Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
9
Kendi sorumu cevaplayayım.

Kontak açar açmaz sinyal rölesinden 10 15 saniye kadar tiz bir ses geliyor ve sonra susuyor. Sinyaller çalışmıyor. Rölesi arıza yapmış.
 
Katılım
10 Ağu 2016
Mesajlar
2
Selamlar. Kırmızı gt 250 naked sahibiyim. Motoruma süpermoto gidon takmayı düşünüyorum. Manet, elcik ve telleri değiştirmek istemiyorum. Gereksiz masraf olur diye düşünüyorum. Uygun fiyatlı birşey olursa değerlendirebilirim. Aynaları değiştireceğim.Boyutları daha küçük, daha güzel, görüş açısını da bozmayan birşey bulurum sanırım. Daha önce yapan var mı görmedim.Tavsiyelerinizi bekliyorum. Elinde uyumlu parçası bulunan arkadaşlardan satın da alabilirim. Ön basamaklara da ihtiyacım var. Elinde olan arkadaş varsa onları da satın alabilirim ve ya rahat kullanım sağlayacak başka marka tavsiyede bulunur musunuz. Yeni takacağımız gidonla uyumlu olabilecek basamak tavsiyesinde de bulunabilirsiniz.
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım...
sorunum şu benim gt 250 uzun yol yaparken bir anda devir kesip stop etmistı ve kontagı aç kapa yapmadan çalısmıyordu (karburatorlu model)ustamı aradım ve beyınden kaynaklandıgını soyledı bende ecu yu tamır ettırdım hatta konjektorun ecu ya zarar verdıgını soyledıler bu yuzden onu da degıstirdım fakat problem ortadan kalkmadı hala motor zor calısıyo ve gıderken stop edıyo bılgısı olan arkadaslardan yardım talep edıyorum...
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
230
Selam arkadaşlar bende 2006 hyo var. Aldığımda zincir yağsızlık dan kilitlemiş ve dişliler bitmişti değiştirdim, vites le re geçerken zorlanıyordu, debriyaj balatası ve sacları da değiştirdim, 2 ay çok süper çalıştı ayağımı dokunmam yetiyordu vitese.

Şimdi sorunum şu motor 1 ve ya 2 vites deyken debriyajı yavaş yavaş bırakıyorum tam yüke binecekken takır tukur ses yapıyor, ve ya 2 vites de debriyaja basıyorum motor hafif yavaşlıyor debriyajı bırakırken gene takır tukur dişli sesi yapıyor, debriyaja basmadan gaz verip bırakıyorum ses yok ama debriyaja basıp bırakınca dişli takırtısı geliyor, 3-4 ve 5 vites de sorun yok.
Bu konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan tavsiyeler bekliyorum.
Saygılar.

Not:servis ve ya tamirciye gitmeden kendim halede bilirim, 2 tamirciye sordum gözlerinde tl parıltısı çıktı hyo adını duyan coşuyor sökmeden kimse arızanın ne olduğunu söylemiyor.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
230
Selam arkadaşlar bende 2006 hyo var. Aldığımda zincir yağsızlık dan kilitlemiş ve dişliler bitmişti değiştirdim, vites le re geçerken zorlanıyordu, debriyaj balatası ve sacları da değiştirdim, 2 ay çok süper çalıştı ayağımı dokunmam yetiyordu vitese.

Şimdi sorunum şu motor 1 ve ya 2 vites deyken debriyajı yavaş yavaş bırakıyorum tam yüke binecekken takır tukur ses yapıyor, ve ya 2 vites de debriyaja basıyorum motor hafif yavaşlıyor debriyajı bırakırken gene takır tukur dişli sesi yapıyor, debriyaja basmadan gaz verip bırakıyorum ses yok ama debriyaja basıp bırakınca dişli takırtısı geliyor, 3-4 ve 5 vites de sorun yok.
Bu konu hakkında bilgi sahibi arkadaşlardan tavsiyeler bekliyorum.
Saygılar.

Not:servis ve ya tamirciye gitmeden kendim halede bilirim, 2 tamirciye sordum gözlerinde tl parıltısı çıktı hyo adını duyan coşuyor sökmeden kimse arızanın ne olduğunu söylemiyor.


Evet arkadaşlar daha dorusu hyo cular ölü taklidi yapmayın, :flower: Bu akşamdan itibaren, bayram süresince motoru söküp elden geçirip, geri toplayacağım başına buna benzer bir şey gelen var mı ?
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Selam beyler.Tanıdığınız bildiğiniz temiz gt250r varmı satılık 6bin tl civarlarında ?
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
105
S.a arka dişliyi 650r ın 44 lüğünü taksam uyar mı? Ön dişli 16 lık bualamadı .
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
14
Hayırlı akşamlar arkadaşlar. Bajaj pulsar 150 ns mi satıp gt 250 almak istiyorum. 2014 ve üzeri düşük kilometrede bir alet arıyorum. Buldum diyelim bunun nelerine dikkat etmeliyim. Bana akıl verebilen olursa çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ediyorum.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
arkadaşlar bir arkadaşım komple hyoyu parça satışa çıkardı parça ihtiyacı olan varsa ulaşsın
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Arkadaslar merhaba.Kismetse yzf 125 imi verip 2011 model cok cok dusuk km de bir hyosung buldum,almayi planliyorum.Gt250r modeli hakkinda cok bilgim yok,kismet olur da alirsam klasik yag ve filtre bakimlarini yapacagim zaten icim rahat olsun diye fakat makina tamamen orjinal hicbirseyi ellenmemis degismemis.

Dikkat etmem gerekenler nelerdir.Arastirdigim bilgilere gore alir almaz balatalari degismek lazim gibi gozukuyor,orj balatalari iyi degilmis.Akü de ayni sekilde.Lastikler zaten kafadan degisecek.Uzun sure sikintisiz kullanmam icin aldigim da neleri degismem gerekir ? Bu konjektor arizasindsn bahsediliyor,cozum vs nedir ?

Deneyimli kullanicilar fikirlerini paylasirsa benim icin cok cok iyi olur gercekten.Simdiden tesekkur ederim.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
5 yılı dolmuş. Benzin hortumu fren hortumları değişmeli. Bende hyo yok fakat kawanin manueli bu şekilde.
 
Katılım
17 Eyl 2016
Mesajlar
4
Tesekkur ederim,ayni sekilde hyonun da manuelinde yaziyormus.p
Bunlar disinda kronik degismesi gereken bir parca var midir ?

Yuasa bir akü, benim konjektörüm orjinal değildi onu değiştim lastikleride sawa tavsiye ederim hyosunglarda yağmur yağdığında ön buji ıslanır ve tek silindir çalışır ön bujiyi koruyacak bir kapak taktırman lazım ki yağmurda zorlamayasın makineyi.
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-fistik-gibi-hyosung-gt-250-r-368756314/detay

motorum satlık arkadaşlar düşünen olursa yardımcı olurum
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Kullanici yorumlarini okudukca vazgectim gt 250r dan.0 km alsam bile anlasilan yasicagim sorunlar var.Anladigim kadariyla cok sikintili degil fakat narin bir motor.Ben motor pislendikce motoru veririm kopugu tazigi yikarim.Tum motorlarimda boyle yaptim bir sikinti yasamadim.Ama hyoda motoru yikadiktan sonra bile cogu kisi sorun yasamis,gostergesi bozulmhs bujiye su kacmis vs vs.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Kullanici yorumlarini okudukca vazgectim gt 250r dan.0 km alsam bile anlasilan yasicagim sorunlar var.Anladigim kadariyla cok sikintili degil fakat narin bir motor.Ben motor pislendikce motoru veririm kopugu tazigi yikarim.Tum motorlarimda boyle yaptim bir sikinti yasamadim.Ama hyoda motoru yikadiktan sonra bile cogu kisi sorun yasamis,gostergesi bozulmhs bujiye su kacmis vs vs.


Motorunu; kamyon ve arabaların yıkandığı, ciddi tazyikli makinelerle yıkayan insanlar bu sorunu yaşıyor. Elinize bir sünger, 1 yoğurt kabı, birazda su ve deterjan alıp yıkarsanız hiç böyle sorunlar yaşamazsınız.
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Motorunu; kamyon ve arabaların yıkandığı, ciddi tazyikli makinelerle yıkayan insanlar bu sorunu yaşıyor. Elinize bir sünger, 1 yoğurt kabı, birazda su ve deterjan alıp yıkarsanız hiç böyle sorunlar yaşamazsınız.

Sanirim onu ben beceremiyorum,makineyle yaptigim kadar temiz olmuyor.Benzinliklerde degil,arkadasimin yikamasinda kendim yikiyorum dusuk ayarda,ama yine de makinayla yikiyorum.5 yildir bu sekilde yikiyorum hicbir sorunla karsilasmadim honda ve yamahada.

Ama hyosunga yagmur gelince bile arizalaniyor nerdeyse.Tabi ki tazyikli suyla yikamamaliyiz ama burda honda ve yamahaya bisey olmuyor hyosunga en ufak su temasinda panele sorun oluyorsa sucu yikama seklinden cok motorda aramak lazim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst