Ne yaptın kardeş baktırabildin mi arızaya ne dediler.
yok kardeşim baktıramadım daha tek çalışıyorum patronu bekliyorum musait olunca gelsinde gidiyim diye bence hararetle ilgili bir problem FI ışıgı geçen söndü sevindim motor düzeldi sandım belli bir süre gittikten sonra tekrar yandı hararet 80 C derecede fln yanıyor yani motor soğukken ışık yanmıyor 1 2 güne gidicem inş.