- Katılım
- 7 Mar 2016
- Mesajlar
- 1,086
Selamın Aleyküm beyler 2014 cbr 250r aldım çok şükür. Gaz verince ara ara bir yerden zırıltı gibi şıkırtı gibi bir ses geliyor, motorun nerdeyse heryerine baktım gevşemiş vidası yok. Aynalardan, granajdan veya siperlikten de ses gelmiyor. Bu ilginç sesin nerden geldiğini bir türlü anlayamadım, motor kısmından veya depo kısmından geliyor gibi.
Ses düşük seviyede. Sanki bozuk paraların yumuşak yumuşak birbirine çarpması gibi farklı bir zırıltı-şıkırtı titremeden 2 demirin birbirine çarpması gibi yani... Ama sürekli yok, ara ara gaz verdikçe oluyor sanıyorum. Her gaz verdiğimde de olmuyor yani.
Egzos sesinden ve fullface kask kullandığımdan dolayı sesin nereden geldiğini de anlayamadım.
Motosikletin yağ seviyesi normal, zincirdendir diye düşündüm ama zincirden gelmiyor ses...
Nette aradım bir başlık buldum ama bilen eden vardır diye sizlere sormak istedim. (Motosiklet 10.500 km de ve servis bakımlı)
Tekeriniz düz bassın...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98281-cbr-250-r-dan-5500-de-gelen-sesin-cozumu.html
Ses düşük seviyede. Sanki bozuk paraların yumuşak yumuşak birbirine çarpması gibi farklı bir zırıltı-şıkırtı titremeden 2 demirin birbirine çarpması gibi yani... Ama sürekli yok, ara ara gaz verdikçe oluyor sanıyorum. Her gaz verdiğimde de olmuyor yani.
Egzos sesinden ve fullface kask kullandığımdan dolayı sesin nereden geldiğini de anlayamadım.
Motosikletin yağ seviyesi normal, zincirdendir diye düşündüm ama zincirden gelmiyor ses...
Nette aradım bir başlık buldum ama bilen eden vardır diye sizlere sormak istedim. (Motosiklet 10.500 km de ve servis bakımlı)
Tekeriniz düz bassın...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98281-cbr-250-r-dan-5500-de-gelen-sesin-cozumu.html
Son düzenleme: