Yeni 600RR Ne Kadar yakiyor herkes bisey diyo

Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
110
Bu yeni kasa 600RR lar 2013ten itibaren ne kadar yakiyor biri karisik kullanim 7 litre diyor biri tam spor kullanim 13 litre diyor Yeni Kasa 600RR sahipleri ne kadar yakiyor bu alet tam spor kullanimda ??
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
10-11 litre yakıyor sıkıştırırsan

edit:komple boğazdan egsoz var
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
evet komple egsozlu tam spor kullanım, ayrıca bunu niye merak ediyorsun ki şehirde hep sıkıştırarak gidemezsin sonuçta pist için mi soruyorsun
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
uzun yolda tam performans sürersen 1 hafta anca yaşarsın, yakıta takılma bu motorlara biniyorsan düşünmeyeceksin böyle şeyleri yakıt,lastik,bakım vs vs bütçe yoksa almayın uzun yolda sizi üzmeyecek motorlara bakın
 
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
110
uzun yolda tam performans sürersen 1 hafta anca yaşarsın, yakıta takılma bu motorlara biniyorsan düşünmeyeceksin böyle şeyleri yakıt,lastik,bakım vs vs bütçe yoksa almayın uzun yolda sizi üzmeyecek motorlara bakın

Hocam sacmaladin ya her tam spor kullanan uzun yolda bide ölüyo mu :D :D
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
1,067
moruk bu motosikletlerin trafikte sınırlarını ne kadar zorlarsan her zaman ölüme o kadar yakınsın
 
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
110
Diger SS 600ccler de R6 gsxr 600 filan ayni mi yakiyo ki ??
 
Katılım
20 Ocak 2014
Mesajlar
110
alma moruk sen ciddiyim alma

Senin biseyden anlamadigin belli zaten bi zx 636 yla bi 600RR ın tam spor kullanimi ayni mi yakiyo sen birak bu isi ya

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:53 ----------

Biri de demis orda eline ne kadae hakim olursan o kadar az yakar diye lan zaten ben elime hakim olmicam tam spor kullanicam agzi olan konusuyo hocam olmaz boyle coluk cocuk dolu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst