Mesala 120 tl'ye sigorta yaptırdın, 4 ay sonra sattın, sigorta şirketine gidip şu no'lu poliçemi iptal etmek istiyorum diyosun, iptal edip poliçesine göre nakit ya da kredi kartına sözgelimi 80 tl geçiyorlar..yasada zorunlu olması lazım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:02 ----------
[/COLOR]Düzeltme gibi olmasın maksat muhabbet.3296 dolardı. Kabaca 200 usd abs'ye desek şimdi 2017'de 3500 dolar motosiklet olur, 2017 mart-nisan usd 3.5 olsa o iş 12000-12250 civarına denk gelir.Düz 12000 diyelim, Japonlara zaten yaklaşılmaz. Şu rakamlar bana uyar..
12000 yüksek gibi görünsede şu an malum 'büyük zamlar yolda'
He bu arada 2.85 2.90 kurla aldıkları malları nakit ihtiyacından falan şuan bayiler 9500 tl civarına veriyor diye biliyorum..
Kawa alıcaklar Euro, japon ya da benelliciler usd şu fiyattan bile kenara atsalar yeridir, ben ufaktan yaptım.
Ama hem bugün hem yarın indirim şart tabii