Honda Honda CRF250L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2010
Mesajlar
33
Göstergede benzin bittiği yada diģer bir deģişle yedeğe düştüğu zaman yanıp sönen kırmızı ışık yanmayabiliyor. Altta tek ćübuk sabit kalıyor. Ama benzin bitiyor yolda kalakalıyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:43 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 03:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------

Göstergede ne problem var? Servise gösterdiniz mi?

Servis açıp bakmamız gerekli diyor. Herhangi bir bilgi yok.
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
91
slm arkadaslar crf 250 l mi alsam klx 250 mi karar veremiyorum ikisi arasında hem sürüş hem özellik olarak kıyas yaparsanız seviniri.bildiğim crf 24 hp 145 kilo deniyor klx i hiç bilmiyorum ama resimlerde çift radyator gördüm crf de tek sanırım sizce hangisi mantıklı olur 100/70 arazide binerim 30 trafikte hangisi bu koşullara daha çok uygun?,
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
6
benim de göstergede sıkıntı var. yağmur yediğinde açık kalıyor, kontak kapanınca kapanmıyordu. şimdi de benzin gösteren kısmı dalgalanıyor sürekjli, göstermiyor kalan benzin seviyesini. servis gösterge değişecek dedi. 700 tl!
en baştan neden elektronik ki zaten bu gösterge dağ bayır motorunda?
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
28
Herkese Merhaba,

Bugün itibari ile uzun düşünmelerden sonra gazagelip Crf 250 L için kapora verdim ,pazartesi de kalanı verip almış olacağım ama son bir sorum olacak sizlere fazla binemediğim için KAwasaki Versys 650 2015 mi satıp :( buna geçiyorum , doğru yolda mıyım sizce ?

Büyük motor kullanan varsa yorumlarını rica ederim.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Lastik değiştiricem ve 4 lastik düşünüyorum şuan; kullanım amacım çoğunlukla asfalt ancak bol bol şehirler arası yapıcam topraklı yollara giricem belki macera arıcam bu yüzden araziyede uygun olmalı. Yüzde hesabına vurursak %70 yol %30 arazi istiyorum.

1- Heidenau K60
2- Metzeler Tournace
3- Michelin Sirac
4- Sava-Mitas MC24 Invader

Önerilen lastikler bunlar. Sava hakkında pek bilgim yok ama önerenlerin sayısı azımsanmayacak derecede. Gidip yakından görmek lazım. Tabi ki diğerleri kendilerini kanıtlamış lastikler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar Elinde Hasarlı Çıkma Parçası Olan Varsa ,
Değerlendirmek İsteyenler İrtibata Geçebilirler,

Frenkeştayn Üretiyorumda :)

Yamuk Olur,
Yırtık Olur,
Hasarlı Olur,

Sorun değil,

Arkadaşlar CRF 250L için parça aramaktayım,,,
Depo,
Sele,
Arka Amortisör,
Arka Maşa...
Elinde Bulunan İrtibata Geçmesi Rica Olunur,,,
0535 939 20 86



 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar.. Arazide motoru yan yatırdım.. Gidon taşlı bi bölüme sert vurdu.. Ve Gidon ayarı bozuldu.. Yani.. Gidonu düz tutunca 3-5 derecelik açı ile lastik sağa bakıyo.. Maşa da falan bişi yok.. (Bence) çünkü yalpalama.. Dengesizlik vs yok.. Dümdüz gidebiliyorum.. Ama gidon dediğim gibi hafif açılı bakıyo.. Bisiklette düzeltmeyi biliyorum.. Bacak arasına alıp hallediyordum :) ama.. Crf de hangi vidaları gevşetip düzelticem.. Uzman arkadaşlardan bi yardım lütfen.. Mümkün ise resim ile anlatırsanız çok sevinirim..
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Arkadaşlar.. Arazide motoru yan yatırdım.. Gidon taşlı bi bölüme sert vurdu.. Ve Gidon ayarı bozuldu.. Yani.. Gidonu düz tutunca 3-5 derecelik açı ile lastik sağa bakıyo.. Maşa da falan bişi yok.. (Bence) çünkü yalpalama.. Dengesizlik vs yok.. Dümdüz gidebiliyorum.. Ama gidon dediğim gibi hafif açılı bakıyo.. Bisiklette düzeltmeyi biliyorum.. Bacak arasına alıp hallediyordum :) ama.. Crf de hangi vidaları gevşetip düzelticem.. Uzman arkadaşlardan bi yardım lütfen.. Mümkün ise resim ile anlatırsanız çok sevinirim..

O şekil düzelmez
Muhtemelen gidon eğildi
Bisiklet gibi dönme yapmaz
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
4
Dostum.. gidon da bi sorun yok diye düşünüyorum.. konuyu biraz daha açayım.. gidonun üstünden ön tekeri görecek şekilde baktığımda, ön çamurluğun sivri ucu, tekerin tam ortasında olması gerekirken 3-5 derece sağa kaymış durumda..

benzer durumu daha önce yaşadığımda.. çok bariz bir kayma olmuştu.. maşa yamuldu diye düşünürken servise götürdüm.. eleman baktı dolaştı.. maşanda sorun yok.. ben şimdi tekrar ayarlarım dedi.. yaptı.. ve ilk günkü gibi oldu.. ama hangi vidaları gevşetip düzeltti ona bakmamıştım.. bence aynı durumu yaşıyorum.. ama tabi dediğim gibi geçen sefer ki durumun aynısı gibi geldi bana..
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
ikinci el almak istesek 20000-30000km'deki CRF'lere bakalım mı?

Şimdi CRF, CBR250 gibi apaçi kardeşliğinin gözdesi olan bir motor değil, o yüzden herhalde canı alınmamıştır. Bir de japon motorları da yağı suyu düzenli değişiyorsa çok daha yüksek kilometrelere ulaşabiliyor ama yine de insan tereddüte düşüyor.

Bir de 2.el CRF ne kadar eder? Sorunsuz bir 2013, 2014, 2015?
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum.. gidon da bi sorun yok diye düşünüyorum.. konuyu biraz daha açayım.. gidonun üstünden ön tekeri görecek şekilde baktığımda, ön çamurluğun sivri ucu, tekerin tam ortasında olması gerekirken 3-5 derece sağa kaymış durumda..

benzer durumu daha önce yaşadığımda.. çok bariz bir kayma olmuştu.. maşa yamuldu diye düşünürken servise götürdüm.. eleman baktı dolaştı.. maşanda sorun yok.. ben şimdi tekrar ayarlarım dedi.. yaptı.. ve ilk günkü gibi oldu.. ama hangi vidaları gevşetip düzeltti ona bakmamıştım.. bence aynı durumu yaşıyorum.. ama tabi dediğim gibi geçen sefer ki durumun aynısı gibi geldi bana..

Triple clamp veya türkçesi mesnet içerisinde amortisör boruları dönebiliyor az da olsa. Gidon bu sebeple yamuk bakabilir. Mesnetin cıvatalarını gevşetip düzeltebilirsin ama serviste düzelttirmekte fayda var.
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
ikinci el almak istesek 20000-30000km'deki CRF'lere bakalım mı?

Şimdi CRF, CBR250 gibi apaçi kardeşliğinin gözdesi olan bir motor değil, o yüzden herhalde canı alınmamıştır. Bir de japon motorları da yağı suyu düzenli değişiyorsa çok daha yüksek kilometrelere ulaşabiliyor ama yine de insan tereddüte düşüyor.

Bir de 2.el CRF ne kadar eder? Sorunsuz bir 2013, 2014, 2015?

Bakılır bakılmasına ama motor bloğu ve şanzımanı iyi bir ustaya göstermekte fayda var. Ağır masraf çıkarabilecek kısım buralar. Bu motoru kullanan adam asfalt yolda çukur, tümsek tanımayacağı için çok sakin kullanacağını düşünmüyorum. İstanbul'dan bunalmaktan dolayı uzak bir yere taşınıp oradan gidip gelme planlarım olduğu için uzun yolda daha konforlu ve hacmine göre az yakan NC 750 X almayı düşünüyorum. Ama bir yandan CRF'nin kullanım zevkini özleyeceğimi bildiğim için hiç de içimden gelmiyor satmak. Şehir içinde scooter gibi kullanabiliyorsun bu aleti. Çıkamayacağın kaldırım yok 21 inç ön teker sayesinde. Kısacası bu aleti kullanan da bir nevi apaçilik yapıyordur şahsi görüşüm :)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Ben bu açıdan düşünmemiştim, haklısın çok sağol :)

Zaten buralarda anca Mondial almak kolay geriye kalan neredeyse bütün markalar sorun. Bir motor beğeniyorsun tee Tekirdağ'da Kırklareli'nde veya Hatay'da :)
 
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
8
dostlar selam, ben de bir crf250l almış bulunmaktayım. ama rodaj esnasındayım hala, ya kullanım klavuzuna baktım, forumları okudum hangi viteste maksimum kaçı görmem gerek göremedim. servis rahat ol 100 falan yap diyor, klavuz bi 500 km sakin sür diyor. nolur böyle bir bilgi varsa link atın, bilgilendirin bişey yapın. şimdi 6. viteste maksimum 80 ile gidiyorum. tabi yani şimdi servis ve klavuzdan iyi mi bilecem ? hayır! ama tabi bebeğim o benim en iyi şekilde davranmak istiyorum, siz de deneyimlisiniz diye satır satır yazdım. nolur yardım .
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
Ben bu açıdan düşünmemiştim, haklısın çok sağol :)

Zaten buralarda anca Mondial almak kolay geriye kalan neredeyse bütün markalar sorun. Bir motor beğeniyorsun tee Tekirdağ'da Kırklareli'nde veya Hatay'da :)

Rica ederim. Bu arada asfaltta da kullanacaksan asfalt kullanımına da uyacak iyi bir lastik takmalısın. 20.000 km üzerindeki motorda çoktan değişmiştir ama dişli lastik varsa üzerinde buna dikkat et.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
CRF 250 sıfır aldım sabit gazda tutarken gaz kesme ve yığılma sonra yeniden kafayı kaldırma problemi var, kısacası yolda sabit gazda giderken gideyim gitmeyeyim gibi tutukluğa benzer şeyler yapıyor . Aynı sorunu yaşayan varmı ?
 
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
248
CRF 250 sıfır aldım sabit gazda tutarken gaz kesme ve yığılma sonra yeniden kafayı kaldırma problemi var, kısacası yolda sabit gazda giderken gideyim gitmeyeyim gibi tutukluğa benzer şeyler yapıyor . Aynı sorunu yaşayan varmı ?

O esnada gösterge paneli gidip geliyor mu?
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
22
Herkese Merhaba,

Bugün itibari ile uzun düşünmelerden sonra gazagelip Crf 250 L için kapora verdim ,pazartesi de kalanı verip almış olacağım ama son bir sorum olacak sizlere fazla binemediğim için KAwasaki Versys 650 2015 mi satıp :( buna geçiyorum , doğru yolda mıyım sizce ?

Büyük motor kullanan varsa yorumlarını rica ederim.

Hocam şahsen binemiyosam yüksek cc bi motorun da varsa küçük cc alır tır tır giderim hem cebe de yararlı olur. mantıklı bi seçim.Yoksa versys satılır mı :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst