Arkadaşlar merhaba, 109 sayfa olmuş ve eminim ki aradığım cevaplar içerde biyerde var k.bakmayın...
Cbf 150 kullanıcısıyım ancak artık yetmiyor ve 2004-2007 aralığında 650 gs almak istiyorum. Uzun yol ve şehir içi kullanıyorum (gezi-ulaşım herşey) Genel olarak artçılıyım (eşim). Bildiğiniz üzere cbf 150 de titreşim yok, sorunsuz, yakıt düşük. 10 yaşında bir makina alarak belli başlı riskleri göze almak istiyorum ancak konfordan verebilceğim taviz kısıtlı. Hanım beni yer bitirir valla zaten zar zor ikna ettikte bütçe ayırdık
. Kullanan arkadaşlar motor hakkında al alma, şunu al bunu al gibi yorumlar yapabilirmisiniz . Not: Kendime yatırım yaparak Abs li motor bakıyorum ve biliyorsunuz bulmak zor. Duydugum kadarıyla kombin fren sistemide varmış ama varlığından emin değilim. Korktuğum şey tabikide titreşim... Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Saygılar...
Cbf 150 kullanıcısıyım ancak artık yetmiyor ve 2004-2007 aralığında 650 gs almak istiyorum. Uzun yol ve şehir içi kullanıyorum (gezi-ulaşım herşey) Genel olarak artçılıyım (eşim). Bildiğiniz üzere cbf 150 de titreşim yok, sorunsuz, yakıt düşük. 10 yaşında bir makina alarak belli başlı riskleri göze almak istiyorum ancak konfordan verebilceğim taviz kısıtlı. Hanım beni yer bitirir valla zaten zar zor ikna ettikte bütçe ayırdık