- Katılım
- 4 Eyl 2012
- Mesajlar
- 199
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
şöyle ki E nin önündeki tek çizgi yanıp sönmeye başladığında gittim fulledim. 9.76 lt aldı. Sonrasında da trip sıfırladım. ve E nin önündeki tek çizgi tekrar yanıp sönmeye başlayınca tekrar fulledim. 10 lt aldı. 210 km. bu hesaba göre 105 km ye 5 lt.
Hani çok yakmasında değilim de. (yani bu motor bunu yakıyorsa eyvallah ama hiç bir yorumda yakıt konusunda böyle bişey görmedim. Sakin kullanım fıtı fıtı 5 lt çok yahu)
yaaa bende kendim yapıyorum bakımlarıda bizim arkadaş tutturdu aman garantiden çıkmasın aman honda ustası yapsın dedi
o yüzden götürücez mecburen.
@Jimi_hendrix saol fiyat hakkında bilgimiz oldu sayende
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
motor blok vs vs. hiç bir farkı yok tek farkı yeni kasa daha kalıplı ve kafa grenajıyeni kasa bence daha güzel.
Yeni kasada olup eski kasada olmayan hangi teknik özellik sıkıntılı?yeni kasa görüntü olarak güzel ama eski kasa teknik olarak daha sıkıntısız.
Arkadaşlar eski kasamı yeni kasamı karar veremedim? sayfalarda kayboldum..herkes farklı bilgi vermiş..
KRONİK ben bi tane söyleyeyim. "Motor gittiği yerde stop ediyor, tekleme yapıyor." yada "Şıngırtı var motorda böyle çay kaşığı gibi bozuk para gibi"Yeni kasada olup eski kasada olmayan hangi teknik özellik sıkıntılı?
Yeni kasada olup eski kasada olmayan hangi teknik özellik sıkıntılı?
Yeni kasa her zaman masrafsız olur. Almışken 2014 2015... sıfır alırsan 2016 al geç. Eski kasa yeni kasa çok tartışılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------
KRONİK ben bi tane söyleyeyim. "Motor gittiği yerde stop ediyor, tekleme yapıyor." yada "Şıngırtı var motorda böyle çay kaşığı gibi bozuk para gibi"
Ulan ne tartışıldı şu konu be var mı hala çözümünü bulan :cherry:
gözlemlediğim kadarıyla, 2000 km de motor bloğu patlayan oldu, karenajlarından sesler gelen oldu, rölantisinde dengesizlik olan oldu.
bunlar hep 2014 sonrası kasalarda çıkmıştı.
hepsi kötüdür demiyorum ama genel olarak gözüme çarpanlar bunlar.



Tip olarak şöyle söyleyeyim yeni kasa cbr 125 i eski kasa cbr250 ye tercih ederim . Sebebi de cbr125te kırmızı rengin olması. Eski kasa cbr 250 görünüşünün Cbr125 ten farkı yok gibi. Bana göre kırmızı cbr125 soyah cbr250 dem yakışıklı. Şunu da şöyle bırakayım[url]http://i.hizliresim.com/5LVnqM.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/0lDprD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/41lV90.jpg[/url]
Yeni kasa candır. Bu arada ramcix in dediği stop etme muhabbeti çok nadir de olsa düşük hızda başıma geliyor. Acemi de değilim debriyaj ayarını yapamayacak falan değilim, stop binde bir de olsa oluyor yani bende. Zırıltı olayı da serviste çözülmüştü yazmıştım başlığa.
kim ne derse desin yeni kasa eski kasa mekanik olarak blok olarak aynı. yeni kasada kafa plastiği ve şeffaf cam birbirine vida ile tutturulmuş. ön sperlikten ses geliyor ewet doğru. ama alyan ile sıkarsan ses kesiliyor. Eski kasanın ön sperliğinde neden ses yok_?
-çünkü eski kasanın sperliği kabak gibi yalnızca şeffaf camdan oluşuyor ondan yok. görsel olarak çok zayıf (bence) eski kasadan beni caydıran en büyük özellikler far ve sperlik. zaten gerisi büyük ölçekte aynı. kronik sorun dediğiniz şeylerde herkes de olan seri üretimden çıkan sorunlardır. bizim motorları sanırım özel ürettiler ki bahsettiğiniz sorunlar yok. şu çay kaşığı sesini de çok merak ettim nasıl bir şey Edirne yakınlarında varsa böyle motor gelip göre bilirim. belki benim motorda da varda benim kulaklar duymuyor kronik olarak.
Tip olarak şöyle söyleyeyim yeni kasa cbr 125 i eski kasa cbr250 ye tercih ederim . Sebebi de cbr125te kırmızı rengin olması. Eski kasa cbr 250 görünüşünün Cbr125 ten farkı yok gibi. Bana göre kırmızı cbr125 soyah cbr250 dem yakışıklı. Şunu da şöyle bırakayım[url]http://i.hizliresim.com/5LVnqM.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/0lDprD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/41lV90.jpg[/url]
Yeni kasa candır. Bu arada ramcix in dediği stop etme muhabbeti çok nadir de olsa düşük hızda başıma geliyor. Acemi de değilim debriyaj ayarını yapamayacak falan değilim, stop binde bir de olsa oluyor yani bende. Zırıltı olayı da serviste çözülmüştü yazmıştım başlığa.
selam, 600rr konusuna yazmıştam ancak benzer renkteki motorların ruhsatta nasıl geçtiğini size de sormak istiyorum,
hrc trıcolor modeli ruhsatta tam olarak hangi renk olarak geçiyor, ruhsata ; çift renk olarak işletmek mümkün mü
@jimi_hendrix
Valla gülümsettiniz beni hocamO fotoğraf aynadan çekilmiş ondan ters gibi görünüyor
Yanlız iyi gülümsedim
![]()