HAYAT GEZİNCE GÜZEL-32- ( KLE 500 - SUZUKİ İNAZUMA)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Çamur dolduğundan söktük, çünkü ön teker dönmüyordu artık, dolayısıyla motor yan yatıyordu, mecburiyetten yani
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
mesur abi inazumanın çamurluğu kırıldı mı yoksa çamur dolmasın diye mi söktün :silent:
selam dostum, hayır dostum çamurluğum kırılmadı , YUSUF HOCAMIN da dediği gibi ön teker çamur sardığı zaman tekerlek dönmüyor ve dolayısıyla bizde hareket edemiyorduk ,ben ve yusuf hocamda yolumuza devam edebilmek için ön çamurluğu söktükki yolumuza devam edebilelim, su herşeyi temizler , benzinlikte 1 tl verdinmi tazyikli su tüm çamuru temizler, selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:21 ----------

Eger kamp a gidiyorsan yola cikacagin motor
Kesinlikle inazuma değil bunu yaşayarak ogrenmen iyi olmuş hocam
Tekerinize saglik

valla dostum inazuma kampa gitti, uzun yoldada gitti, ben gayet memnun kaldım, dikkat edersen inazumanın başına gelen kawasaki kle 500 ün de başına geldi onun için,ben kendime sıkıntı etmiyorum,benim için önemli olan iki teker üzerinde olayım yeter,selamlar...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hepimizin amacı aynı
fakat kullanım amacımız farklı
mesela ben 18000 k nc 700 kullandım şimdi 660 tenere aldım
daha önce alsaymışım keşke çünkü tenere bozuk yolda arazide nc den 10 gömlek üstün
yoksa bakarsan hepsi motor yani..
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
O yayla evi ve ortamı için bu maceraya çıkılır ve çamurla mücadele edilirmiş. Sonuna kadar yorulmanıza değmiş.

Yan çantaları merak ettim, orjinal mi yoksa el yapımı mı?

Selamlar.

selamlar ,buradan eskişehirden hataya selamlar.... benim unutamayacağım bir gezi oldu bu,ve yayla evi ortamıda çok hoştu doğrusu, ortamda teknolojiden uzak ve televizyon yok ama muhabbet çoktu,benim yan çantaları merak etmişsiniz , yan çantalar ve motorun üzerindeki diğer aksesuarların çoğu benim kendi el emeğim kaynak işlerinden biraz anlarım, sadece çanta değil, çantaların taşıyıcılarıda benim kendi el emeğim,senin gezilerinide takip ediyorum, bazen keşke senin yerine ben yaşasaydım hatay veya mersinde diye kendi kendime söyleniyorum, çünkü tanıdığım yani sanal ortamdan tanıdığım büyük motorcu abilerim var oralarda,örneğin GÜVEN ABİ, ADANALI ABİM BOZ YAZIDAN MEHMET ERCAN HOCAM ve daha niceleri, yorumun için teşekkürler eskişehirden selam olsun...
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
selamlar ,buradan eskişehirden hataya selamlar.... benim unutamayacağım bir gezi oldu bu,ve yayla evi ortamıda çok hoştu doğrusu, ortamda teknolojiden uzak ve televizyon yok ama muhabbet çoktu,benim yan çantaları merak etmişsiniz , yan çantalar ve motorun üzerindeki diğer aksesuarların çoğu benim kendi el emeğim kaynak işlerinden biraz anlarım, sadece çanta değil, çantaların taşıyıcılarıda benim kendi el emeğim,senin gezilerinide takip ediyorum, bazen keşke senin yerine ben yaşasaydım hatay veya mersinde diye kendi kendime söyleniyorum, çünkü tanıdığım yani sanal ortamdan tanıdığım büyük motorcu abilerim var oralarda,örneğin GÜVEN ABİ, ADANALI ABİM BOZ YAZIDAN MEHMET ERCAN HOCAM ve daha niceleri, yorumun için teşekkürler eskişehirden selam olsun...

Çok guzel olmuş çantalar, elinize saglik.

Aralık ayı içerisinde kimbilir belki Kütahya'ya gelme ihtimalim var, #1000motorcu1000cocuk etkinligi icin bir köy okulunu ziyaret edecegiz. Eskişehir yakın diye biliyorum oralara, kim bilir görüşmek de kısmet olur.

Sıtkı Başkan ile neredeyse her hafta, Mehmet Ercan hocamla da kamptan kampa görüşürüz. Sizi de bekleriz bir kampımıza. Hamok un sayfasina üye olup takip edebilirsiniz.

Selamlar hocam.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Mesut Hocam enduro arıyorsan çok uzağa gitme, bak hemen yanında ki bu iş için hiçte fena sayılmaz, ha paraya kıyarım derseniz tabi ki daha yeni daha güzelleri var. Ama 50 yaşına bile gelse hastası olacağım motorlardan biri de KLE 500 dür.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Çok guzel olmuş çantalar, elinize saglik.

Aralık ayı içerisinde kimbilir belki Kütahya'ya gelme ihtimalim var, #1000motorcu1000cocuk etkinligi icin bir köy okulunu ziyaret edecegiz. Eskişehir yakın diye biliyorum oralara, kim bilir görüşmek de kısmet olur.

Sıtkı Başkan ile neredeyse her hafta, Mehmet Ercan hocamla da kamptan kampa görüşürüz. Sizi de bekleriz bir kampımıza. Hamok un sayfasina üye olup takip edebilirsiniz.

Selamlar hocam.

selam dostum, aralık ayı içerisinde kütahyaya gelme ihtimalin olduğunu yazmışsın, ben aslen kütahyalıyım ,bu 1000 motorcu 1000 çocuk etkinliği için hangi köye gideceğinizi bilmiyorum , ama aralık ayında kütahyaya gelmenizi hiç tavsiye etmem çünkü geceleri aralık ayı ve kış boyunca -5 ten tutunda -15-20 lere kadar düşebilir sıcaklık hele birde çadırda kamp yapacağınızı düşünürsek o zaman daha kötü olur, ama köyde bizim buralarda köylerde köy odaları olur, köyün muhtarı ile irtibata geçerseniz siz değerli dostlara bir köy odası ayarlarsa işte ozaman tadından yenmez unutamayacağınız bir anı'nız olur,eğer bu etkinlik bir hafta sonuna denk gelirse seve seve gelir sizlere eşlik ederim,malum iş kendi işim değil kamuda çalışıyorum, hafta sonuna gelirse motorla gelemesem de arabamla gelir yinede gelirim,eskişehirden selamlar...
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
selam dostum, aralık ayı içerisinde kütahyaya gelme ihtimalin olduğunu yazmışsın, ben aslen kütahyalıyım ,bu 1000 motorcu 1000 çocuk etkinliği için hangi köye gideceğinizi bilmiyorum , ama aralık ayında kütahyaya gelmenizi hiç tavsiye etmem çünkü geceleri aralık ayı ve kış boyunca -5 ten tutunda -15-20 lere kadar düşebilir sıcaklık hele birde çadırda kamp yapacağınızı düşünürsek o zaman daha kötü olur, ama köyde bizim buralarda köylerde köy odaları olur, köyün muhtarı ile irtibata geçerseniz siz değerli dostlara bir köy odası ayarlarsa işte ozaman tadından yenmez unutamayacağınız bir anı'nız olur,eğer bu etkinlik bir hafta sonuna denk gelirse seve seve gelir sizlere eşlik ederim,malum iş kendi işim değil kamuda çalışıyorum, hafta sonuna gelirse motorla gelemesem de arabamla gelir yinede gelirim,eskişehirden selamlar...

Soguk önemli degil, uyku tulumlarımız eksi 30 lara kadar dayanıklı. Önemli olan yagmur, kar olmasın.

İnşallah görüşmek üzere. Selamlar.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Soguk önemli degil, uyku tulumlarımız eksi 30 lara kadar dayanıklı. Önemli olan yagmur, kar olmasın.

İnşallah görüşmek üzere. Selamlar.

bu zamanda pek kar olmaz, yağmurda pek yağmaz ,ama yinede ALLAHIN işi yağacağı tutar, dediğim gibi hafta sonu etkinliği olursa ,sizde buradan bana geleceğiniz zamanı özel mesajla bildirirseniz, mutlaka gelmek isterim,saygılar...
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
204
Tebrikler çokta keyifli geçmiş ne mutlu size hayata güzel anılar eklemek lazım siz yapmışsınız tekrar tebrik ederim
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Tebrikler çokta keyifli geçmiş ne mutlu size hayata güzel anılar eklemek lazım siz yapmışsınız tekrar tebrik ederim

selam EMRE KARDEŞİM,bu geziler sayesinde kafama rest atıyorum,huzur buluyorum , güzel fotoğraflar çekip kışın geziye çıkamadığım zamanlarda, o gezi fotoğraflarıma bakıyorum ve mutlu oluyorum tavsiye derim ! sizede gönlünüze göre bir motor bulmanızı diliyorum eskişehirden selamlar...
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Bol çamurlu ve maceralı bir gezi olmuş mesut hocam.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Mesut Hocam enduro arıyorsan çok uzağa gitme, bak hemen yanında ki bu iş için hiçte fena sayılmaz, ha paraya kıyarım derseniz tabi ki daha yeni daha güzelleri var. Ama 50 yaşına bile gelse hastası olacağım motorlardan biri de KLE 500 dür.

merhaba METEHAN, dediğin gibi KLE 500 bu iş için biçilmiş kaftan, ama şu sıralar bir ev meselem var ,o işi bir halledebilirsem ,işte o zaman paraya kıyıpbir tenere almak geçiyor içimden,tabi hayılısı bu işler nasip işi,selamlar...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
resimlere bakarken biraz sonra bu iki motorda çamurdan dolayı hareket edemicekler , çamurlukları sökücekler dedim ve edemediler söktüler :) ama olsun bu işin zevki burada zaten :) KLE nin ne kadar az mesafesi varmış... Gerçi gaga falan yapıyolardır onlara ayrıca.

Ellerinize sağlık her ikinizinde çok güzel bir gezi olmuş :)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
resimlere bakarken biraz sonra bu iki motorda çamurdan dolayı hareket edemicekler , çamurlukları sökücekler dedim ve edemediler söktüler :) ama olsun bu işin zevki burada zaten :) KLE nin ne kadar az mesafesi varmış... Gerçi gaga falan yapıyolardır onlara ayrıca.

Ellerinize sağlık her ikinizinde çok güzel bir gezi olmuş :)

dediğin gibi BERK KARDEŞİM, çamurlukları söktük ve rahat ettik,inan bu mücadele çok zevkli ve adrenalin dolu idi,unutamayacağım bir gezi ve tecrübe oldu bana,selamlar...
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
hepimizin amacı aynı
fakat kullanım amacımız farklı
mesela ben 18000 k nc 700 kullandım şimdi 660 tenere aldım
daha önce alsaymışım keşke çünkü tenere bozuk yolda arazide nc den 10 gömlek üstün
yoksa bakarsan hepsi motor yani..

NC 700 le tenere 660 ı kıyaslanmazki ama . Biri(NC700-750) şehir içi,konfor ve ekonomi ağırlıklı bir motor.Diğeri (Tenere660)Arazi öncelikli torku öne çıkaran tek silindirli güçlü bir motor. Teneredeki titreşim Nc yi aratır

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------

BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜRLER AMA NE GİBİ BİR FAYDASI OLUR BİRAZ AÇA BİLİRMİSİNİZ

Bu havada böyle bir gezi planlamak cesaret ister cesaretli adamları da tebrik etmek gerekir. Fotoğraflar güzel elinize sağlık. Çamur konusu tecrübe olmuş ama ön çamurluğu evdeyken söküp çamurluksuz gitseydiniz hiç sıkıntı yaşamazdınız.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
NC 700 le tenere 660 ı kıyaslanmazki ama . Biri(NC700-750) şehir içi,konfor ve ekonomi ağırlıklı bir motor.Diğeri (Tenere660)Arazi öncelikli torku öne çıkaran tek silindirli güçlü bir motor. Teneredeki titreşim Nc yi aratır

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------



Bu havada böyle bir gezi planlamak cesaret ister cesaretli adamları da tebrik etmek gerekir. Fotoğraflar güzel elinize sağlık. Çamur konusu tecrübe olmuş ama ön çamurluğu evdeyken söküp çamurluksuz gitseydiniz hiç sıkıntı yaşamazdınız.

dediğin gibi çamurluğu toprak yola girmeden sökmek gerekiyordu ama ya radyatörün gözenekleri çamurla dolar korkusu vardı içimde ,yinede sökmek durumunda kaldıkya,ALLAHTAN radyatör muhafazası vardı o çamurdan birazda olsa korudu radyatörü, benim asıl merak ettiğim pet şişeyi çamurluğun arasına koy demiştin, pet şişeyi çamuluğun arasına koyunca ne gibi faydası olur , selamlar...
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
310
dediğin gibi çamurluğu toprak yola girmeden sökmek gerekiyordu ama ya radyatörün gözenekleri çamurla dolar korkusu vardı içimde ,yinede sökmek durumunda kaldıkya,ALLAHTAN radyatör muhafazası vardı o çamurdan birazda olsa korudu radyatörü, benim asıl merak ettiğim pet şişeyi çamurluğun arasına koy demiştin, pet şişeyi çamuluğun arasına koyunca ne gibi faydası olur , selamlar...

Sizinki imrendiğim bir cesaret hocam tebrik ederim bu havada bu geziye çıkmanızdan dolayı. Bahar aylarında yapmayı düşünürseniz yağmurluda olsa katılmayı düşünürüm istanbuldan. Petşişe yi ben demedim nayken81 nikli arkadaş söylemiş ama bence çamurluğu kırabilir. inazumanın çamurluğuda eh yani az para diil .. ben kendi çamurluğuma yükseltme aparatı yapıcam bu gibi yağmurlu çamurlu geziler için 6-7 cam yükseltsem yeter herhalde Yükseklik miktarı konusundaki görüşlerinizi bekliyorum sizce kaç cm ideal olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst