 3000 tl eder
benzin gezerken yediğin içtiğin hariç
o yüzden fazla takılmam bindiğime gezdiğime sayarım

İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------

Yorumumu lütfen yanlış anlama tamamen kişisel görüş. Crf sonuçta bi honda alınır mı alınırda. Mutlu olmak istersen olursun merak etme :) istediğinde satarsın honda bu zarar etmezsin fazla.

Yanlış anlaşılacak bişi yok Berk bey. İyi niyetli birisi olduğunuzu biliyorum. Satın almak mesele değil, keyif almak mesele :) Aldıktan 2 ay sonra satmayı düşündürmemeli bana. Test aracını bekliyorum. Bir abimizin crf 250L'si var ona binmek için fırsat kolluyorum. Belki bindikten sonra kararımı veririm. :)
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------



Yanlış anlaşılacak bişi yok Berk bey. İyi niyetli birisi olduğunuzu biliyorum. Satın almak mesele değil, keyif almak mesele :) Aldıktan 2 ay sonra satmayı düşündürmemeli bana. Test aracını bekliyorum. Bir abimizin crf 250L'si var ona binmek için fırsat kolluyorum. Belki bindikten sonra kararımı veririm. :)


Mustafam psikoloğa gidelim diyorum dinlemiyorsun.
Senin için hayırlısını diliyorum kardeşim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
İyi diyorsunuz haklısınız. Gezmenin makinaya binmenin bir bedeli var :) Ama bu zarar bedeli sene içinde benim 1 aylık maaşıma eşit olunca biraz sıkıntı oluyor. Çünkü ben borçsuz bir adama değilim. Maaşım 3 farklı krediye daha gidiyor. Bu da krediyle alınacak. Ben hiç zarar etmeyeyim kafasında değilim asla sakın yanlış anlaşılmasın. Ama mesela 2016 yılı içerisinde CB500F'ten net 1500, CBF 150'den 500, NMAX'tan 500 tl zarar ettim. Bunun içerisinde alım satım masrafları bakım masrafları ve sigorta masrafları ve banka kredisi faizleri hariç. Onları da eklerseniz benim bir maaşımı geçiyor. :) Sürekli alıp satmak ciddi zarar yaratıyor, bunu gördüm. Ben bu sene 3 tane motor alıp sattım. Maksat tarzımı belirlemekti. Artık az çok ne aradığımı biliyorum. Aradığım makine CB500X. O da Türkiyeye gelmiyor lanet olasıca. Ona yakın bu sene çıkacak model olan Versys 300 var. Onu da değerlendiricem. NC'ye, Versys'e, MT07 Tracer'a, Vstrom'a param yetse hiç CRF ile uğraşmam. Artık almak ve mümkünse satmamak istiyorum. Bu yüzden çok ince eleyip sık dokuyorum. Bakalım henüz beklemedeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------



Yanlış anlaşılacak bişi yok Berk bey. İyi niyetli birisi olduğunuzu biliyorum. Satın almak mesele değil, keyif almak mesele :) Aldıktan 2 ay sonra satmayı düşündürmemeli bana. Test aracını bekliyorum. Bir abimizin crf 250L'si var ona binmek için fırsat kolluyorum. Belki bindikten sonra kararımı veririm. :)


Kardeşim senin derdini cok iyi anliyorum bu memlekette para kazanmak gercekten zor
Ve cok alip satarsan ettigin zararın hesabini tutamassin
Zarar etmek istemiyorsan sofir alip 3 yil kullanacaksin 40000 km yapip satacaksin
Hem borcu biter hem zarar etmezsin
Yani uzun süreli kullanmak lazim
Ha nc versys konusuna gelince
Bu segmentte de uzun süre kullan ma amacin varsa nc alinir benzin yakmiyir nalet ama vergisi cok
Ama tip guzel olsun gitsin güçlü olsun vergisi az olsun bu sinifta versys 1 numara
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst