RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Yuki, Ramzey, Salcano 250cc chopperların dişli setleri geçen gördüğüm kadarıyla ön 14, arka 32, bizimkinin ön tamam uyumlu da arka 45, dev gibi dişli var, yurt dışında 36'ya kadar düşenler var, düştükçe bayır çıkma performansı düşüyormuş, bununla ilgili fikri olan varmidur? Ben son sürati biraz gıdıklamak için ön dişliyi bir boy büyütücem de diğerlerinin arka dişlisini görünce ne iş diye düşünmek istedim, belki bizim motor 180 kg olduğu için hantallık olmasın bayırda yığılmasın diye 45 yaptılar, blacksterde arka kaç dişli acaba, onun ağırlığı daha hafif...
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Yuki, Ramzey, Salcano 250cc chopperların dişli setleri geçen gördüğüm kadarıyla ön 14, arka 32, bizimkinin ön tamam uyumlu da arka 45, dev gibi dişli var, yurt dışında 36'ya kadar düşenler var, düştükçe bayır çıkma performansı düşüyormuş, bununla ilgili fikri olan varmidur? Ben son sürati biraz gıdıklamak için ön dişliyi bir boy büyütücem de diğerlerinin arka dişlisini görünce ne iş diye düşünmek istedim, belki bizim motor 180 kg olduğu için hantallık olmasın bayırda yığılmasın diye 45 yaptılar, blacksterde arka kaç dişli acaba, onun ağırlığı daha hafif...

Arka dişli fark atmış :) bizim burada ki usta ile bir görüşeyim bi bilgisi veya fikri varsa yazarım sana burdan dostum. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
p://hizliresim.com/nEDVXg]
nEDVXg.jpg
[/url

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

Arkadaşlar mrb lar hepinize. Uzun uğraşlar sonucu arayıp bulamadığım ideal city grip lastikler yerine en yakın ölçü 100 80 16 130 70 16 taktırdım.Aman Allahım bu kadar mı fark olur. Motor sanki sessizleşti yumuşadı kıvraklaştı. Eskiden dönemdiğim kaydığım resmen yerlerde şimdi zıng diye duruyorum. Işıklarda biraz fren yapınca yarım metre kayıyordu arka teker. Şimdi zıng. Ustaya dedimki şu egzosu aç . Ben bilmem öyle olmaz felan. Sinirlendim aldım matkabı deldim.harika bir ses prrformans. Resmen motor altımdan fırlayacak. Lasrikler küçüldü egzos açıldı. Ben motoruma aşık oldum. Resimlerinide fikir olması açısından sizlerle paylaşmak istiyorum.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
p://hizliresim.com/nEDVXg]http://i.hizliresim.com/nEDVXg.jpg[/url

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:03 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/88r0GQ.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/pED4q0.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/jBDJJr.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/znDRQj.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

[url]http://i.hizliresim.com/aXAqBQ.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

Arkadaşlar mrb lar hepinize. Uzun uğraşlar sonucu arayıp bulamadığım ideal city grip lastikler yerine en yakın ölçü 100 80 16 130 70 16 taktırdım.Aman Allahım bu kadar mı fark olur. Motor sanki sessizleşti yumuşadı kıvraklaştı. Eskiden dönemdiğim kaydığım resmen yerlerde şimdi zıng diye duruyorum. Işıklarda biraz fren yapınca yarım metre kayıyordu arka teker. Şimdi zıng. Ustaya dedimki şu egzosu aç . Ben bilmem öyle olmaz felan. Sinirlendim aldım matkabı deldim.harika bir ses prrformans. Resmen motor altımdan fırlayacak. Lasrikler küçüldü egzos açıldı. Ben motoruma aşık oldum. Resimlerinide fikir olması açısından sizlerle paylaşmak istiyorum.

Hayırlı uğurlu olsun Umarım gönül rahatlığıyla kullanırısn. :) Bu arada görünüş farklı olmuş sanki ellerine sağlık sesi ile ilgili video atabilirsen bi dinleriz sesini. Egzozu delmen umarım ilerde egzoz değişimine gerek duyulmaz. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Teşekkür ederim. Evet motor alçaldı iyi oldu.zaten boyum kısa 1.67 . Hantallığı gitti.sanki. manevra kabiliyeti çok arttı. Şimdi çocuklarla turdan geldim. Hızlanması felan gayet güzel.130 a rahat çıkıyor.yolda tutunması frenleme gayet güzel. Video atmayı denicem. Deldiğim yer kalın bi sac. Olmadı vida veya kaynakla kapatırım. Ama ses harika oldu.nefesi açıldı motorun.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Teşekkür ederim. Evet motor alçaldı iyi oldu.zaten boyum kısa 1.67 . Hantallığı gitti.sanki. manevra kabiliyeti çok arttı. Şimdi çocuklarla turdan geldim. Hızlanması felan gayet güzel.130 a rahat çıkıyor.yolda tutunması frenleme gayet güzel. Video atmayı denicem. Deldiğim yer kalın bi sac. Olmadı vida veya kaynakla kapatırım. Ama ses harika oldu.nefesi açıldı motorun.

sadece deldinmi abi? bende düşünüyorum delmeyi.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
http://www.motosikletsepeti.com/urun/yan-kapak-takim-rks-cruiser-250/3328

bu kapakalrdan biri çok gevşedi, içerdeki bağlantı kopmuş, cıkardım geri takamıyorum sıfır almam lazım çok pahallı. teklisini nerden alabilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------

ses benimkiyle aynı abi, tabi telefondan cok anlasılmıyor ama, bende delik yerine susturucu söküldü
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Youtup da rks 250 inceleme diye bişey var. Adam iyi saçmalamış. Bravo yani nerdeyse böyle bi motor aslında yok dicek.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Youtup da rks 250 inceleme diye bişey var. Adam iyi saçmalamış. Bravo yani nerdeyse böyle bi motor aslında yok dicek.

Nasıl yani kötülemiş mi ? yoksa fazla mı abartmış biz millet olarak yorumlara çok takılan insanlarız biri motora iyi derse saldırırz kötüdür derse yaklaşmayız böylede acayipliklerimiz var
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Kötülemiş manasında. Yerden yere vurmuş. Sanki kasıt varmış gibi. Sanki o paralara ne alınabilecekse. Bugün en kötü makine 8 9 dan başlıyor. Bide youtube koymuş. İnsanın a...... tir yalancı diyesi geliyor.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Kötülemiş manasında. Yerden yere vurmuş. Sanki kasıt varmış gibi. Sanki o paralara ne alınabilecekse. Bugün en kötü makine 8 9 dan başlıyor. Bide youtube koymuş. İnsanın a...... tir yalancı diyesi geliyor.

Çok takılmamak lazım burda 1000 tane yorum var birçok insandan bazen kullanıcılar kıl olur bazen makina kötü olur ama rks modellerinin tamamıyla kendini kanıtlamış sağlamlık ve performansı ortalama olarak bellidir Çinli'nin babası derim ben RKS'ye japon'a tabiki diğer arkadaşlarında daha önceden belirttiği gibi yetişemiyor ama fiyatına emsallerine kalite performans dayanıklılık vs. ülkemizdeki birçok markanın üstündeç Tekeriniz düz bassın. Video linkide paylaşırsan seviniriz.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Youtub a arama yerine rks 250 inceleme yazın çıkıyor zaten üstte. Hayır canlı anlatım başka oluyor. Tecrübeli olsam motor konusunda bir videoda ben yapıp atcam. Dur bakalım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
https://www.youtube.com/watch?v=N5Auu8Vo-ig

honda shadow kullanıcısı olarak çokta yermemiş, olumsuz bir titreşim dedi, uzun yola gitmez dedi, bu iki durumu bir cümle ile 10 saniye içinde söyledi, uzun uzun açmadı, burada hatası var, videonun bütününde güzel, gidiyor vb laflar etti:) motor epey onu şaşırtmış, bence çin çöpü çıkmasını bekliyordu :) bizim lastikler o bindiği orjinallerden bin kat daha iyi, bir kere buradan çok önemli bir konfor kazancımız var, öyle ışıklarda yavaşlarken evet evet titreşim var ne demek:) yanlış yorum elbette, uzun yol olayı için max hızını denemeden neden öyle dedin diye adama sormazlar mı? hem gidiyor hızlanıyor diyorsun :) tanıtımda son raporda yok, olumlular şunlar olumsuzlar şunlar, nedenleri vs de olmalıydı ...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
https://youtu.be/91ZrsYv8xPc
Ahanda bu videoyu diyordum .32 plaka.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

Gerçi adamın reklamını yapmış gibi oluyoruz.ama çok gerdi beni çünkü buradaki arkadaş lardan öyle şikayetler duymadık.ben de bir sene oldu neredeyse çok memnunum. Yeni okuyan inceleyen arkadaşlar formu güzel okusunlar. Özellikle ben tavsiye ederim. En azından benim beklentilerimi karşılıyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Yan ayaklık sensörü açılınca motorun çalışmamasını arıza sanıyor, dakka bir gol bir resmen:)

Motor dengesiz lastikler berbat demiş, bende de öyleydi, lastik değiştik düzeldi, benim yüklediğim inceleme videosunda adam ellerini bırakıyor, orjinal lastikler olduğu halde süper dengeli diyordu:) kısaca rüzgarın şiddetini motorun dengesiz olmasına vermek doğru değil...

Silindirlerin çalışmasından şikayeti var, egzozu pek çok yerinden delmişse yapar, doğrudur, benim motoru ilk aldığımda yorumlarım var, hatta bir usta da çalışmasında dengesizlik, silindirin çalışıp çalışmadığından şüphelenmesi falan yazmıştım, ben ses çıksın diye önceki sahibinin deldirdiği yerleri kapadım, en iyi yağı koydum, sorun yok.

Lastik ölçüsü kötü demiş, doğrudur, biz sorunu michelin ile farklı ölçülerde hem burada hemdd sl200de çözdük...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

Km saatim onunki gibi aldığımda bozuktu, 370 tl mi neydi, verdim değiştirdim, düzeldi...

Amortisörlerdeki konforsuzluktan bende eski supermoto sürücüsü olarak şikayetçiydim, ancak artık alıştım, neyle karşılaştırdığınıza bağlı:)

Ön far aydınlatma yeterli demiş ama bence öyle değil:)

Yan ayaklık sensörüne takmış, motoru ayaktan kurtar, boşa al, çalışıyor, sol aynanın altında iki adet kablo var, onlar yerinden çıkınca sorun olabiliyor, yerlerine takması 10 saniye...

Sistem tip olarak harley, elektrikle o kadar kurcaladık, dediği ampül yakma olayı olmadı.

Orjinal bujiyi takmazsan bujileri yakar:) ngk ybr 125 bujisi falandı, konuda var, 20-25 tl mi neydi, zırt pırt buji değişmezki, bilmem kaç bin km olayı var, kitapçığı konuda var, bunun silindirindeki sorun bujiyi belkide yakıyor.

Fren pedalı ve vites çubuğu ayarsız falan demiş ama bir kere dahi orada sorun olduğunu hissetmedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

Motoru güzel sorun yaşamazsınız demiş ama buji yakıyor, dengesi çalışıyor da demiş, çelişki oldu:)

Egzozla oynamayın demiş, ayar kaçıyor, doğru demiş, yukarıya yazdım, acaba uzun süre öyle gitti de motoru mu yordu, bozdu:)

Parçalar evet küba fabrikadan isteniyor ve 3_4 güne kesin geliyor, fiyatlar neyle karşılaştırdığına göre değişir:) enjektörleri, beyni, km saati pahalı, belki birkaç pahalı parçası daha vardır, bir de o parçaların japonlardaki fiyatlarına da bakmak lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

Sonuç: rks'nin bu arkadaşı servise çağırıp sorunlarına bakması gerekir, bu video markaya zarar veriyor, mutlaka sorunlar giderildikten sonra düzeltme istenmeli...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Eline diline sağlık Polo34 kardeşim.bir video sen yspta koy şu kanala. Yakışır sana.
Kullanan zaten biliyor elindeki motoru ama almak isteyen hemen geri dönüş yapar bence. O videoyu izledikten sonra.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
44
Merhabalar;
Bu ay sonunda 2015, 0 km'de Cruiser 250 için satıcıdan 9500 TL'ye fiyat aldim.
Ancak bir yanım "biraz daha bekle belki fiyatı duser" derken, diger yanımsa "dolar uçuyor acele et" der gibi. Siz değerli Rks kullanıcıları belki bana konuda fikir verebilirsiniz diye dusunuyorum...

İlaveten; hangi lastik setini tercih edersiniz?

1- MCHLN city grip (polo34 bey'in kullandığı ebatlar)
2- METZELER me 77 (orj ebatlar)

Sağlıcakla...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst