Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
TNT 25 en son fiyatı 3209 $ dı diye hatırlıyorum kur yükseldi birde fiyatı yükselirse kötü olur umarım bir indirim düşünülür. Teşekkürler Benelli.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Merhaba arkadaşlar yeni fiyatlar hakkında bilgi olan var mı


Nasıl yani geri alınır biraz açıklar mısın ?

Mesala 120 tl'ye sigorta yaptırdın, 4 ay sonra sattın, sigorta şirketine gidip şu no'lu poliçemi iptal etmek istiyorum diyosun, iptal edip poliçesine göre nakit ya da kredi kartına sözgelimi 80 tl geçiyorlar..yasada zorunlu olması lazım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------

TNT 25 en son fiyatı 3209 $ dı diye hatırlıyorum kur yükseldi birde fiyatı yükselirse kötü olur umarım bir indirim düşünülür. Teşekkürler Benelli.

[/COLOR]Düzeltme gibi olmasın maksat muhabbet.3296 dolardı. Kabaca 200 usd abs'ye desek şimdi 2017'de 3500 dolar motosiklet olur, 2017 mart-nisan usd 3.5 olsa o iş 12000-12250 civarına denk gelir.Düz 12000 diyelim, Japonlara zaten yaklaşılmaz. Şu rakamlar bana uyar..

12000 yüksek gibi görünsede şu an malum 'büyük zamlar yolda'


He bu arada 2.85 2.90 kurla aldıkları malları nakit ihtiyacından falan şuan bayiler 9500 tl civarına veriyor diye biliyorum..
Kawa alıcaklar Euro, japon ya da benelliciler usd şu fiyattan bile kenara atsalar yeridir, ben ufaktan yaptım.

Ama hem bugün hem yarın indirim şart tabii:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Mesala 120 tl'ye sigorta yaptırdın, 4 ay sonra sattın, sigorta şirketine gidip şu no'lu poliçemi iptal etmek istiyorum diyosun, iptal edip poliçesine göre nakit ya da kredi kartına sözgelimi 80 tl geçiyorlar..yasada zorunlu olması lazım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------



[/COLOR]Düzeltme gibi olmasın maksat muhabbet.3296 dolardı. Kabaca 200 usd abs'ye desek şimdi 2017'de 3500 dolar motosiklet olur, 2017 mart-nisan usd 3.5 olsa o iş 12000-12250 civarına denk gelir.Düz 12000 diyelim, Japonlara zaten yaklaşılmaz. Şu rakamlar bana uyar..

12000 yüksek gibi görünsede şu an malum 'büyük zamlar yolda'


He bu arada 2.85 2.90 kurla aldıkları malları nakit ihtiyacından falan şuan bayiler 9500 tl civarına veriyor diye biliyorum..
Kawa alıcaklar Euro, japon ya da benelliciler usd şu fiyattan bile kenara atsalar yeridir, ben ufaktan yaptım.

Ama hem bugün hem yarın indirim şart tabii:)

Aynen dostum absli olan japonlara kurda eklenirse manyak rakamlar çıkıyor ortaya tabi benelli uygun fiyat politikasını seneye değiştirmez ise değiştirir ise çok bi fark olmaz aralarında hade hayırlısı :)
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Benelli'nin fiyat politikasında değişiklik yapacağını sanmıyorum ama dolar kuru herkesi mahvedecek gönül isterki Benelli kuru sabitlesin sonrada satış rekorları kırsın ama hayal gibi görünüyor bu ortamda :)
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Buraya bir dip not koyalım ; Motorun satışını yapıldıktan sonra poliçenin bitiş tarihine kadarki bölümü, süresine göre hesaplanır ve geri alınır

Merhaba arkadaşlar yeni fiyatlar hakkında bilgi olan var mı


Nasıl yani geri alınır biraz açıklar mısın ?

Motorunuzu sattıktan sonra iki yol var :

Birincisi hemen yeni bir araç alırsanız ; noterde düzenlenen satış belgenizdeki tarihten itibaren 8 gün içerisinde sigorta şirketinize, "aracımı şu tarihte sattım ve satış belgeleri ve yeni motoruma ait ruhsat ve plaka bilgileri işte burada" diyerek aynı sigorta şirketine başvuruyorsunuz. Yeni ruhsatınıza ait poliçe hemen düzenlenir. (Arada fiyat farkı olabilir tabii ki, yeni poliçenizin düzenlenip tarafınıza verilmesini isteyin)

ikinci olarak ta bu sürelerde yeni bir araç almayacaksanız ; Bu durumda yine sattığınız araç ile ilgili noterin düzenlediği satış belgesindeki tarihten itibaren 10 gün içerisinde satış belgenizi sigorta şirketine iletiyorsunuz. Poliçe bitiş tarihine kadar ki gün hesaplanıyor ve size geri ödeme yapılıyor.

Burada bir kaç ayrıntıyı da yazmışken anlatayım.

Siz satış belgenizle sigorta şirketine başvurduğunuzda sigorta şirketi derhal devir ya da iptal işlemini yapar. Motorunuzu sattığınız kişinin 10 gün sigorta yaptırmama süre hakkı ile sizin alakanız yoktur.

Eğer iade alacaksanız nakit ödediyseniz nakit aynı gün alırsınız. Kredi kartı ile ödediyseniz kredi kartınıza yatırırlar taksitli ödeme yaptıysanız iade süresi değişebilir.

Not : Sigortacı değilim bilgiler yaşadığım deneyimler ve eş dost deneyimleri ile bağlantılıdır..:wiinkk: Yanıltmak istemem daha net bilgileri sigortacınızla görüşün :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Motorunuzu sattıktan sonra iki yol var :

Birincisi hemen yeni bir araç alırsanız ; noterde düzenlenen satış belgenizdeki tarihten itibaren 8 gün içerisinde sigorta şirketinize, "aracımı şu tarihte sattım ve satış belgeleri ve yeni motoruma ait ruhsat ve plaka bilgileri işte burada" diyerek aynı sigorta şirketine başvuruyorsunuz. Yeni ruhsatınıza ait poliçe hemen düzenlenir. (Arada fiyat farkı olabilir tabii ki, yeni poliçenizin düzenlenip tarafınıza verilmesini isteyin)

ikinci olarak ta bu sürelerde yeni bir araç almayacaksanız ; Bu durumda yine sattığınız araç ile ilgili noterin düzenlediği satış belgesindeki tarihten itibaren 10 gün içerisinde satış belgenizi sigorta şirketine iletiyorsunuz. Poliçe bitiş tarihine kadar ki gün hesaplanıyor ve size geri ödeme yapılıyor.

Burada bir kaç ayrıntıyı da yazmışken anlatayım.

Siz satış belgenizle sigorta şirketine başvurduğunuzda sigorta şirketi derhal devir ya da iptal işlemini yapar. Motorunuzu sattığınız kişinin 10 gün sigorta yaptırmama süre hakkı ile sizin alakanız yoktur.

Eğer iade alacaksanız nakit ödediyseniz nakit aynı gün alırsınız. Kredi kartı ile ödediyseniz kredi kartınıza yatırırlar taksitli ödeme yaptıysanız iade süresi değişebilir.

Not : Sigortacı değilim bilgiler yaşadığım deneyimler ve eş dost deneyimleri ile bağlantılıdır..:wiinkk: Yanıltmak istemem daha net bilgileri sigortacınızla görüşün :p


Sigortacı değilim demesen sigortacı sanacaktım Maşallah heralde epeyi bir motor alım satımı yapmışsın :) Tekerin düz bassın.
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
23
Arkadaslar biz motoru iade etmeyi dusunuyoruz 7 ay oldu sanirim. 2 tane aldik arkadisimla tnt 25. Bende iki kere sarj bobini yakti konjektor degisti birkerede ateslemesi degisti surekli agriza veriyor. Arkadasinda vites kutusu mu ne dustu yolda giderken 7 ayda bu kadar sikinti cikarmasi canimizi sikiyor artik.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
17
Arkadaslar biz motoru iade etmeyi dusunuyoruz 7 ay oldu sanirim. 2 tane aldik arkadisimla tnt 25. Bende iki kere sarj bobini yakti konjektor degisti birkerede ateslemesi degisti surekli agriza veriyor. Arkadasinda vites kutusu mu ne dustu yolda giderken 7 ayda bu kadar sikinti cikarmasi canimizi sikiyor artik.

Ben neden sattım sanıyorsun kardeşim 9,300 km de şarj bobinim yandı ve konjektör bozuldu yaptırır yaptırmaz sattım 8,000 tl ye direk düşünmedim bile çok severek aldım ama çok sorun açtı başıma daha 4 bindeyken motor contasından yağ akıttı vs vs can sıktı.(sonra kafama dank etti japondan başkası yalan.)
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
23
Valla dogru soyluyorsun bende elden cikaracagim bu sabah yine kontak elektirigi kesti. Zor calisti
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Bende çok isteyerek aldım ama naparsın ucuz etin yahnisi tatsız olur derler ya o durum işte kardeşim... :(

Gittiğiniz servislerin bakımla ilgili problemlerinden kaynaklanabilir mi bu durum ? Vale Moto Mehmet ustaya motorunu yaptıran herkes motorundan çok memnun bence motorla ilgili bi sıkıntı yok aslında servislerin ilgisizliğinden kaynaklanan problemler bunlar.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Herkesten ayrı ayrı yorumlar biri motor on numara der biri kötüler biri servis der tüm markalar için bu geçerlidir biz kullanıcılar asla + larını tam saymayı bilmeyiz.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
17
Vallaha öyle veya böyle sattım kurtuldum belkide benim şansıma böyle olmuştur. İnşallah fuarda japon alıcam
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Evet bazı sorunlar var mı var önemli olan o sorunların çözülebilmesi.

Yoksa r25 alıp yağ pompasından sorun yaşayan bir sürü insan var. şimdi bu sorunu yaşıyor diye r25 satılmıyor mu satılıyor.

Sorunu çözen anında müdahale edebilen servisler candır.
 
Katılım
19 Nis 2016
Mesajlar
23
Bakimlari tam iyi baktim motoruma Mehmet ustada yardimci oluyor saolsun. Ama iste 3 kere ayni ariza yolda kalmak surekli motoru beklemek gina geldi motorun tabiki artilari fiyatina gore cok iyi ama eksilerini goz ardi etmmemk lazim arkadaslar sorun cozulse lafim yok ama cozulmuyor.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Uzun yola çantamda yedek akü ile çıkıyorum, kafam rahat :queen:
2 haftada bir 200 km gidiş, 200 km dönüş, 400 km uzun(çok uzun değil ama olsun) yol yapıyorum. Bu yol süresince de 8000 devirin altına inmiyorum. Hızım 120 üzeri oluyor. Bana mısın demedi ama gene de aküyü yanımdan ayırmıyorum :cherry:

Bir de motorun daha ilk senesi bile dolmadı. Ufak tefek sorunlar olması doğaldır. Önemli olan, distribütör firmanın malının arkasında durup durmadığı. Gördüğüm, tecrübe ettiğim kadarıyla da en ufak sorunda garantiden parça değişimi yapılıyor zaten.
"Hiç sorun çıkarmasın, az yaksın, 10 sene bineyim" diyen adam zaten yeni tanıtılan İtalyan/Çin motosiklet almakla baştan hata etmiştir. 10 senedir sadece karenajı değişen Japon modelleri alması gerekir.

Benelli çok iyi ya da çok kötü demiyorum. Şimdilik fiyatının hakkını veriyor, Benelli Türkiye de idare eder çalışıyor. Ne çok iyi, ne çok kötü. Ben de aşırı memnun değilim motorumdan, orta karar memnunum :) Garantisi bitmeden de değiştirmek istiyorum açıkçası. Ama değiştirdiğimde Tnt25'imi hala seviyor olacağımı düşünüyorum. Tiksinerek, lanet ederek değil de, acısıyla tatlısıyla memnun olarak değiştireceğim gibi.
 
Katılım
23 Eyl 2016
Mesajlar
14
selam

kalıp çıkarıp ön cam yaptık. resim eklemeyi beceremedim. tarif ederseniz ekleyebilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst