Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
26
teşekkürler arkadaşlar cevaplar için fakat yaptığım işlem şu şekilde. ilk önce motoru yıkayıp temizliyorum sabunlu suyla. sonra zinciri gaz yağı ile temizliyorum üzerindeki pis yağ akması için sonrasında zinciri kuru bir bezle siliyorum ve motul c2 zincir yağıyla yağlıyorum. ama yine de arkadaş hiç yağlamamasına ragmen zinciri yeni gibi ama benimkinde belli noktalarda paslanmalar var :S

zincirin dün temizlemeden önceki hali bu idi arkadaşlar.

 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
bayram öncesi anlaşmıştım satış için ancak alıcak kişi satış sabahı vazgeçti. Para vericek arkadaşı para vermekten vazgeçtiği için :farao: Araya bayram falan girdi şimdi tekrar ilana koydum :)

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2012-model-8.000-km-348455133/detay/

Kaçırılmayacak bir motor, Km çok iyi, fiyatta yerinde, yadırgamamak lazım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

zincirin dün temizlemeden önceki hali bu idi arkadaşlar.

[url]http://i.hizliresim.com/VEGVzZ.jpg[/url]

Kardeşim senin zincir bayağı bariz paslanmış yaw. Yer istanbul ise tabi o da fark eder nem v.s. Fakat şu jantı ve jant kollarını da temizlesen çok daha hoş olacak. Hiç el atmamışsın gibi geldi bana :) yada yağmurlu bir havada çamur olmuş...
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Merak ediyorum da gidon yükseltme takıp sport Turing olarak kullanmak nasıl olur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Hani böyle bişey geçiyor aklımdan.

Uzun zamandır bütçe nedenli arayışlarım sürüyor. (rks titanik 150 sahibiyim)
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
26
Kaçırılmayacak bir motor, Km çok iyi, fiyatta yerinde, yadırgamamak lazım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------



Kardeşim senin zincir bayağı bariz paslanmış yaw. Yer istanbul ise tabi o da fark eder nem v.s. Fakat şu jantı ve jant kollarını da temizlesen çok daha hoş olacak. Hiç el atmamışsın gibi geldi bana :) yada yağmurlu bir havada çamur olmuş...



yok o yağmurda kullandığım için oluşmuş çamur. zaten o şekilde mecbur kalmadıkça binmem motora. sizce zincirin böyle paslı olması sorun teşkil edermi. gerçi gaz yağıyla temizledikten sonra baya bi temizleniyor. pas lekeleri çok ufak kalıyor...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Merak ediyorum da gidon yükseltme takıp sport Turing olarak kullanmak nasıl olur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

Hani böyle bişey geçiyor aklımdan.

Uzun zamandır bütçe nedenli arayışlarım sürüyor. (rks titanik 150 sahibiyim)

motorumun eski sahibi yapmış öyle bişey. Şu amortisörün üstündeki cıvata başlı kapakları söküp oraya bir parça eklemiş ve 3 cm kadar yükseltmiş...
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Baya bi baktım nette bulamamıştım. Niyetim çanta takımı ile gidon yükseltmek (bütçem yeterse tabi)
2012-2013 model temize benzeyen 8-9 bin arası bazı ilanlar görüyorum. Eğer dediğim şekilde yapılabilirse ciddi olarak bütçe ayarlama gayretindeyim.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-859.html
Ybalci adli arkadaşın yapmış olduğu kombine bayıldım. Tam istediğim gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Tabi soft olmayacak yan çantalar.
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
Sürüş pozisyonu bir hayli dik zaten, gidon yükseltmelik bir durum hissetmeyebilirsin daha önce binip denemediysen.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
sağol Ramazan :)sana da hayırlı olsun bu arada, aklında ne var?

Kardeşim sahibinden de epey bi model baktım. Tarzım Sport Touring olduğu için aklıma oturan tek bir model var. Yamaha XJ6-N veya Diversion, Fazer düşünüyordum büyük ve kaba motor ABS yok, CBF 600 baktım o da emekli motoru Çantalı filan :) Bir arkadaşımın motorunda foto çekinmiştim galiba benim motorum bu;


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

yok o yağmurda kullandığım için oluşmuş çamur. zaten o şekilde mecbur kalmadıkça binmem motora. sizce zincirin böyle paslı olması sorun teşkil edermi. gerçi gaz yağıyla temizledikten sonra baya bi temizleniyor. pas lekeleri çok ufak kalıyor...

Zincir değişimi şu türlü durumlarda yapılır. Zincir artık gerdirile gerdirile bitmiştir. Gerdirirsin kendini tekrar salar. Bakla aralarında bükülme olur düz durmaz biri aşağı biri yukarı doğrudur hafif. Zincir gittiğin yerde ses yapar. Zincir bir yerde gergin bir yerde salık durumdadır. Bunu Arka tekeri sehpaya alıp tekeri çevirdğinde farkedersn. Ben 19.200 km fabrikasyon zincirini bu tür nedenlerden dolayı çıkardım. Yeni D.I.D zincir taktırdım 260 TL'ye. Motorunun km si bu 16 17 18. km deyse zincirin değişim zamanı gelmiş demektir.Ama üzerinde ki pas değişim zamanı geldiği anlamına gelmez. Kullanım şartları, koşullar, zinciri muhafaza durumun değişkenlik gösterebilir. düşük km lerde de pas yapabilir. Bu canını sıkmasın. Gaz yağı ile temizle tripmetreni her 300 km debir sıfırla yağla sıfırla yağa.

Dediğim gibi zincirin mekanik bir sorunu yoksa pas olumsuz bir etken değildir.
Motorunun; KM? KAÇ MODEL? yazabilir misin?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

Baya bi baktım nette bulamamıştım. Niyetim çanta takımı ile gidon yükseltmek (bütçem yeterse tabi)
2012-2013 model temize benzeyen 8-9 bin arası bazı ilanlar görüyorum. Eğer dediğim şekilde yapılabilirse ciddi olarak bütçe ayarlama gayretindeyim.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-859.html
Ybalci adli arkadaşın yapmış olduğu kombine bayıldım. Tam istediğim gibi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Tabi soft olmayacak yan çantalar.

CBR 250 için en güzel kombinasyon Sadece yan çantalardır. CBR 250 Commuter bir motosiklet değil AHZ kardeşim Arka hafif ve kuyruk sivri. Çanta Hava gider. Motosiklet yolda aerodinamiğini bozar. Farklı hava sirkülasyonlarına girer, rüzgarın tokatlamasına maruz kalabilirsiniz. Bu motorlara bagaj olmaz tekrar söylüyorum. Şu türlü olabilir. İki adet yanlara textil çanta atabilirsiniz. For example;

 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
56
Selamlar herkese, yine abuk bir soruyla karşınızdayım.

Makyajsız kasanın aynalarını makyajlı kasanın aynalarıyla değiştirebiliyor muyuz?

Sevgiler,

Efe
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Kardeşim sahibinden de epey bi model baktım. Tarzım Sport Touring olduğu için aklıma oturan tek bir model var. Yamaha XJ6-N veya Diversion, Fazer düşünüyordum büyük ve kaba motor ABS yok, CBF 600 baktım o da emekli motoru Çantalı filan :) Bir arkadaşımın motorunda foto çekinmiştim galiba benim motorum bu;
[url]http://i.hizliresim.com/Y4aQdD.jpg[/url]






CBR 250 için en güzel kombinasyon Sadece yan çantalardır. CBR 250 Commuter bir motosiklet değil AHZ kardeşim Arka hafif ve kuyruk sivri. Çanta Hava gider. Motosiklet yolda aerodinamiğini bozar. Farklı hava sirkülasyonlarına girer, rüzgarın tokatlamasına maruz kalabilirsiniz. Bu motorlara bagaj olmaz tekrar söylüyorum. Şu türlü olabilir. İki adet yanlara textil çanta atabilirsiniz. For example;

[url]http://i.hizliresim.com/OE5v5Q.jpg[/url]


Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Ama arka çantasız kullanamayacağımı düşünüyorum. kask Kıyafetler vs. elimde dolanamıyorum bu şekilde. Bugün tekrar bi sürüş denedim. Gidon yükseltme çok ihtiyaç hissedecek gibi durmadı(boyum kısa sanırım ondan :)) ). Fiyatlar konusunda baya bi kafam karıştı ama. 8-9bin civarı çok temiz aletler görüyorum. Neyse araştırmaya devam :)

Bu arada Bence xj6 kesinlikle sizin motorunuz :) zevklerimiz ve isteklerimiz uyuşuyor gibi sanki. Deneme sürüşü imkanı buldum. zevk ve tercihler sebebiyle harika bir motosiklet. Ah ah paranın gözü kör olsun :) olsa alırım dire alabilirim sanırım :)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Artçılı, arka çantalı, hatta çanta üstünde de sırt çantası bağlı halde izmirden antalyaya kadar geze geze gittik, sürüşle ilgili hiç bir sıkıntım olmadı. 150-160 kmlerle viraja girdiğim de oldu, düzlükte rüzgarla boğuştuğum da... Motor gücü dışında can sıkan bir şey olmadı :) Görsel olarak güzel gelmiyor, ki o da bakan göze göre değişir.
Problem olmaz yani :)
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Allah herkesin gönlüne göre niye ettiği motoru nasip etsin inş. Kuluna nasip edeceği şeyin hayalini kurdururmuş. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------

Artçılı, arka çantalı, hatta çanta üstünde de sırt çantası bağlı halde izmirden antalyaya kadar geze geze gittik, sürüşle ilgili hiç bir sıkıntım olmadı. 150-160 kmlerle viraja girdiğim de oldu, düzlükte rüzgarla boğuştuğum da... Motor gücü dışında can sıkan bir şey olmadı :) Görsel olarak güzel gelmiyor, ki o da bakan göze göre değişir.
Problem olmaz yani :)

Ben rampa tırmanırken devir saatim 7 bin devirden 6 ya 6 dan 5 e düştü mü keyfim kaçar birader. Beni asılan birşey olmayacak motorum CBR 250 ise.
Alırım sırt çantamı, asılırım tek gazla dağlara, siler atarım yollarda yatarım yinede yük istemem arkamda. Artçıda olmasın.

Artçılı bir yolculuk edeceksen tercihin SS olmayacak. Tercihin SS ise motorun hakkını vereceksin... :) :bounce:
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Amin inşallah :) Allah kaza bela vermesin hayırlı sürüşler yapalım. Hocam birde cbr bana göre çok ss bir alet değil. Tabi göreceli bir kavram yanlış anlaşılmasın. O yüzden cbr 250 bakınıyorum :) çok ss olaydı (oturuş falan R25 gibi) bakmazdım.
Zaten bütçe dolayısı ile liste öyle kabarık değil.

Bişey daha soracam : bu 2012 model ile 2013 arasındaki performans tartışması nedir?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Amin inşallah :) Allah kaza bela vermesin hayırlı sürüşler yapalım. Hocam birde cbr bana göre çok ss bir alet değil. Tabi göreceli bir kavram yanlış anlaşılmasın. O yüzden cbr 250 bakınıyorum :) çok ss olaydı (oturuş falan R25 gibi) bakmazdım.
Zaten bütçe dolayısı ile liste öyle kabarık değil.

Bişey daha soracam : bu 2012 model ile 2013 arasındaki performans tartışması nedir?

Zaten kimine göre de VFR1200' ün kardeşi deniliyor. Yani Sport Touring de dense yeri. :)

Yersiz bir tartışma... 250 lik bir motorun vereceği performans ortadadır.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Allah herkesin gönlüne göre niye ettiği motoru nasip etsin inş. Kuluna nasip edeceği şeyin hayalini kurdururmuş. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------



Ben rampa tırmanırken devir saatim 7 bin devirden 6 ya 6 dan 5 e düştü mü keyfim kaçar birader. Beni asılan birşey olmayacak motorum CBR 250 ise.
Alırım sırt çantamı, asılırım tek gazla dağlara, siler atarım yollarda yatarım yinede yük istemem arkamda. Artçıda olmasın.

Artçılı bir yolculuk edeceksen tercihin SS olmayacak. Tercihin SS ise motorun hakkını vereceksin... :) :bounce:

Tek başına 1500-1800 km arası yol da çok keyifli olmaz diye düşünüyorum :cherry: Cbr benim için giydirilmiş cbf 150 gibi bir şey. Ama yine de artçılı da olsa yol tutuşta sorun yaşatmadı. Herkes keyfiyle binsin, ama olmaz diye bir şey yok. hele ki cbr için :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
ben de arkama artçı bindirmeyenlerdenim... Tadı kaçar, benle beraber gelecek olan moturunu alır gelir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst