Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
119
Kaynağa gerek yok motorların ağırlıklarını beygir güçlerine bölünce bahsettiğim değere ulaşabilirsiniz. Ayrıca başka önemli bir konu yeni başlayan kullanıcılar için ABS olması. Çok tecrübeli kullanıcılar ABS eksikliğini bir şekilde tolere edebilir belki.
Dip not: Duke un ABS özelliğini istediğiniz zaman kapatabilirsiniz. Bu sayede gevşek zeminde abs siz bir sürüş gerçekleştirebilirsiniz.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
sayın osarıyer lütfen insanları yanlış bilgilendirmeyelim. Neticede motosiklet almak isteyen arkadaşlarımız yanlış fikirlere kapılabilir. Kg başına hp değerlerine hangi kaynaktan ulaştınız ve bu kadar kesin konuşuyorsunuz.
Youtube gibi bir kaynaktan dahi top speed kelimelerini aratıp hangi motosiklet daha güçlü anlaşılır. Lüfen kaynak verin ama spormoto gibi şark kurnazlığı yapan kaynak olmasın. Teşekkürler.
Beygir gücü= Top speed değil dir. Örnek: CBR500R 48 ng olmasına rağmen,kendinden 12bg zayıf olan R25 e geçiliyor.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Kaynağa gerek yok motorların ağırlıklarını beygir güçlerine bölünce bahsettiğim değere ulaşabilirsiniz. Ayrıca başka önemli bir konu yeni başlayan kullanıcılar için ABS olması. Çok tecrübeli kullanıcılar ABS eksikliğini bir şekilde tolere edebilir belki.
Dip not: Duke un ABS özelliğini istediğiniz zaman kapatabilirsiniz. Bu sayede gevşek zeminde abs siz bir sürüş gerçekleştirebilirsiniz.

Duke250 - yakıtsız 139kg + 11L yakıt tankı var, yaklaşık 150kg

31bg/150 = 0.2066

MT-25 - Dolu ağırlık 165kg

36bg/165 = 0.2181

Bu durumda kg başına beygir gücü avantajı MT-25'de...

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

Arkadaşlar yaptığım hesap yanlış olabilir..
Şu şekilde yapınca da bg başına kaç kg hesabında duke önde..

Duke - 150/31bg = 4.838
MT-25 - 165/36bg = 4.583


Benim için çok önemli değil, sanıyorum ki yolda bu fark çok da bir üstünlük farkı sağlamayacaktır ancak bilgili bir arkadaş aydınlatırsa netliğe kavuşur.

Buarada Duke açık ara çirkin şahsi zevkime göre..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

Biraz internette araştırdım doğru hesap aşağıdakiymiş ve MT-25 Duke250'den üstün..

Duke250 - yakıtsız 139kg + 11L yakıt tankı var, yaklaşık 150kg

31bg/150 = 0.2066

MT-25 - Dolu ağırlık 165kg

36bg/165 = 0.2181
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Çarşamba günü itibari ile bende pulsardan sonra mt25 arasına katıldım, hepimiz motorlarımızı kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.

3AMB1M.jpg
[/url][/IMG]

1NBm2j.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
21
Hayırlı olsun. Rabbim kaza bela göstermesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

Daha önce böyle bir mesaj paylaşarak aranıza katılmıştım. Yine sevgili forum üyelerine bir bilene sormak mantığıyla bir sorum var. Motorumdaki titreşim konusu aynı ama herhalde ben alıştım. Asıl sorun motorda özellikle 3-4-5 ve biraz da 6. viteslerden gelen tofaşların defransiyelinden gelen sese benzer şanzıman sesi geliyor. Sizlerde de böyle bir şey var mı? Bununla birlikte uğultu da var. Aydınlatırsanız sevinirim.
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar ben ktm 200 duke kullanıcısıyım. Siz mt 25 kullanıcılarına birşey sormak istiyorum. Yamaha mt 25 te 600. Özel seri diye bir model varmı. Ben çanakkaleli yim. Burada bir arkadaşta mt 25 var. Bu özel seri diye tutturmuş. Araştırıyorum fakat hiçbiryerde öyle bişey bulamadım. Bilgisi olan varsa ve açıklarsa sevinirim.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
Merhaba arkadaşlar ben ktm 200 duke kullanıcısıyım. Siz mt 25 kullanıcılarına birşey sormak istiyorum. Yamaha mt 25 te 600. Özel seri diye bir model varmı. Ben çanakkaleli yim. Burada bir arkadaşta mt 25 var. Bu özel seri diye tutturmuş. Araştırıyorum fakat hiçbiryerde öyle bişey bulamadım. Bilgisi olan varsa ve açıklarsa sevinirim.
ya arkadaşını keklemişler yada o seni keklemeye çalışıyor. :)
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Hayırlı olsun. Rabbim kaza bela göstermesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

Daha önce böyle bir mesaj paylaşarak aranıza katılmıştım. Yine sevgili forum üyelerine bir bilene sormak mantığıyla bir sorum var. Motorumdaki titreşim konusu aynı ama herhalde ben alıştım. Asıl sorun motorda özellikle 3-4-5 ve biraz da 6. viteslerden gelen tofaşların defransiyelinden gelen sese benzer şanzıman sesi geliyor. Sizlerde de böyle bir şey var mı? Bununla birlikte uğultu da var. Aydınlatırsanız sevinirim.

Merhaba bende de 6. Viteste 90-95 km hiz araliginda bir islik sesi gibi ugultu tarzi ses geliyor..
Bu tarz bir ses duyan oldu mu? Servise sordum normaldir vs dediler test surusu bile yapma ihtiyaci duymadilar emin olamadim..
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Deneyimli kullanicilar buralari terk etti sanirim :)
6. Vites 90-95km hiz araliginda gelen ugultu ile ilgili bilgisi olan varsa yazarsaniz sevinirim..
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Kemalcim hayırlı olsun.Sende Muhammette değiştirdiniz Pulsarları.
Allah kaza bela vermesin .

Çarşamba günü itibari ile bende pulsardan sonra mt25 arasına katıldım, hepimiz motorlarımızı kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
379
selamlar,
ben bu aleti düşünüyorum, ehliyet aldıktan sonra.
size belki de tuhaf gelebilecek bir sorum var: vites göstergesi tüm vitesleri gösteriyor di mi? yani o an hangi viteste olduğunu ekrandan sürekli takip edebiliyorsunuz?
tüm mesajları okudum ama bulamadım cevabı.


bu arada boy 1.93 kilo 90. umarım sırıtmayız motosikletin üzerinde:cherry:
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
selamlar,
ben bu aleti düşünüyorum, ehliyet aldıktan sonra.
size belki de tuhaf gelebilecek bir sorum var: vites göstergesi tüm vitesleri gösteriyor di mi? yani o an hangi viteste olduğunu ekrandan sürekli takip edebiliyorsunuz?
tüm mesajları okudum ama bulamadım cevabı.


bu arada boy 1.93 kilo 90. umarım sırıtmayız motosikletin üzerinde:cherry:

Evet bütün vitesleri gösteriyor.Ama sürekli hangi vitesteyim diye bakarsan sıkıntı yaşarsın.Bir süre sonra alışırsın zaten kaçıncı viteste olduğuna bakman gerekmez.1.85 - 90 kiloyum şu an, sırıtmıyorum, 8 cm farkla da sırıtmazsın diye düşünüyorum.Sınıfına göre kalıplı bir motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------

Deneyimli kullanicilar buralari terk etti sanirim :)
6. Vites 90-95km hiz araliginda gelen ugultu ile ilgili bilgisi olan varsa yazarsaniz sevinirim..

7000kmdir mt25 sürüyorum benim dikkatimi çeken ya da rahatsız eden bir ses, uğultu duymadım.Acaba sizin sürdüğünüz motorda mı bir sıkıntı vardı?
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Evet bütün vitesleri gösteriyor.Ama sürekli hangi vitesteyim diye bakarsan sıkıntı yaşarsın.Bir süre sonra alışırsın zaten kaçıncı viteste olduğuna bakman gerekmez.1.85 - 90 kiloyum şu an, sırıtmıyorum, 8 cm farkla da sırıtmazsın diye düşünüyorum.Sınıfına göre kalıplı bir motor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:13 ----------



7000kmdir mt25 sürüyorum benim dikkatimi çeken ya da rahatsız eden bir ses, uğultu duymadım.Acaba sizin sürdüğünüz motorda mı bir sıkıntı vardı?

Rica etsem bir gun 92-93 gibi bir hizda sabit giderken vizoru 1 tik acip dinleyebilir misiniz?
bugun tekrar servise sordum zincir belli hizda yapar her motorda vardir dedi..hatta baska bir servise de telefonla sordum benzer bir cevap verdi.acaba hakkaten var da siz mi duymadiniz yoksa hakkaten benim motorda mi sadece merak ettim..
ilginize tesekkurler,

**Buarada ses islik sesine benziyor..metro trenlerinin bazilarinin hizlanmaya baslarken cikardigi ses gibi :) 95 km hizi gecince veya 90a dusunce kesiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Rica etsem bir gun 92-93 gibi bir hizda sabit giderken vizoru 1 tik acip dinleyebilir misiniz?
bugun tekrar servise sordum zincir belli hizda yapar her motorda vardir dedi..hatta baska bir servise de telefonla sordum benzer bir cevap verdi.acaba hakkaten var da siz mi duymadiniz yoksa hakkaten benim motorda mi sadece merak ettim..
ilginize tesekkurler,

**Buarada ses islik sesine benziyor..metro trenlerinin bazilarinin hizlanmaya baslarken cikardigi ses gibi :) 95 km hizi gecince veya 90a dusunce kesiliyor.

Tamam deneyince buraya yazarım, cumartesi denerim muhtemelen.
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
1
Herkese merhaba ,

1 aydır r25 herşeyini araştırıp sonra 1 günde mt-25 almaya karar vermiş birisi olarak yazıyorum .3 gün önce mt-25 sahibi oldum .Öncelikle r25 ten çok daha rahat oturuş pozisyonu var ve motorun kullanımı sandığımdan daha rahat kolay geldi bana .186 boyum ve 104 kg ağırlığımla alt devirlerde ki gücü beni tatmin ediyor.rodaj da olduğum için 7000 geçmiyorum hani o master of torque olayını göremedik daha malesef:)860 km deyim şuan moturu 10 km kullandım ve doğru karar verdiğimi düşünüyorum .Bu motor hakkında aşırı olumsuz yorum yapan arkadaşlara şaşırıyorum.Almak isteyenler pişman olmayacak benim şahsi görüşüm budur.Herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Rica etsem bir gun 92-93 gibi bir hizda sabit giderken vizoru 1 tik acip dinleyebilir misiniz?
bugun tekrar servise sordum zincir belli hizda yapar her motorda vardir dedi..hatta baska bir servise de telefonla sordum benzer bir cevap verdi.acaba hakkaten var da siz mi duymadiniz yoksa hakkaten benim motorda mi sadece merak ettim..
ilginize tesekkurler,

**Buarada ses islik sesine benziyor..metro trenlerinin bazilarinin hizlanmaya baslarken cikardigi ses gibi :) 95 km hizi gecince veya 90a dusunce kesiliyor.

Dediğiniz hızlarda bugün uzunca bir süre denedim, kaskın vizörünü de açtım fakat yine de hiç bir uğultu ya da ıslık sesi duymadım.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Dediğiniz hızlarda bugün uzunca bir süre denedim, kaskın vizörünü de açtım fakat yine de hiç bir uğultu ya da ıslık sesi duymadım.

İlginize teşekkür ederim, o zaman ben biraz araştırayım motorda bir sorun olabilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

Yalnız anlamadığım konu, servisler neden normal diyor, normalse herkeste bu ıslık sesinin olması lazım..
Telefonla da olsa danışılabilecek tecrübeli servis öneriniz var mıdır?
 
Katılım
22 Tem 2016
Mesajlar
8
Valla Pulsar'dan MT 25'e geçenler diye klüp kursak, epey kalabalık olurmuşuz..
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
İlginize teşekkür ederim, o zaman ben biraz araştırayım motorda bir sorun olabilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

Yalnız anlamadığım konu, servisler neden normal diyor, normalse herkeste bu ıslık sesinin olması lazım..
Telefonla da olsa danışılabilecek tecrübeli servis öneriniz var mıdır?

Kaskın vizörünü açtığınız için ses geliyor olabilir mi yani kask ötüyor olamaz mı, boş trafikte kask takmadan bir deneyin diyeceğim ama Allah göstermesin bir sıkıntı olursa kötü olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst