Termal içlik ve rüzgar kesici içlik hakkinda merakım

Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
pantolon üzerine bişi giymek istemiyorum. çünkü ss makine üzerinde touringciler gibi şişik vaziyette hoş durmuyor.
o yüzden içlik almaktan yanayım.
genelde şehiriçi 15-20 dakka veya yarım saat gazladıktan sonra bi kafeye gidip 3-4 saat oturuyoruz.
bu %70 mikro polyester olan oturduğumda çok terleme yapar mı yapmaz mı bilemiyorum.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
pantolon üzerine bişi giymek istemiyorum. çünkü ss makine üzerinde touringciler gibi şişik vaziyette hoş durmuyor.
o yüzden içlik almaktan yanayım.
genelde şehiriçi 15-20 dakka veya yarım saat gazladıktan sonra bi kafeye gidip 3-4 saat oturuyoruz.
bu %70 mikro polyester olan oturduğumda çok terleme yapar mı yapmaz mı bilemiyorum.

pantolonun üzerine bir şey giymeyeceksen illa ki windstopper içlik dışında işin çok zor. rüzgarı kesmediğin sürece üşürsün. bir de bugün dizlerine alacağın rüzgar yarın eklem ağrısı olarak geri dönecek haberin olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst