- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
pantolon üzerine bişi giymek istemiyorum. çünkü ss makine üzerinde touringciler gibi şişik vaziyette hoş durmuyor.
o yüzden içlik almaktan yanayım.
genelde şehiriçi 15-20 dakka veya yarım saat gazladıktan sonra bi kafeye gidip 3-4 saat oturuyoruz.
bu %70 mikro polyester olan oturduğumda çok terleme yapar mı yapmaz mı bilemiyorum.
o yüzden içlik almaktan yanayım.
genelde şehiriçi 15-20 dakka veya yarım saat gazladıktan sonra bi kafeye gidip 3-4 saat oturuyoruz.
bu %70 mikro polyester olan oturduğumda çok terleme yapar mı yapmaz mı bilemiyorum.