10-11 litre yakıyor sıkıştırırsan
evet komple egsozlu tam spor kullanım, ayrıca bunu niye merak ediyorsun ki şehirde hep sıkıştırarak gidemezsin sonuçta pist için mi soruyorsun
uzun yolda tam performans sürersen 1 hafta anca yaşarsın, yakıta takılma bu motorlara biniyorsan düşünmeyeceksin böyle şeyleri yakıt,lastik,bakım vs vs bütçe yoksa almayın uzun yolda sizi üzmeyecek motorlara bakın
600 cc 4silindir ss diyor,benzin diyor,uzun yol diyor bakalım arazi diyecek mi...
Geri vites lambasina kadar yolu var![]()
sen yakıtına göre ss motor mu bakıyorsun ???
Aynen hocam tam performans kullanildiginda hangisi daha az yakiyosa ona yonelicem ogrenciyim sonucta ama hemen hemen hepsi ayni yakitodur ?
Xj6 diverson f bak o zaman,az yakiyor diyr duymustumAynen hocam tam performans kullanildiginda hangisi daha az yakiyosa ona yonelicem ogrenciyim sonucta ama hemen hemen hepsi ayni yakitodur ?
alma moruk sen ciddiyim alma