Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
bende cbr250den bahsediyor sandım :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------


Yeni kasanın rūzgarı kesdiğini belirttin..sabah ayazında yola çıkan biriyim eski kasayı eledim..100km/h giderken rahatsız etmesini pek anlamadım tabiri caizce; motor gazı açmı yoksa yetermi diyor..eski ybr125'den geçince farkı nasıl olur..ilerde geçiş yaparsın diyemi eski kasa cbr250 al dedin? ybrden sıkılmamın tek nedeni uzun yolda kamyon sollamak vs..yoksa yeni kasa ybr alabilirim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------


@dyavol-77Pardon CB500den bahsediyor diyecektim :)

arkadaşın cayır cayır bağırıyor die bahsettiği 6. viteste 6.000 devirde 100km hıza ulaşması cbr ın... 6.vites 6.000 devir cbr çok normal seside yüksek değil gayet normal. cbr gaz açtığında anıden 150 ye vuran bir makina. nezaman yeter diyor size söyleyim 150 den sonra yavaş yavaş yükseliyor ibre en son 175 te yeter dedi bana. yeri geliyor 160 ta yeter diyor yol,rüzgar,ağırlık vs vs vs.... bunlar etmen. ancak 6. vites sakin sakin 100 km hız ile giderken aniden 150 yi görebilirsiniz bu güç sizin sağ elinizin altında. ybr den geçince farkı zaten motor kullanmaya başladığını hissedersin. YBR gerçekten emekçi motoru ,iş motorsikleti. Motorun zevki 250cc ve üstünde.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Olayi cok dallandirip budaklandiriyorsunuz arkadaslar.

100 km.de dk`da su kadar cevirir, saniyede bu kadar yakar bu kadar milimetrik hesaplara gerek yok.

Cbr sinifinin en az yakan ve isletme maliyeti en az yakan motosikletlerden biri. Boyle dalga dalga zamlar tsunami olmusken, benzin zammi, Otv, kurlar derken elindekinizin kiymetini bilin.

Cbr gayet seri makine (gazi acinca aniden 150`ye vurmaz :farao: ki bunu beklemek sacma olur)

Ybr yerine alinabilir, ama 100-120 ile giderken motor `gazi ac ac` desin istiyorsaniz daha da oteye gitmeniz lazim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Su motorlara egsoz da takmayin Allah askina :farao:
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
arkadaşın cayır cayır bağırıyor die bahsettiği 6. viteste 6.000 devirde 100km hıza ulaşması cbr ın... 6.vites 6.000 devir cbr çok normal seside yüksek değil gayet normal. cbr gaz açtığında anıden 150 ye vuran bir makina. nezaman yeter diyor size söyleyim 150 den sonra yavaş yavaş yükseliyor ibre en son 175 te yeter dedi bana. yeri geliyor 160 ta yeter diyor yol,rüzgar,ağırlık vs vs vs.... bunlar etmen. ancak 6. vites sakin sakin 100 km hız ile giderken aniden 150 yi görebilirsiniz bu güç sizin sağ elinizin altında. ybr den geçince farkı zaten motor kullanmaya başladığını hissedersin. YBR gerçekten emekçi motoru ,iş motorsikleti. Motorun zevki 250cc ve üstünde.
o cayır cayır mevzusunu tartışanlar @jimi_hendrix ve @dyavol-77..ben pek anlamam..ama hızlanması konusunda beni aydınlattın saol..eskimi yeni kasamı tercih edersin..max kaç bin km vs..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Ybr yerine alinabilir, ama 100-120 ile giderken motor `gazi ac ac` desin istiyorsaniz daha da oteye gitmeniz lazim.
iyi tamamda eski ybr'mde bile dūmdūz yolda 90-95km/h giderken rahatsız etmiyordu..nerdeyse 3 katı beygir..2 katı silindirin farkı bumu olacak?
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
Olayi cok dallandirip budaklandiriyorsunuz arkadaslar.

100 km.de dk`da su kadar cevirir, saniyede bu kadar yakar bu kadar milimetrik hesaplara gerek yok.

Cbr sinifinin en az yakan ve isletme maliyeti en az yakan motosikletlerden biri. Boyle dalga dalga zamlar tsunami olmusken, benzin zammi, Otv, kurlar derken elindekinizin kiymetini bilin.

Cbr gayet seri makine (gazi acinca aniden 150`ye vurmaz :farao: ki bunu beklemek sacma olur)

Ybr yerine alinabilir, ama 100-120 ile giderken motor `gazi ac ac` desin istiyorsaniz daha da oteye gitmeniz lazim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Su motorlara egsoz da takmayin Allah askina :farao:

aniden 150 görmesi senin için nasıl bir kavram bilemem ama ben 6. viteste giderken gaza yüklendimmi 150 görüyorum hızlanması beni tatmin ediyor mu ediyor. tabikide çok birşey beklemek saçma olur sonuçta yüksek cc bir makina değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:25 ----------

o cayır cayır mevzusunu tartışanlar @jimi_hendrix ve @dyavol-77..ben pek anlamam..ama hızlanması konusunda beni aydınlattın saol..eskimi yeni kasamı tercih edersin..max kaç bin km vs..?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

eski kasa hiç sürmedim. Km olayına takılıyorsan 2. ellere bakma, eğer aklına yatan araç olursa baktır et sorgulat servise temiz bir araçsa üzülmessin. kendini kanıtlamış bir araç. piyasada yeni bitme ne üdüü belirsiz mallara para vereceğine kendini kanıtlamış birşey alman senin yararına olacaktır. sabah -4 derecelerde marşa basıp işe gidiyorum edirne ayazında. maşallahı var tıkır tıkır çalışıyor saat gibi.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Beyler bizim motosikletin rolanti ayarını biz yapabiliyor muyuz ? Cbr125 te de bu makinede de nadir de olsa düşük hızlarda motor stop ediyor. Rolanti ayarından kaynaklanıyor olabilir rolanti ayarı nerden yapılıyor ?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
arkadaşın cayır cayır bağırıyor die bahsettiği 6. viteste 6.000 devirde 100km hıza ulaşması cbr ın... 6.vites 6.000 devir cbr çok normal seside yüksek değil gayet normal. cbr gaz açtığında anıden 150 ye vuran bir makina. nezaman yeter diyor size söyleyim 150 den sonra yavaş yavaş yükseliyor ibre en son 175 te yeter dedi bana. yeri geliyor 160 ta yeter diyor yol,rüzgar,ağırlık vs vs vs.... bunlar etmen. ancak 6. vites sakin sakin 100 km hız ile giderken aniden 150 yi görebilirsiniz bu güç sizin sağ elinizin altında. ybr den geçince farkı zaten motor kullanmaya başladığını hissedersin. YBR gerçekten emekçi motoru ,iş motorsikleti. Motorun zevki 250cc ve üstünde.

O 5000-6000 arası çok iyi ama 6.000 den sonra bana rahatsız edici geliyor. Cayır cayır dan kastım titreşim vs mevzusu değil. Bağırıyor alet belli. gönül ister ki n750 gibi 100 ile giderken 3.000 devirde fıtı fıtı gitsin. İnazuma'dan sırf bu devir çevirme muhabbeti yüzünden vazgeçmiştim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:21 ----------

Beyler bizim motosikletin rolanti ayarını biz yapabiliyor muyuz ? Cbr125 te de bu makinede de nadir de olsa düşük hızlarda motor stop ediyor. Rolanti ayarından kaynaklanıyor olabilir rolanti ayarı nerden yapılıyor ?

rölantiyi ecu otomatik ayarlıyor abi.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
6. viteste giderken gaza yüklendimmi 150 görüyorum hızlanması beni tatmin ediyor
Km olayına takılıyorsan 2. ellere bakma
bu hız şehirlerarası yollarda kamyonları rahatça sollayabilmek ve normalde 100-110 rahat ve ekonomik gitmesi benim için yeterlidir...būtçem eski kasa 15-20k arasindakilere yetiyor fakat ben yeni kasa 2.el almak isterim max. 10k-15k bu 2.el piyasasında 2017de dalgalanma olurmu?
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Jimi sen motorun sessiz calismasindan keyif alan kisilerdensin. Ben tam tersi o gurultuyu sesi inanilmaz severim. Surekli redline sinirinda vites atarim. O ses inanilmaz hosuma gidiyor. Zaten uzun yolda da 150 altina pek dusmem.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
valla beyler en iyi motor elinizdeki motor değerini bilin derim... sesi çıkıyordu çıkmıyordu boşverin bunları :salut: geçen 3 gün don oldu kar atıştırdı çok sooğuktu motora binemedim. 4. gün resmen özlemişim :queen::queen:
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Ya ben daha devir çevirmeyi (vites değişim vs bilmiyorum) ya da motorda bi anormallik var.
Ful depo ile 210 km gitti. Yanıp yanıp sönmeye başlayınca benzin aldım. Tam 10 lt aldı. 100 km ye 5 lt yakmış. Vites değişim aralığı 4-6 bin devir. Zaman zaman 7 bin de. Ortalama devir 4-5 bin arası. Gazı köklemedim. Fırsatım olmadı hiç :) Sadece bi kere deneme yaptım çevre yolunda onda da 140 km hıza çıktım. Yaklaşık 10 km anca gittim öyle. Motorun bakımını yaptırdım. Cihaza da bağlandı herşey güzel dendi. Hatta hava filtresini değişsek mi diye sordum. Şu an gerek yok istersen değişiriz ama 18-20 bin de bi kontrol etsek yeterli dedi yine de içime sinmedi. İki gün önce depoyu doldurdum ve hava filtresini kendim değiştim. Bakalım yakıta etkisi ne olcak.
Ama tapa gaz redline yakınken vites değişiminde 4 lt yakarken benim fıtı fıtı bu derece yakmam anarmol değil mi sizce de?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
cbr 250 kullanıcı arkadaşlara selamlar

siz servise ne kadar ödüyosunuz yağ değişimi filtre değişimi filan periyodik bakımlarda?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
cbr 250 kullanıcı arkadaşlara selamlar

siz servise ne kadar ödüyosunuz yağ değişimi filtre değişimi filan periyodik bakımlarda?

8.000 bakımı komple yağ ve filtre değişimi hava filtresi vs temizleme, zincir yağlama vs işçilik+yağ+yağ filtresi toplam 135tl tutmuştu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------

Ya ben daha devir çevirmeyi (vites değişim vs bilmiyorum) ya da motorda bi anormallik var.
Ful depo ile 210 km gitti. Yanıp yanıp sönmeye başlayınca benzin aldım. Tam 10 lt aldı. 100 km ye 5 lt yakmış. Vites değişim aralığı 4-6 bin devir. Zaman zaman 7 bin de. Ortalama devir 4-5 bin arası. Gazı köklemedim. Fırsatım olmadı hiç :) Sadece bi kere deneme yaptım çevre yolunda onda da 140 km hıza çıktım. Yaklaşık 10 km anca gittim öyle. Motorun bakımını yaptırdım. Cihaza da bağlandı herşey güzel dendi. Hatta hava filtresini değişsek mi diye sordum. Şu an gerek yok istersen değişiriz ama 18-20 bin de bi kontrol etsek yeterli dedi yine de içime sinmedi. İki gün önce depoyu doldurdum ve hava filtresini kendim değiştim. Bakalım yakıta etkisi ne olcak.
Ama tapa gaz redline yakınken vites değişiminde 4 lt yakarken benim fıtı fıtı bu derece yakmam anarmol değil mi sizce de?

bir gariplik var hocam. Yalnız E'nin önündeki tek çizginin yanıp sönmesine kadar 210 km ise 3.5 Litre yakmışsınız demektir. Tam dolu iken 10 litre alıyor. E'nin önündeki tek çizgi yanıp sönmeye başladığı zaman ise 3 litre kalmış oluyor.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
kendimiz yapıyoruz genelde :)
ya da arkadaşa bi yemek ısmarlıyorum o kadar :)

yaaa bende kendim yapıyorum bakımlarıda bizim arkadaş tutturdu aman garantiden çıkmasın aman honda ustası yapsın dedi

o yüzden götürücez mecburen.

@Jimi_hendrix saol fiyat hakkında bilgimiz oldu sayende
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
bir gariplik var hocam. Yalnız E'nin önündeki tek çizginin yanıp sönmesine kadar 210 km ise 3.5 Litre yakmışsınız demektir. Tam dolu iken 10 litre alıyor. E'nin önündeki tek çizgi yanıp sönmeye başladığı zaman ise 3 litre kalmış oluyor.

şöyle ki E nin önündeki tek çizgi yanıp sönmeye başladığında gittim fulledim. 9.76 lt aldı. Sonrasında da trip sıfırladım. ve E nin önündeki tek çizgi tekrar yanıp sönmeye başlayınca tekrar fulledim. 10 lt aldı. 210 km. bu hesaba göre 105 km ye 5 lt.

Hani çok yakmasında değilim de. (yani bu motor bunu yakıyorsa eyvallah ama hiç bir yorumda yakıt konusunda böyle bişey görmedim. Sakin kullanım fıtı fıtı 5 lt çok yahu)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst