HAYAT GEZİNCE GÜZEL-32- ( KLE 500 - SUZUKİ İNAZUMA)

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
SELAM OLSUN TÜM DOSTLARA !
Tarih 05.11.2016 yı gösteriyordu, daha önceden planlamış olduğumuz bu gezi , Yusuf hocama ve bana unutulmaz bir macera oldu, ben eskişehirden , Yusuf hocam Adapazarı hendek ten ve Hamza kardeşim de Adapazarı akyazı dan katılacaktık , önceden planladığımız gibi eskişehirden sabah yola çıktım ve Yusuf hocamla Adapazarı taraklıda buluşacaktık, hamza’da akyazı’dan gecikmelide olsa gelecekti kamp yerine , kamp yapacağımız yer ise akyazı ile taraklı arasında bulunan (sultan pınar yaylası) idi, deniz seviyesinden 1200 metre olan bu yaylada kamp yapacaktık , ve işte rotamız




Tüm hazırlıklarımı dün geceden yaptığım için, sabah sadece yola çıkmak kaldı bana,




Önce motorumun yakıt ihtiyacını gideriyorum ve düşüyorum yollara , eskişehirden varacağım yer taraklı 160 km idi,




Biraz üşüdüm ve güneşe karşı ısınmak için yol kenarında biraz mola veriyorum,










Ve bilecik - gölpazarına geliyorum,burada yerler ıslak ,yağmur geçişi olmuş,inşallah kamp yerinde ıslanmayız diye dua etmeye başladım şimdiden,


















Gölpazarı ve taraklı arasında biryerlerdeyim, bulutlarla aynı seviyede motor sürmek çok keyifli oluyor,



Sokak sanatçısı seside baya güzel,




Burada YUSUF HOCAMI beklemeye başlıyorum ve etrafı kolaçan ediyorum,






Taraklıda Yusuf hocamı beklerken taraklı kültür evini geziyorum ,burası taraklı halkı tarafından 1907 yılında okul olarak yaptırılmış bir bina, sonradan kültür evine çevrilmiş,



















Ve beklenen misafir Yusuf hocam da geldi, burada çay içip biraz sohbet ediyoruz ,tabi bu arada da yağmur dinermi diye de ümit ediyoruz,









Ve sultan pınar yaylasına doğru yola çıkıyoruz ,














Yaylaya doğru hafiften tırmanmaya başlıyoruz, ve etraf baktıkça içimiz açılıyor, sonbahar bize tüm güzelliğini sergiliyor






















YUSUF HOCAM VE KLE 500 ‘ü, galiba ben de bir enduro alacak gibiyim,







































Ve kapıorman dağlarının zirvesine çıktık, bulutların üstünde geziyoruz,ama nedense beni ürküten bir şey var, orman yolu çamur ! ben bu lastiklerle nasıl motor sürerimin hesabını yapmaya başladım bir den, bakalım inazuma’nın ve benim çamurla imtihanımız olacak gibi,
















Tam da burada , yusuf hocamın motorunun ön tekeri çamur sararak yolda kaldı, işte burası benim motorla yola çıkmaktan tek korktuğum durumun resmidir,









Ama burada olmak çok güzel, yağmur ara sıra yağsa da ortam harika,












Bakın burada ne var? Buraya gelmeden 1 hafta önce taraklı yaylalarına kar yağdığını ve yayla yollarının kapandığını duymuştum, ve bunlarda geriye kalan kar birikintileri



Maşallah, Yusuf hocam mutlu görünüyor ,en kötü günümüz hep böyle olsun demeden edemiyorum kendi kendime ,








Bakmayın böyle güldüğüme, birazdan başımıza neler geleceğinden habersizce gülüyor ve eğlenerek yola devam ediyoruz, bu arada Yusuf hocam iyi yakalamış bu fotoyu ,


İşte zurnanın zırt dediği yere geldik, benim motorunda ön çamurluk ve ön teker arasına çamur sıkıştı ve yolda kaldık,bu durum benim korkulu rüyamdı, işte tam da burada dedim’ki her halde kampı burada atacağız çünkü akşam olmaya başlamıştı saat : 17:00 geçmişti , Yusuf hocam ben den400 metre geride ön tekerindeki sıkışan çamuru temizlemekle meşgulken , ben de burada çamurla boğuşuyordum, tamam dedim kendi kendime akşamda oldu kaldık mı dağın başında bir başımıza, işin ilginç tarafı etrafta bir sürü yayla evi var ama bir tek canlı görünmüyordu,




İş başa düşmüştü yapacak bir şey de yoktu, çamurluğu söküp yola öyle devam etmeliydik , benim motorumda çamurluğu sökmekte öyle kolayda bir iş değildi, ne kadar zor gelsede o ön çamurluk sökülecekti ,inanırmısınız ağlanacak halime gülüyordum, motor botların çamurla dolu ve ayağımı yerden hareket ettirmekte zorlanmaya başlamıştım ,derken ön çamurluğu söktüm ve civataları kaybetmemem gerekiyordu , yola böyle devam edecektim ,başka çaremiz kalmamıştı





Bu da Yusuf hocamın çamurluğu söktükten sonraki hali , ne güzel değil mi ? çamur içinde, vay benim Yusuf hocam vayyy,








Gördüğünüz gibi hala dimdik ayaktayız , ve biz hala kamp yerine varamadık, işin ilginç yanı ne biliyormusunuz ? taraklı ile sultan pınar yaylası mesafe 28 km , 21 km yi orman yolundan 30-40 dakikada geldik, 7 km yolu tam 7 saatte geldik, ne macera ama ,








Saat 19:38 ve nihayet buluşma noktasına geldik, SULTANPINAR YAYLASI, ve motorlarımızın hali,












Sonunda diğer arkadaşlarımızda geldiler , HAMZA işyerinden izin alamadığı için motoruyla bize katılamamış ,ve diğer arkadaşlarıyla otomobille geldiler ve iyiki de geldiler, yoksa halimiz perişandı, ve ben bu geziye çıkmadan önce yayla evinde kalacağımızı bilmiyordum, taraklıda Yusuf hocamdan öğrenmiştim eğer uygun olursa yayla evinde kalabileceğimizi söylemişti,




Sonra nemi oldu ? İşte olan bu, açlıktan midemiz zil çalarken sağ olsun hamza kardeşim yayla evinde bizlere kendi elleriyle hazırladığı ve odun sobası (kuzinede) pişirdiği bu ziyafeti hazırladı,














Ve muhabbetlerine doyamadığımız diğer arkadaşlarımız DAVUT VE HALİT kardeşlerimizdi, sağ olsun halit bizleri yayla evinde misafir etti, sonra ne oldu dersiniz ? çaylar demlendi , çekirdekler çitlendi ,gecenin bir yarısına kadar televizyonsuz, bilgisayarsız, gürültüsüz bir ortamda, tertemiz bir havada sohbetler edildi








Sabah oldu kahvaltımızı yapıyoruz, gece ben çok iyi uyuyamadım ,yorgunluktan inanın uykum gelmedi , ama ne hikmetse sabah dinç bir vaziyette idim,











Şimdide sizleri yayladan Yusuf hocamın çektiği güzel fotolardan birkaç örnekle baş başa bırakıyorum,









































Ve dönüş hazırlıkları başladı ,motorlarımızı yükledik ve gezerekten yolumuza devam edeceğiz,








Yayla evinin dış görüntüsü, teşekkürler HALİT kardeşimize bizlere yayla evini açtığı için,













Dönüş yoluna başladık fotoğraf çekerekten yol alacağız,
















Renklerin güzelliklerini doyasıya yaşıyoruz buralarda, ne manzaralar var anlatamam fotolarını çektiğimiz güzellikler ve bir de durupta çekemediğimiz güzellikler var ya mükemmel bir ortam,


















Ve arkadaşlarla vedalaştık, akyazı da HAMZA ,DAVUT VE HALİT’ le vedalaştık ,Adapazarında da YUSUF HOCAM ‘la vedalaştık ve ben de eskişehire dönüyorum,



Bu da son fotoğraftı, şimdi bu geziden neler öğrendim ,dostluğu öğrendim, çamurlu yollarda neler yapıla bileceğini ve hatta tekerlek çamur sararsa sulu veya su birikintilerinden gitmeyi öğrendim su birikintisi çamuru kaydırarak tekerin dönmesini sağlıyor, nasıl mücadele edilir insan zorda kalınca nasıl çözümler üretebildiğini öğrendim, sabırla gezimi sonuna kadar okuduysanız sizlere teşekkür ederim, bu gezi tam anlamıyla benim için MACERA dolu ve çok güzel dostlukların kurulduğu anlamlı bir gezi oldu, buradan başta YUSUF HOCAMA ,HAMZA KARDEŞİME, DAVUT KARDEŞİME VE HALİT KARDEŞİME TEŞEKKÜR EDİYORUM VE SELAMLARIMI YOLLUYORUM, ve tüm iki teker sevdalılarına selam olsun , - HAYAT GEZİNCE GÜZEL -
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Hocam o çamuru görünce aklımı çıldırdım. Para verseler girmem o yola. Fakat yemekler güzelmiş ha.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Mesut hocam, harika bol maceralı bir gezi oldu, çok sağol, artık enduro ruhu sana işledi :) çok güzel bir gezi yazısı olmuş, bayağı uğraşmışsın, eline sağlık. Başka nice gezilerde buluşmak üzere hocam
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Daha ilk fotoğraflarda KLE500'ü o lastiklerle ve o çamurluk ile tarlada görünce iyi cesaret dedim. Ama tutup Inazuma ile siz de bu işe bulaşmışsınız. Motorunuz olmasa bile sizin yüreğiniz endurocu. Ben bugün Karaburun tarafında grubumuz için kamp yeri aramaya ve sonrasında köye babama zeytin toplamaya yardıma gidecektim. Baktım hava yağmurlu tam vazgeçiyordum sizin yazıyı okuyunca yağmurluğu yerinden çıkardım.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Sizin paylaşımlarınıza hastayım çok güzel oluyor hocam ya çok güzel bir gezi yapmışsınız
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Hocam o çamuru görünce aklımı çıldırdım. Para verseler girmem o yola. Fakat yemekler güzelmiş ha.

çamur dediğin nedir ki , 1 TL veriyorsun basınçlı suyla yıkıyorsun motoru ,su her pisliği temizler, selamlar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

Mesut hocam, harika bol maceralı bir gezi oldu, çok sağol, artık enduro ruhu sana işledi :) çok güzel bir gezi yazısı olmuş, bayağı uğraşmışsın, eline sağlık. Başka nice gezilerde buluşmak üzere hocam

teşekkürler YUSUF HOCAM, gerçektende bol maceralı bir gezi oldu ve ben bu geziyi ömrüm boyunca unutmayacağım ,özellikle size, ve diğer arkadaşlara buradan ayrı ayrı teşekkür ederim,dediğiniz gibi inşallah daha başka güzel geziler yapmak dileğiyle ,selamlar ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Daha ilk fotoğraflarda KLE500'ü o lastiklerle ve o çamurluk ile tarlada görünce iyi cesaret dedim. Ama tutup Inazuma ile siz de bu işe bulaşmışsınız. Motorunuz olmasa bile sizin yüreğiniz endurocu. Ben bugün Karaburun tarafında grubumuz için kamp yeri aramaya ve sonrasında köye babama zeytin toplamaya yardıma gidecektim. Baktım hava yağmurlu tam vazgeçiyordum sizin yazıyı okuyunca yağmurluğu yerinden çıkardım.

valla dediğiniz gibi , yüreğim endurocu gibi değil bas baya enduro diye çarpıyor ,ama gelgelelim işin aslına, iyi bir enduro alacağım lakin para istiyorlar, şaka bir yana gerçekten bir enduro motor istiyorum artık ,inşallah gönlümün sultanı olan bir enduro çıkar karşıma,güzel yorumun için de ayrıyetten teşekkürler...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
313
Arkadaşlar çamurlu yollarda giderken yanınızda 0.5 lik pet şişe alın ve bunu tekerlekle çamurluk arasına sıkıştırın.Faydasını göreceksiniz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Nefis gezi olmus :) Resimlerde şahane,emeğinize saglik.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Eger kamp a gidiyorsan yola cikacagin motor
Kesinlikle inazuma değil bunu yaşayarak ogrenmen iyi olmuş hocam
Tekerinize saglik
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
O yayla evi ve ortamı için bu maceraya çıkılır ve çamurla mücadele edilirmiş. Sonuna kadar yorulmanıza değmiş.

Yan çantaları merak ettim, orjinal mi yoksa el yapımı mı?

Selamlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yine bir mesut hoca klasiği.:cat: harika fotolar,güzel geçen bir kamp olmuş.o çamur sarmasını iyi bilirim,gittiğimiz yerde tazyikli su olmadığı için,3,5 saat motorun her yerinden,ellerimle kazıdım o namussuz çamuru.:pr: ama tecrübe olmuştu.eeee her tecrübenin bir bedeli olur.teşekkürler paylaşım için.ADANA'dan selamlar.:king:
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
233
hocalar buluşması olmuş çok pasaklısınız ya o nehal yusuf hoca daha öncede böyle çamurda kalmıştı ön çamurluk yüzünden sanırım, gezi çok güzel olmuş olumsuzlukların olmadığı gezilerde daha sonra anlatılacak pek birşeyler olmuyor.
Her iki hocaylada buluşamadık birtürlü denk gelmedi hocam arazi gezeceksen özelliklede yağışlı koşullarda hafif enduro,o çamurda çoğu ağır enduro tökezler zaten paylaşımlara devam takipteyim hocam.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Arkadaşlar çamurlu yollarda giderken yanınızda 0.5 lik pet şişe alın ve bunu tekerlekle çamurluk arasına sıkıştırın.Faydasını göreceksiniz.
Deneyeceğim, çok teşekkürler
O yayla evi ve ortamı için bu maceraya çıkılır ve çamurla mücadele edilirmiş. Sonuna kadar yorulmanıza değmiş.

Yan çantaları merak ettim, orjinal mi yoksa el yapımı mı?

Selamlar.
Mesut hoca kendisi yapmış, orjinal gibi duruyor
hocalar buluşması olmuş çok pasaklısınız ya o nehal yusuf hoca daha öncede böyle çamurda kalmıştı ön çamurluk yüzünden sanırım, gezi çok güzel olmuş olumsuzlukların olmadığı gezilerde daha sonra anlatılacak pek birşeyler olmuyor.
Her iki hocaylada buluşamadık birtürlü denk gelmedi hocam arazi gezeceksen özelliklede yağışlı koşullarda hafif enduro,o çamurda çoğu ağır enduro tökezler zaten paylaşımlara devam takipteyim hocam.
Sizle de buluşuruz inşallah
Daha önce de kalmıştım evet, ama bu sefer ki çok zorluydu, çamurlu kısım çok uzundu
İki kişi olduğumuzdan hiç korkmadım :)üzerimdeki pasaklık da çok hoşuma gitti :)
Büyük motorla buralara girmek mantıklı değil zaten, bizimki macera işte :)
Herkese teşekkürler
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
hocalar buluşması olmuş çok pasaklısınız ya o nehal yusuf hoca daha öncede böyle çamurda kalmıştı ön çamurluk yüzünden sanırım


, gezi çok güzel olmuş olumsuzlukların olmadığı gezilerde daha sonra anlatılacak pek birşeyler olmuyor.
Her iki hocaylada buluşamadık birtürlü denk gelmedi hocam arazi gezeceksen özelliklede yağışlı koşullarda hafif enduro,o çamurda çoğu ağır enduro tökezler zaten paylaşımlara devam takipteyim hocam.
Eyvallah HAKAN kardeşim, Teşekkürler, bu benim ve YUSUF HOCAMIN eminim unutmayacağımız güzellikte bir gezi oldu, maksat adrenalin olsun ,unutulmaz bir anımız olsun,ben çok eğlendim ve bu çamur la olan mücadelemizden çok mutlu oldum,zaten dünya da ne için yaşıyoruz mutlu olmak için, ama imkanim olursa kendime bir enduro alacağım, nasipse tabi,ilgin için teşekkürler, selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:46 ----------

Nefis gezi olmus :) Resimlerde şahane,emeğinize saglik.

teşekkürler sayın moderatör UĞUR BEY, saygılar...
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
yine bir mesut hoca klasiği.:cat: harika fotolar,güzel geçen bir kamp olmuş.o çamur sarmasını iyi bilirim,gittiğimiz yerde tazyikli su olmadığı için,3,5 saat motorun her yerinden,ellerimle kazıdım o namussuz çamuru.:pr: ama tecrübe olmuştu.eeee her tecrübenin bir bedeli olur.teşekkürler paylaşım için.ADANA'dan selamlar.:king:

teşekkürler ADANALI ABİME,motorcuya çamur tecrübesi de lazım, ya bir gün tek başıma çamura saplanır kalırsam ? işte bu gezi benim için büyük bir tecrübe oldu, su her şeyi temizler,selamlar sayın abim...
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
mesur abi inazumanın çamurluğu kırıldı mı yoksa çamur dolmasın diye mi söktün :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst