- Katılım
- 30 Haz 2015
- Mesajlar
- 246
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar malum kış ayına doğru giriyoruz bacaklarım çok üşümeye başladım yarın veya oburgun içlik alicam ama kararsizim rüzgar kesici içlik mi alayım termal içlik mi
Düşündüğüm ürünler şunlar
http://www.motovento.com/?p=product&gl=motovento&cl=termal_iclik&i=1142&c=573
http://www.motosikletaksesuarlari.c...LA420-Chillout-Windproof-Alt-Iclik_17480.html
Düşündüğüm ürünler şunlar
http://www.motovento.com/?p=product&gl=motovento&cl=termal_iclik&i=1142&c=573
http://www.motosikletaksesuarlari.c...LA420-Chillout-Windproof-Alt-Iclik_17480.html