selam dostum, hayır dostum çamurluğum kırılmadı , YUSUF HOCAMIN da dediği gibi ön teker çamur sardığı zaman tekerlek dönmüyor ve dolayısıyla bizde hareket edemiyorduk ,ben ve yusuf hocamda yolumuza devam edebilmek için ön çamurluğu söktükki yolumuza devam edebilelim, su herşeyi temizler , benzinlikte 1 tl verdinmi tazyikli su tüm çamuru temizler, selamlar.mesur abi inazumanın çamurluğu kırıldı mı yoksa çamur dolmasın diye mi söktün :silent:
Eger kamp a gidiyorsan yola cikacagin motor
Kesinlikle inazuma değil bunu yaşayarak ogrenmen iyi olmuş hocam
Tekerinize saglik
O yayla evi ve ortamı için bu maceraya çıkılır ve çamurla mücadele edilirmiş. Sonuna kadar yorulmanıza değmiş.
Yan çantaları merak ettim, orjinal mi yoksa el yapımı mı?
Selamlar.
selamlar ,buradan eskişehirden hataya selamlar.... benim unutamayacağım bir gezi oldu bu,ve yayla evi ortamıda çok hoştu doğrusu, ortamda teknolojiden uzak ve televizyon yok ama muhabbet çoktu,benim yan çantaları merak etmişsiniz , yan çantalar ve motorun üzerindeki diğer aksesuarların çoğu benim kendi el emeğim kaynak işlerinden biraz anlarım, sadece çanta değil, çantaların taşıyıcılarıda benim kendi el emeğim,senin gezilerinide takip ediyorum, bazen keşke senin yerine ben yaşasaydım hatay veya mersinde diye kendi kendime söyleniyorum, çünkü tanıdığım yani sanal ortamdan tanıdığım büyük motorcu abilerim var oralarda,örneğin GÜVEN ABİ, ADANALI ABİM BOZ YAZIDAN MEHMET ERCAN HOCAM ve daha niceleri, yorumun için teşekkürler eskişehirden selam olsun...
Çok guzel olmuş çantalar, elinize saglik.
Aralık ayı içerisinde kimbilir belki Kütahya'ya gelme ihtimalim var, #1000motorcu1000cocuk etkinligi icin bir köy okulunu ziyaret edecegiz. Eskişehir yakın diye biliyorum oralara, kim bilir görüşmek de kısmet olur.
Sıtkı Başkan ile neredeyse her hafta, Mehmet Ercan hocamla da kamptan kampa görüşürüz. Sizi de bekleriz bir kampımıza. Hamok un sayfasina üye olup takip edebilirsiniz.
Selamlar hocam.
selam dostum, aralık ayı içerisinde kütahyaya gelme ihtimalin olduğunu yazmışsın, ben aslen kütahyalıyım ,bu 1000 motorcu 1000 çocuk etkinliği için hangi köye gideceğinizi bilmiyorum , ama aralık ayında kütahyaya gelmenizi hiç tavsiye etmem çünkü geceleri aralık ayı ve kış boyunca -5 ten tutunda -15-20 lere kadar düşebilir sıcaklık hele birde çadırda kamp yapacağınızı düşünürsek o zaman daha kötü olur, ama köyde bizim buralarda köylerde köy odaları olur, köyün muhtarı ile irtibata geçerseniz siz değerli dostlara bir köy odası ayarlarsa işte ozaman tadından yenmez unutamayacağınız bir anı'nız olur,eğer bu etkinlik bir hafta sonuna denk gelirse seve seve gelir sizlere eşlik ederim,malum iş kendi işim değil kamuda çalışıyorum, hafta sonuna gelirse motorla gelemesem de arabamla gelir yinede gelirim,eskişehirden selamlar...
Soguk önemli degil, uyku tulumlarımız eksi 30 lara kadar dayanıklı. Önemli olan yagmur, kar olmasın.
İnşallah görüşmek üzere. Selamlar.
Tebrikler çokta keyifli geçmiş ne mutlu size hayata güzel anılar eklemek lazım siz yapmışsınız tekrar tebrik ederim
Mesut Hocam enduro arıyorsan çok uzağa gitme, bak hemen yanında ki bu iş için hiçte fena sayılmaz, ha paraya kıyarım derseniz tabi ki daha yeni daha güzelleri var. Ama 50 yaşına bile gelse hastası olacağım motorlardan biri de KLE 500 dür.
Gece gece canım çekti ya
Bol çamurlu ve maceralı bir gezi olmuş mesut hocam.
Paylaşım için teşekkürler.
resimlere bakarken biraz sonra bu iki motorda çamurdan dolayı hareket edemicekler , çamurlukları sökücekler dedim ve edemediler söktülerama olsun bu işin zevki burada zaten
KLE nin ne kadar az mesafesi varmış... Gerçi gaga falan yapıyolardır onlara ayrıca.
Ellerinize sağlık her ikinizinde çok güzel bir gezi olmuş![]()
hepimizin amacı aynı
fakat kullanım amacımız farklı
mesela ben 18000 k nc 700 kullandım şimdi 660 tenere aldım
daha önce alsaymışım keşke çünkü tenere bozuk yolda arazide nc den 10 gömlek üstün
yoksa bakarsan hepsi motor yani..
BİLGİ İÇİN TEŞEKKÜRLER AMA NE GİBİ BİR FAYDASI OLUR BİRAZ AÇA BİLİRMİSİNİZ
NC 700 le tenere 660 ı kıyaslanmazki ama . Biri(NC700-750) şehir içi,konfor ve ekonomi ağırlıklı bir motor.Diğeri (Tenere660)Arazi öncelikli torku öne çıkaran tek silindirli güçlü bir motor. Teneredeki titreşim Nc yi aratır
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
Bu havada böyle bir gezi planlamak cesaret ister cesaretli adamları da tebrik etmek gerekir. Fotoğraflar güzel elinize sağlık. Çamur konusu tecrübe olmuş ama ön çamurluğu evdeyken söküp çamurluksuz gitseydiniz hiç sıkıntı yaşamazdınız.
dediğin gibi çamurluğu toprak yola girmeden sökmek gerekiyordu ama ya radyatörün gözenekleri çamurla dolar korkusu vardı içimde ,yinede sökmek durumunda kaldıkya,ALLAHTAN radyatör muhafazası vardı o çamurdan birazda olsa korudu radyatörü, benim asıl merak ettiğim pet şişeyi çamurluğun arasına koy demiştin, pet şişeyi çamuluğun arasına koyunca ne gibi faydası olur , selamlar...