Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
O esnada gösterge paneli gidip geliyor mu?

Hayır onda sorun yok.

Ayrıca sorunun ne olduğunu öğrendim. Bu birçok CRF de olan bir sorunmuş ve nedeni sıkı emisyon şartlarından dolayı fabrikasyon olarak hava ayarının aşırı düşük ayarlanmasından kaynaklanmaktaymış.

Motosiklet satın alındıktan sonra yazılımla düzeltiliyormuş ama kim düzeltiyor hangi servis yapar şimdilik bilmiyorum
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
17
Merhaba. Gidon yükseltici takmak istiyorum ama orijinal hortum ve kablolarının uzunluğu yeterli olur mu bilemedim. Buradakilere danışmak istedim. Boyum 1,85 olduğu için ayağa kalkınca gidon bayağı aşağıda kalıyor. 5 santim yükseltici takmak istiyorum. Sorun olur mu acaba? Yoksa kabloların değişmesi mi gerekir?
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Ben daha önce Rhino marka 50 mm gidon yükseltici taktım ama olmadı diyebilirim. Kabloları, onları tutan, sağ tarafta şaseye kaynaklı tırnaktan dışarı çıkarttığım halde çok gerildiler. Biraz geri yatırdım, biraz gidonu ekseninde döndürdüm ancak oldu. 30 mm sanırım sınırı. Benim boyumda 184 cm, ayakta kullanmak biraz sıkıntılı. Hep belin bükük, kambur kalıyorsun.
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
17
Ben daha önce Rhino marka 50 mm gidon yükseltici taktım ama olmadı diyebilirim. Kabloları, onları tutan, sağ tarafta şaseye kaynaklı tırnaktan dışarı çıkarttığım halde çok gerildiler. Biraz geri yatırdım, biraz gidonu ekseninde döndürdüm ancak oldu. 30 mm sanırım sınırı. Benim boyumda 184 cm, ayakta kullanmak biraz sıkıntılı. Hep belin bükük, kambur kalıyorsun.

Tamamdır, teşekkürler cevap için.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
2
Aynisi basima geldi dostum on sari catallari tutan vidalari bi guzel gevsettim tekerlegim yamugunun tersine bi tekme vurdum duzeldi masalar icerde donme yapmistir tam yan taraftan baktiginda ondeki catalin ardinda arka catali gormediginde duzelmis olucak
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
Merhaba motoruma elcik koruma takmak istiyorum fakat, orjinal elciklerin uçları kapalı maket bıçağıyla delik açıp takıcam sol tarafta sıkıntı yok ancak sağ taraftakini gazın rahat dönmesi korumaya sıkışmaması için neler yapmalıyım bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum....
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Sol taraf maket bıçağıyla açılıyor. Gazın olduğu kısımı küçük bir demir testeresiyle en ucundan delik açılacak kadar yani 2 mm falan kesmiştim elcik koruma takılmıştı. Yalnız gaz tarafını takarken vidasını çok sıkarsan tam sol konumda gaz kolu açıkken takılı kalabiliyor yani sabitleme vidasını aşırı sıkma. Tam sağ tam sol yap gazı aç kapa takılma yapmasın. Ben biraz da gaz koluna wd40 sıktım takılma yapmadı sonradan. Bu arada ben Yamaha MT07 TRACER aldım. CRF250L yi satıyorum 4200 km de 2013 model. Sahibinden de ilanım var. İlan no 335166283 yabancıya gitmesin. Buradan arkadaşlara bir miktar indirim yaparım. Hepinize iyi günler.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
herkese merhaba
avcılar taraflarında ya da çevresinde crf li arkadaşlar var mı? ufak bir gezi ekibim var 4 kişilik genelde 2 haftada bir buluşup gazlıyoruz ama kimsede crf yok. sabahları gezilere giderken avcılar ve çevresinde bir kaç arkadaş görüyorum. ekibe katılmak isteyenler var ise tanışabiliriz.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
herkese merhaba
avcılar taraflarında ya da çevresinde crf li arkadaşlar var mı? ufak bir gezi ekibim var 4 kişilik genelde 2 haftada bir buluşup gazlıyoruz ama kimsede crf yok. sabahları gezilere giderken avcılar ve çevresinde bir kaç arkadaş görüyorum. ekibe katılmak isteyenler var ise tanışabiliriz.
Crf'le araziye giriyomusun dostum
 
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
3
Merhaba,
Motoru yeni aldım. İzmir deyim. YBR125 den geçiş yaptım. İlk farkettiğim şeylerden biri arka fren neredeyse tutmuyor. Bu normal mi? Sanki ybr nin kampana freni daha iyiydi, ayrıca arka frene basınca fren lambasıda yanmıyor. Ayrıca aldıgım arkadas amortisoru en son noktay kadar sıktırmıs, bana cok uzun geliyor, sonuna kadar gevsetsem ne zararı olur? İzmir de usta tavsiyesinde de bulunursanız cok sevinirim
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
17
Merhaba,
Motoru yeni aldım. İzmir deyim. YBR125 den geçiş yaptım. İlk farkettiğim şeylerden biri arka fren neredeyse tutmuyor. Bu normal mi? Sanki ybr nin kampana freni daha iyiydi, ayrıca arka frene basınca fren lambasıda yanmıyor. Ayrıca aldıgım arkadas amortisoru en son noktay kadar sıktırmıs, bana cok uzun geliyor, sonuna kadar gevsetsem ne zararı olur? İzmir de usta tavsiyesinde de bulunursanız cok sevinirim

Arka fren bende de sıkıntılı. Ağırlık daha çok öne bindiği için galiba. Fren yapınca motorun ağırlığı ön tarafa gidiyor, arka tekerdeki yük azalıyor, o yüzden sürtünme kuvveti de azaldığı için çabuk kayıyor. Fren lambasının ne kadar basınca yanacağı ayarlanabiliyor olması lazım. Nereden olduğunu bilmiyorum ama sizinkinin o ayarı bozuktur muhtemelen.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Selam
Yeni yoldaşımla artık bende buradayım
NlbMvX.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
38
Arkadaşlar merhaba herkese. Yaklaşık 8 bin km cbf tecrübemden sonra CRF'ye geçmeyi düşünüyorum. Çoğunlukla şehir içi ve arada uzun yol+arazi düşünüyorum. Kafama takılan tek şey boy meselesi. Boyum 1.77, vücut yapım normal. Tam emin olamadım rahat eder miyim diye. Bir de trafikte çok kalıyorum sıkıntı yaşatır mı. Üsküdar Altunizade'de oturuyorum. Yakında olan varsa tanışıp motoru yakından incelemek isterim :) Sevgiler, saygılar.
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Arkadaşlar merhaba herkese. Yaklaşık 8 bin km cbf tecrübemden sonra CRF'ye geçmeyi düşünüyorum. Çoğunlukla şehir içi ve arada uzun yol+arazi düşünüyorum. Kafama takılan tek şey boy meselesi. Boyum 1.77, vücut yapım normal. Tam emin olamadım rahat eder miyim diye. Bir de trafikte çok kalıyorum sıkıntı yaşatır mı. Üsküdar Altunizade'de oturuyorum. Yakında olan varsa tanışıp motoru yakından incelemek isterim :) Sevgiler, saygılar.

Şuanda doğru motora bakıyorsunuz. İstanbul içinde artci ve bagaj derdi yoksa daha iyisi de yok.177cm boy ile tam ideal.bende vardı sattım. Pişman olduğum tek satış bu oldu.tekrardan crf250 rally öle dönüş yapmayı planlıyorum
 
Katılım
16 Eki 2007
Mesajlar
17
Şuanda doğru motora bakıyorsunuz. İstanbul içinde artci ve bagaj derdi yoksa daha iyisi de yok.177cm boy ile tam ideal.bende vardı sattım. Pişman olduğum tek satış bu oldu.tekrardan crf250 rally öle dönüş yapmayı planlıyorum

Rally modeli Türkiye'ye gelmeyecekmiş diye duydum.

CRF250L Facebook grubunda.
https://www.facebook.com/groups/143419699166862/permalink/712065442302282/?comment_id=712091185633041&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R9%22%7D
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
38
Şuanda doğru motora bakıyorsunuz. İstanbul içinde artci ve bagaj derdi yoksa daha iyisi de yok.177cm boy ile tam ideal.bende vardı sattım. Pişman olduğum tek satış bu oldu.tekrardan crf250 rally öle dönüş yapmayı planlıyorum

Çok teşekkür ederim. Boyla ilgili meseleyi biraz aştım denebilir. Yok mu Anadolu yakasında oturan bir arkadaş, bir kahve ısmarlarım ve tanışmış oluruz :)
 
Katılım
9 Eki 2016
Mesajlar
17
Herkese merhabalar son zamanlarda cbr 250 almak niyetindeydim tabi crf denemeden önceydi :) iki motorun tarzları ne kadar farklı olsa da ibre bi anda crf ye döndü şimdi ilanlara baktım honda esengül de 14500 liraya 2016 sıfır satılıyor kampanya fiyatı diyor ilanda ne yapmalı arkadaşlar ikinci el mi yoksa 14500 sıfırı mı ya da bekleyip biraz daha sonra mı alayım fuarı mı bekleyeyim kararsız kaldım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst