Bugünkü yağmurda eve gelebildim :cherry:
Yol boyunca tek korkutan yer, evin yakınlarındaki parke taşlı dik yokuş oldu. Çıkarken biraz sağa sola kaydı gibime geldi, taşlar yamuk olduğu için öyle hissetmiş de olabilirim.
Ani fren yapmamı gerektiren bir şey olmadı, o yüzden ona yorum yapamıyorum.
Şerit çizgilerinde, virajlarda, yüksek hızlarda da hiç sorun olmadı.
(Bu yorumlar Brezilya üretimi Rosso 2 için yapılmıştır. Orijinal lastiklerle sakın ama sakın denemeyin!)
Ama vizör ve buğu sorunu çok korkuttu. Önümü göremiyordum, mecbur vizör açık sürdüm. İlk fırsatta pinlock camı almalıyım.
Yol boyunca tek korkutan yer, evin yakınlarındaki parke taşlı dik yokuş oldu. Çıkarken biraz sağa sola kaydı gibime geldi, taşlar yamuk olduğu için öyle hissetmiş de olabilirim.
Ani fren yapmamı gerektiren bir şey olmadı, o yüzden ona yorum yapamıyorum.
Şerit çizgilerinde, virajlarda, yüksek hızlarda da hiç sorun olmadı.
(Bu yorumlar Brezilya üretimi Rosso 2 için yapılmıştır. Orijinal lastiklerle sakın ama sakın denemeyin!)
Ama vizör ve buğu sorunu çok korkuttu. Önümü göremiyordum, mecbur vizör açık sürdüm. İlk fırsatta pinlock camı almalıyım.