Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

tuf

Katılım
15 Eki 2015
Mesajlar
4
merhaba 2013 model cbr için koruma takozu almak istiyorum önerileriniz var mıdır?
 
Katılım
7 Ara 2016
Mesajlar
150
Arkadaşlar selam dün aldığım 2013 model Cbr250 ile aranıza katıldım. Bismillah 2 sorum olacaktı bilenler cevaplandırırsa sevinirim. Bu motorun sele altında kask için bir kilit olduğu söyleniyor youtube'da arattım ama bir şey bulamadım bu kilitleme işleminin nasıl olduğunu bilen var mı? Bir de arka lastiği çok sağlam değil değiştirmeyi düşünüyorum fabrika çıkışından daha geniş bir lastik takılabiliyor mu? Değiştirmişken biraz daha geniş takmak istiyorum. Şimdiden sağolun.
 
Katılım
10 Tem 2016
Mesajlar
11
bugün az önce istanbulda honda servisine gittim 2016 model cbr 250r inceledim ve yetkili kişiye 2017 model cbr 250rr versiyonunun ne zaman geleceğini sordum. düz 250r modelinin (aynı kasa) mart ayında geleceğini ama şu tanıtımı yapılan 250rr versiyonunun türkiyeye hiç gelmeyeceğini beyan etti.
hevesim kaçtı zaten rr versiyonu gelse bile fiyatının 20 bin bandı civarında olabileceğini söyledi.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
S.a arkadaşlar 4 bin bakımı geliyor, fiyat olarak ne tutar bilgisi olan varmıdır. Birde yağ olarak ipone hangi yağı kullanilmali yada putolin kullanan varmı veya farklı tavsiyesi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum.

53 TL + KDV
10 TL Yağ filtresi
Kullanacağın yağa göre fiyat değişiyor.
Kendi yağımı kendim götürüyorum geçen ay 4.000 bakımından çıktım 70 TL fiyat ödedim. yağıda hesaba katarsak 150 liraya patladı bana 2litre motül koydum 80TL tutuyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

Arkadaşlar selam dün aldığım 2013 model Cbr250 ile aranıza katıldım. Bismillah 2 sorum olacaktı bilenler cevaplandırırsa sevinirim. Bu motorun sele altında kask için bir kilit olduğu söyleniyor youtube'da arattım ama bir şey bulamadım bu kilitleme işleminin nasıl olduğunu bilen var mı? Bir de arka lastiği çok sağlam değil değiştirmeyi düşünüyorum fabrika çıkışından daha geniş bir lastik takılabiliyor mu? Değiştirmişken biraz daha geniş takmak istiyorum. Şimdiden sağolun.

aramıza hoş geldin dostum. Motorunu kazasız belasız keyifle kullanman dileği ile.
*Sele altındaki o kilitleme zımbırtısı çelik halattan oluşuyor dandik bişi size verilen alet çantasının içindedir hiçbir işe yaramıyor.
*lastik sorunun cevabını bilmiyorum hiç denemedim öyle bi tecrübem olmadı ama boyut olarak orjinalinden çıkma derim.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
geniş lastik takarsın ama faydası olmaz aksine daha çok zararı olur. lastikleri takım olarak almalısın ya ön ile aynı markada ön lastiğe uyumlu arka lastik alacaksın ya da yeni takım lastik. cbr için burada en çok tutulan lastikler pirelli diablo rosso 2 ve michelin pilot street. ucuz olarak sava takanlar da var. orjinali ise irc.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
56
Herkese selamlar,

"Çakma" diye anılan Replika Akrapovic taktırmak istiyorum motoruma, açıkçası derdim trafikte fark edilmek, zira otomobiller orjinal egzozumun fıtıfıtı sesini pek duymuyorlar sanırım.

Dün bir arkadaşımın R25'ine taktırdık, katalizör iptali yapmadığımız için alt devirlerde pek birşey farketmedi ses olarak. CBR'ına taktıranlardan bir ipucu ve tavsiye alabilir miyim? Ne yapsam alt devirlerde de üst devirlerde de tok ve güzel bir ses elde edebilirim?

Saygılar,
Efe
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
herkese iyi günler;
eski kasa ybr tecrübemden sonra gerçi 100ccden geçince cc yükseltmem diyordum.Fakat motosikleti genellikle hafta sonları komşu il ve ilçelere gezmek için kullanıyorum.Kısaca Uzunyolu seven biriyim.2014-2015 almayı düşünüyorum..Eski kasanın eksileri sadece koltuk ve tek farmı?;aydınlatması çift fara göre güçsüzmüdür? 2.ele 1-2 bin fazla verip yeni kasa almak dahamı mantıklı? Birde ybr gibi buji,yağ,hava filtrelerini kendisi değiştiren arkadaşlar varmı?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
herkese iyi günler;
eski kasa ybr tecrübemden sonra gerçi 100ccden geçince cc yükseltmem diyordum.Fakat motosikleti genellikle hafta sonları komşu il ve ilçelere gezmek için kullanıyorum.Kısaca Uzunyolu seven biriyim.2014-2015 almayı düşünüyorum..Eski kasanın eksileri sadece koltuk ve tek farmı?;aydınlatması çift fara göre güçsüzmüdür? 2.ele 1-2 bin fazla verip yeni kasa almak dahamı mantıklı? Birde ybr gibi buji,yağ,hava filtrelerini kendisi değiştiren arkadaşlar varmı?

eski kasa bana biraz dar kalıplı geldi. Uzun yol yapacaksan honda'nın CBF500 gibi bir modeli var, Çevrende anlayan bir adamın vs varsa temizini bulursun. Yeni kasa ile İstanbul'dan Mersin'e gidip geldim, rüzgarı çok iyi kesti, ama 100km/h ile giderken cayır cayır 5800-6000 arası devir atması bana rahatsız edici geliyor.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Bugün cıbıra, ferodo yarı sinterli bir balata takmıştım. Fabrika çıkışı balataya göre baya farkettiriyor. Sinterli (hh gibi) balatalar en iyileri aslında ama, bu da farkettirdi baya. Öneriyorum
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
eski kasa bana biraz dar kalıplı geldi. Uzun yol yapacaksan honda'nın CBF500 gibi bir modeli var, Çevrende anlayan bir adamın vs varsa temizini bulursun. Yeni kasa ile İstanbul'dan Mersin'e gidip geldim, rüzgarı çok iyi kesti, ama 100km/h ile giderken cayır cayır 5800-6000 arası devir atması bana rahatsız edici geliyor.
uzunyol olarak enfazla yılda bi günde 300km yapan biriyim..komşu il ve ilçeler 50-90km haftasonları günübirlik geziler..çok araştırdım benim ilacım cbr250 (artçım yok)..11.500tl pazarlıkla 11.000tl gibi 2014 model kırmızı almak istiyorum..fakat kmleri 24binlerde ne gibi sorunları olur yoksa az daha bekleyip 2015 10bin kusurmu alayım?
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
uzunyol olarak enfazla yılda bi günde 300km yapan biriyim..komşu il ve ilçeler 50-90km haftasonları günübirlik geziler..çok araştırdım benim ilacım cbr250 (artçım yok)..11.500tl pazarlıkla 11.000tl gibi 2014 model kırmızı almak istiyorum..fakat kmleri 24binlerde ne gibi sorunları olur yoksa az daha bekleyip 2015 10bin kusurmu alayım?

Adam gibi kullanıldıysa sorun olmaz fakat yeni kasada adam akıllı far haricinde bir şey değişmedi, ben yeni kasaya için ekstra para vereceğime, daha düşük km eski kasa alırdım (ki öyle yaptım 1 sene önce kadar)
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
Adam gibi kullanıldıysa sorun olmaz fakat yeni kasada adam akıllı far haricinde bir şey değişmedi, ben yeni kasaya için ekstra para vereceğime, daha düşük km eski kasa alırdım (ki öyle yaptım 1 sene önce kadar)

eski kasanın aydınlatması nasıl? fiyat olarak 2.elde aralarında pek bişey yok..stabil 100-110km sabit gitmesi bana yetecektir..
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
uzunyol olarak enfazla yılda bi günde 300km yapan biriyim..komşu il ve ilçeler 50-90km haftasonları günübirlik geziler..çok araştırdım benim ilacım cbr250 (artçım yok)..11.500tl pazarlıkla 11.000tl gibi 2014 model kırmızı almak istiyorum..fakat kmleri 24binlerde ne gibi sorunları olur yoksa az daha bekleyip 2015 10bin kusurmu alayım?

En fazla 300 km ise sıkıntı olmaz abi eski kasa alabilirsiniz.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
eski kasa bana biraz dar kalıplı geldi. Uzun yol yapacaksan honda'nın CBF500 gibi bir modeli var, Çevrende anlayan bir adamın vs varsa temizini bulursun. Yeni kasa ile İstanbul'dan Mersin'e gidip geldim, rüzgarı çok iyi kesti, ama 100km/h ile giderken cayır cayır 5800-6000 arası devir atması bana rahatsız edici geliyor.

Bi yanlışın var....CB500F, 100km/H'da 6.vites devir sayacı 4.500d/dk'dır...yani cayır-cayır devir çevirmiyor alet...
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
199
Bi yanlışın var....CB500F, 100km/H'da 6.vites devir sayacı 4.500d/dk'dır...yani cayır-cayır devir çevirmiyor alet...
bende cbr250den bahsediyor sandım :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

En fazla 300 km ise sıkıntı olmaz abi eski kasa alabilirsiniz.
Yeni kasanın rūzgarı kesdiğini belirttin..sabah ayazında yola çıkan biriyim eski kasayı eledim..100km/h giderken rahatsız etmesini pek anlamadım tabiri caizce; motor gazı açmı yoksa yetermi diyor..eski ybr125'den geçince farkı nasıl olur..ilerde geçiş yaparsın diyemi eski kasa cbr250 al dedin? ybrden sıkılmamın tek nedeni uzun yolda kamyon sollamak vs..yoksa yeni kasa ybr alabilirim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:48 ----------


@dyavol-77Pardon CB500den bahsediyor diyecektim :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst