Benelli Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Ne yaptın kardeş baktırabildin mi arızaya ne dediler.

yok kardeşim baktıramadım daha tek çalışıyorum patronu bekliyorum musait olunca gelsinde gidiyim diye bence hararetle ilgili bir problem FI ışıgı geçen söndü sevindim motor düzeldi sandım belli bir süre gittikten sonra tekrar yandı hararet 80 C derecede fln yanıyor yani motor soğukken ışık yanmıyor 1 2 güne gidicem inş.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
yok kardeşim baktıramadım daha tek çalışıyorum patronu bekliyorum musait olunca gelsinde gidiyim diye bence hararetle ilgili bir problem FI ışıgı geçen söndü sevindim motor düzeldi sandım belli bir süre gittikten sonra tekrar yandı hararet 80 C derecede fln yanıyor yani motor soğukken ışık yanmıyor 1 2 güne gidicem inş.

Sen motoru yeni almıştın değil mi kardeş ?
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
arkadaşlar istanbulda motoru test edebileceğimiz herhangi bir bayi var mı?
Birde motorun parça kalitesi vs. nasıl?
Araştıran arkadaşlar için ömürlük kullanılır mı?

Ömürlük kullanım senin kullanımına bağlıdır. Yanlış değilsem TNT 250 için test sürüşü yoktu TNT 25 için vardı ama yinede vale moto vs. bayileri ara telefonda bilgi al
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
264
Ömürlük kullanım senin kullanımına bağlıdır. Yanlış değilsem TNT 250 için test sürüşü yoktu TNT 25 için vardı ama yinede vale moto vs. bayileri ara telefonda bilgi al

zorlayan yüksek devir kullanan bir insan değilim.
Bakım konusunda hassasımdır zaten.
Aynı kullanımla honda ve benellinin motor kalitesi hususunda bariz fark olur mu o düşündürüyor.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
zorlayan yüksek devir kullanan bir insan değilim.
Bakım konusunda hassasımdır zaten.
Aynı kullanımla honda ve benellinin motor kalitesi hususunda bariz fark olur mu o düşündürüyor.

Biri İtalyan biri Japon TNT 25 için sana ufak bi örnek vereyim Honda'yı neredeyse herkes kullanmıştır yıllardır piyasada olan kendini fazlasıyla kanıtlamış bi marka tabi yıllardır rakibi yoktu varsa da yetişemedi ( şahsi fikrim ). TNT 25 için honda kullanıcılar ve diğer marka motor kullanıcıları tork canavarı diyor tasarım olarak tabi ki Benelli daha iyi italyanlar tasarımlarıyla bilinir motor konusunda eğer devirli kullanacaksan motoru zorlamayacaksan bakımına da özen göstereceksen aldığın motorun markasının çok bi önemi yok sen motoruna bakarsan motorun seni üzmez. TNT 250'yi değerlendirme listene al hatta tercih bile et maddiyat önemli fazla vermeye gerek yok.
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Sayehat dolayısı e 2 hafta motosiklet yaylada soğuk havada yattı
Bugün geldim motosikleti götüreyim dedim marşa basıyorum tık sesi geliyor ama marş almıyor acaba sorun ne olabilir??
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Sayehat dolayısı e 2 hafta motosiklet yaylada soğuk havada yattı
Bugün geldim motosikleti götüreyim dedim marşa basıyorum tık sesi geliyor ama marş almıyor acaba sorun ne olabilir??

Akü donmuş olabilir kontrol edebileceğin bişey yoksa sıcak su hafif hafif etrafına dök.
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Korna gayet canlıydı ve Işıklar sorunsuz çalışıyordu hatta iterek çalıştırdım 30 km yol yaptım söndürdüm tekrar çalıştıracak oldum yine marş almadı yinede sizin söylediğinizi deneyeceğim o kadar yol yaptıktan sonra ısınmış olmalıydı ama
Şimdi evde duruyor müsait olduğumda servise bakitacagim sizlerinde yorumlarını alayım dedim servis ariza şundan bundan kaynaklı deyip bize geçirmeye çalışmasın diye
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Korna gayet canlıydı ve Işıklar sorunsuz çalışıyordu hatta iterek çalıştırdım 30 km yol yaptım söndürdüm tekrar çalıştıracak oldum yine marş almadı yinede sizin söylediğinizi deneyeceğim o kadar yol yaptıktan sonra ısınmış olmalıydı ama
Şimdi evde duruyor müsait olduğumda servise bakitacagim sizlerinde yorumlarını alayım dedim servis ariza şundan bundan kaynaklı deyip bize geçirmeye çalışmasın diye

Arkadaşın dediği gibi aküden olabilir ama sen ışık ve korna sorunsuz çalışıyor bujilerden de kaynaklanabilir en iyisi servise götürmek. Geçmiş olsun tekerin düz bassın.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
Evet arkadaşlar FI ışığı yanmasından dolayı 1 haftadır servise uğrayacaktım sonunda uğradım sorun egzoz dan dolayıymış servis calişanın demesine göre FI ışığı tamamen motordaki sensörlerle ilgiliymiş benim motorda egzozdan yeterli olçüde havayı dışarı atamadığından dolayı borular fazla ısınıyormuş boruların üstünde sensörden dolayı FI yanıyormuş şimdilik bir sorun yok ama 4 bin bakımına vale motora gidip detaylı baktırcam
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Evet arkadaşlar FI ışığı yanmasından dolayı 1 haftadır servise uğrayacaktım sonunda uğradım sorun egzoz dan dolayıymış servis calişanın demesine göre FI ışığı tamamen motordaki sensörlerle ilgiliymiş benim motorda egzozdan yeterli olçüde havayı dışarı atamadığından dolayı borular fazla ısınıyormuş boruların üstünde sensörden dolayı FI yanıyormuş şimdilik bir sorun yok ama 4 bin bakımına vale motora gidip detaylı baktırcam

En iyisini yaptırırsın Vale Motoya götürünce detaylı bi incelettir motoru egzos niye havayı yeteri kadar dışarı atamıyor motor boğuluyordur o zaman oda motora zarar verir Vale'de her türlü ekipman ve test cihazı vardır. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Evet arkadaşlar FI ışığı yanmasından dolayı 1 haftadır servise uğrayacaktım sonunda uğradım sorun egzoz dan dolayıymış servis calişanın demesine göre FI ışığı tamamen motordaki sensörlerle ilgiliymiş benim motorda egzozdan yeterli olçüde havayı dışarı atamadığından dolayı borular fazla ısınıyormuş boruların üstünde sensörden dolayı FI yanıyormuş şimdilik bir sorun yok ama 4 bin bakımına vale motora gidip detaylı baktırcam

AYnen git detaylı baktır farklı bişey de olabilir. Vale İyidir Vale candır.
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
137
km 3600 lerde 4 bin bakımına az kaldı 1 hafta 10 güne gider baktırırım vale yi çok övüyorlar gidip bi bakalım. :)

Randevu alıyor muyuz yoksa çat kapı gidebilir miyiz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst